Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204462 kertaa)

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
Mulla on ollu aina käytössä Matrixin essentialsin syväpuhdistaja. Ei ole mitään mihin verrata, mutta olen silti ollu tyytyväinen. ::)

Onkohan tuon myynti lopetettu, kun en ole nähny sitä piiiitkään aikaan myynnissä?
« Viimeksi muokattu: 25.04.08 - klo:15:28 kirjoittanut Realicer »
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #1 : 22.01.06 - klo:11:03 »
Mä oon aina käyttänyt Wellan Back to Basics-sarjan syväpuhdistavaa, mutta taitaa sekin olla lopetettu  :(
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 22.01.06 - klo:11:48 »
Minä syväputsaan niin harvoin tukkaa, että en syväputsariin jaksa kauheasti rahallisesti panostaa. Siksi olenkin käyttänyt lähinnä markettien syväputsareita. Lumenen syväputsari oli hyvä, tosin valmistus on lopetettu aikoja sitten (en edes muista, että Lumenella joskus olisi ollut hiustuotteita, siitä voi päätellä kuinka kauan purkin ostosta on  ;D). Nyt olet käyttänyt Vo5 SuperCleania, joka hoitaa hommansa hyvin ja tukka tuntuu puhtaalta.

Sitä vain mietin, että mistä sitä tietää, että nuo syväputsarit oikeasti putsaavat kaikki silikonit sun muut tukasta? Vaikka tukka tuntuu narskuvalta, eihän se välttämättä ole merkki siitä, että esim. kaikki silikonit olisivat lähteneet tukasta - jos shampoo onkin vain hyvin pesevä ja jättää tukan karheaksi ja siitä jää tunne, että tukka olisi "syväpuhdistettu".  ???
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 22.01.06 - klo:12:05 »
Minäkin käytän tuota vo5 super cleania. Tuota kun käyttää niin harvoin kuitenkin, niin en minäkään halua siitä maksaa montaa euroa. Tosiaan ihan narskuvaksi ja kuivaksi tukan saa. Olisi kyllä kiva että putsaako se tosiaan kaikki jämät hiuksista, pakko se kait vaan on uskoa.  ::)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 22.01.06 - klo:12:35 »
Mnä syväpuhdistan tukkaani niin harvoin ettei ole tullut ostettua syväpuhdistavaa shampoota. Käytän jokus sitä L'anzan Ultimate Treatmentiin kuuluvaa syväputsaria. Ihan hyvin on hoitanut hommansa. :D

Poissa Metku

• HAIRahtanut
  • En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaikkea. -OW-
« Vastaus #5 : 22.01.06 - klo:12:37 »
Kuinka usein muuten käytettä syväpuhdistavaa shampoota?

Itselläni kaikki on tuntuneet haalisvan väriä, joten käytän vaan n. 8 viikon välein (ennen joka toista värjäystä). Ja VO5 täälläkin käytössä.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)

zorro

• Vieras
« Vastaus #6 : 22.01.06 - klo:12:41 »
Onko kukaan kokeillut sitä joicon phinéä? Sehän on siis jonkunlainen syväpuhdistava tehohoito jota käytetään resolven jälkeen... Kuulemma vadelmainen tuoksu  :-*

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
« Vastaus #7 : 22.01.06 - klo:12:42 »
Minäkin käytän tuota vo5 super cleania. Tuota kun käyttää niin harvoin kuitenkin, niin en minäkään halua siitä maksaa montaa euroa. Tosiaan ihan narskuvaksi ja kuivaksi tukan saa. Olisi kyllä kiva että putsaako se tosiaan kaikki jämät hiuksista, pakko se kait vaan on uskoa.  ::)

Ai tuotakin valmistetaan vielä? :D Kaverini käytti tuota joskus ja kehui kovasti. :) Siitä on niin monta vuotta aikaa, että luulin että olisi poistunut jo kokonaisuudessaan markkinoilta.
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 22.01.06 - klo:12:44 »
Mulla on Simin CX Corrector -sampoo ja -hoitoaine, mutta taidanpa seuraavaksi ostaa jotain muuta. ::) Ihan hyvin noi puhdistaa - tukka on tosiaan narskuvan puhdas aina käytön jälkeen - mutta tuloksena on yleensä myös kauhee takkupallo. Ja kun en pahemmin muotoilutuotteita käytä, niin ehkä en noin tehokasta syväpuhdistajaakaan tartte. Lisäksi mua ärsyttää se, kun pitää käyttää tota CXhoitoainettakin, joka on ihan lirua.
1c M ii, tjsp

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #9 : 22.01.06 - klo:13:01 »
Suositelkaas mulle joku syväpuhdistava. En käytä muotoilutuotteita, niin ei tarttis niin usein käyttää. Ehkä siis kerran kuussa riittää, vai? Ja käviskö joku markettisyväputsari? Onko hyviä?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 22.01.06 - klo:13:09 »
Onko Tigin manipulator-shampoo syväputsar? Tekis mieli kokeilla sitä, tuoksuu kuulemma samalle kuin Manipulator vaha  :)
Hieman ristiriitaista tietoa nimittäin on siitä shampoosta, Tigin sivuilla sanotaan että päivittäin käytettävä mutta jostain olen tainnut lukea että olisi syväputsari...  ???

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 22.01.06 - klo:13:10 »
Mikähän olisi paras syväputsari mineraalijäämien poistoon vaaleista hiuksista? Oon kokeillut WWW:n ja Sebastian syväpuhdistajia, kumpikaan ei kyllä vakuuttanut, itse asiassa en huomannut mitään eroa tavalliseen shampoopesuun?!  ???

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 22.01.06 - klo:15:18 »
Mulla on käytössä Joicon resolve (jostain syystä on niin helppoa ostaa niitä tuotteita mitä muutkin ovat suositelleet) ja toimii ihan hyvin. Tosin ennen en ole edes syväputsareita käyttänyt, tuo on ensimminen, joten enpä osaa sanoa onko paras mahdollinen. Muutaman käyttökerran jälkeen kuitenkaan ei ole valittamista.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #13 : 22.01.06 - klo:15:21 »

Mie pesen tukan syväpuhdistavalla aina ennen värjäystä eli kerran kahden kuukauden välein.
Useammin ei tarvitse kun en käytä mitään muotoiluaineita.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Zessa

• HAIRahtanut
  • Miten niin pieni voi olla niin ihmeellinen?!
« Vastaus #14 : 22.01.06 - klo:15:28 »

Mie pesen tukan syväpuhdistavalla aina ennen värjäystä eli kerran kahden kuukauden välein.
Useammin ei tarvitse kun en käytä mitään muotoiluaineita.

Samma här, mulla väli noin 1,5 kk tosin!!
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen