Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204463 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #105 : 20.11.06 - klo:00:41 »
Onkos lisää kokemuksia Herbinan syväpuhdistavasta? Muutama näyttää kokeilleen, mutta ei ilmeisesti ollut kovin erikoista...?Joku mainitsi, että tuoksu oli hyvä ja siitähän tämmöinen tuoksu-addikti heti innostui ;D! Mutta taidan ostaa sitten syväpuhdistava-himooni sen VO5:n Super Cleanin, jos kukaan ei tunnusta Herbinaa hyväksi.
Mä oon käytellyt sitä kun mutsilla oli. Se on hellävaraisempi kun toinen kokeilemani syväputsari, eli Pantenen moinen (jota ei enää valmisteta). VO5:ta en oo kokeillut niin paha verrata :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

petomaani

• Vieras
« Vastaus #106 : 20.11.06 - klo:12:43 »
Muistaako joku, minkä niminen oli se ihana kirkas, veden värinen syväpuhdistava shampoo, taisi olla Pantenen?? Ei taida olla enää missään myynnissä, vaikka olen etsinyt. Oli kaunis puteli ja todella hyvää ainetta mun hiuksilleni.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 20.11.06 - klo:12:57 »
^Ei ole enää tuota pantenea myynnissä. Se oli tosiaan sellaista sinistä ainetta kirkkaassa pullossa.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 20.11.06 - klo:13:49 »
^ En sitten tiedä, mutta olisikoahn se Pantenen Ice Shine-shampoo yhtään vastaavaa?  ??? Se on kans sellaista kirkasta.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #109 : 20.11.06 - klo:20:16 »
^ En sitten tiedä, mutta olisikoahn se Pantenen Ice Shine-shampoo yhtään vastaavaa?  ??? Se on kans sellaista kirkasta.

Toi vasemmalla oleva puteli vois olla kyllä..
http://www.pantene.com/en_US/products/regimen/images/packShot_iceShine.jpg
Onko toi Ice Shine syväputsari? Pitäsköhän kokeilla? Tilasin kyllä vasta hairstoresta syväputsarin a la BC.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 20.11.06 - klo:20:29 »
Mun mielestä tää Ice Shine on ihan osa tuotesarjaa, jossa on hoitsikka ja muotoilukamat ja ne on kiiltoa tuovia tuotteita.

Lainaus Pantenen sivuilta:

Ice Shine Shampoo
Ice Shine Shampoon koostumus sisältää hellävaraisen puhdistusmenetelmän, joka poistaa lian, rasvan sekä muotoilutuotteet. Näin hiukset näyttävät puhtaan kirkkailta. Koostumus sisältää myös kevyesti hoitavia ainesosia, jotka auttavat tekemään hiuksen pinnasta jään lailla heijastavan

Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 21.11.06 - klo:21:24 »
Ostin sitten VO5:n Super Cleanin ja pesi ihan kivan tuntuiseksi tukan, ei mennyt solmuun tai takuille. Tuoksukin oli kivan raikas noiden iänikuisten banaani-K-Pakkien jälkeen.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Piitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #112 : 26.11.06 - klo:18:50 »
Mulla on Matthew Jamesin Clean Sweep syväputsarina. En oo tosin käyttäny ku vasta yhen kerran mutta sen perusteella voin sanoa, että tulos oli ihan hyvä. Ei pessyt liian natisevaksi, mutta ihanan puhtaan tuntuiseksi kuitenkin. Aika tyyristähän tuo valitettavasti oli, mutta puteli kestää varmaan kuitenki seuraavat viisi vuotta...

Eka viesti muuten multa tälle foorumille ;D
1bMii

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 26.11.06 - klo:19:16 »
Mä olen huomaamattani vähentänyt sp:n käyttöä. Enpä kyllä juuri käytä muotoilutuotteitakaan nykyään, joten ei ole tarviskaan.

Tervetuloa Piitu!  :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 26.11.06 - klo:19:21 »
Harmi kyllä kun tuota Pantenen syväpuhdistavaa ei enää tehdä, ehdin sitä pari putelia käyttää ja hyvää oli. Voisi kyllä käydä penkomassa Tokmannin yms mistä löytyy yleensä vanhempaakin tavaraa. Nyt käytössä VO5 super clean, toimii tämäkin mutta muistaakseni Pantene oli parempaa.
OT, mutta Piitun ava ehkä söpöin ikinä  :) Mä tykkään pingviineistä.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 27.12.06 - klo:20:02 »
Crestolin golor glossin syväputsari/värin esikäsittely shampoo on kyllä loistotuote. Putsaa hellävaraisesti, ei vie väriä ja jättää hiiuksiin upean kiillon. Mies käyttää tätä melkein joka pesussa rasvoittuvan päänahan takia ja ai että olen kateellinen sen kiiltäville hiuksille!

Poissa Tepa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #116 : 29.12.06 - klo:12:07 »
Pantenen syväpuhdistava oli  mullakin käytössä silloin kun markettituotteita käytin. Ihan hyvää tavaraa oli, harmi ettei enää löydy kaupoista. Tällä hetkellä on Bonacure käytössä, hoitaa tehtävänsä. Pullo on jo ihan loppumaisillaan ja Lanzan syväpuhdistava odottelee kaapissa. En ole sitä edes vielä testannut, täytyy saada noita vanhoja pulloja ensin pois ennenkuin aloittaa uusia... ;) Toi Lanza haisee kylläkin ihan jollekin yskänlääkkeelle...

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 29.12.06 - klo:12:41 »
Mä olen huomaamattani vähentänyt sp:n käyttöä. Enpä kyllä juuri käytä muotoilutuotteitakaan nykyään, joten ei ole tarviskaan.
Mä olen nyt ollut puoltoista kuukautta ilman ja tuntuu et nyt on kohta pakko käydä ostamassa se. Edellinen puteli siis loppui, ja vaikka mä en normielämässä käytä muuta kuin hiuslakkaa jätettävien hoitisten lisäks ni silti alkaa päänahka tuntumaan tosi likaselta. Päivittäin pesen kyllä muutenkin hiukset, kun rasvoittuu niin paljon. Mutta selkeesti huomaa että päänahka kaipaa jo kunnon tappopuhdistajaa  ;D

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 29.12.06 - klo:22:45 »
Onko ihan normaalia, että syväputsari alkaa kuumottaa, kun sitä laittaa?  :o BC:n syväputsarin kanssa tätä ongelmaa ei ollut, mutta VO5:n kohdalla kylläkin. Pää/hiukset kuumenee, tuntuu aika samalta kuin tunkisi kestoväriä päähän.

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 29.12.06 - klo:22:49 »
Onko ihan normaalia, että syväputsari alkaa kuumottaa, kun sitä laittaa?  :o BC:n syväputsarin kanssa tätä ongelmaa ei ollut, mutta VO5:n kohdalla kylläkin. Pää/hiukset kuumenee, tuntuu aika samalta kuin tunkisi kestoväriä päähän.
Mä olen nyt muutaman kerran käyttänyt VO5:n syväputsaria, enkä ole huomannut mitään kuumotusta...Tai ylipäätään mitään eriskummallisia reaktioita ;).
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.