Mitestuon
Sim CX Correctorin käyttö tavallisen syväpuhdistajan tapaan, n. kerran kuukaudessa, onko suositeltavaa, poistaako siis myös muotoilutuote- ja silarikertymät (kuten esim. VO5 super Clean), vai tepsiikö vain metalleihin ja mineraaleihin? Nyt on tullut (tai ainakin itse havainnut vasta nyt) joku kolmaskin CX Corrector, joku Balm, syväpuhdistava ha, jossa on myös lievää pesutehoa, tai jotain sinne päin, eli joltain shampoon ja hoitsikan kuulosti, en muista enää ihan tarkkaan... Kellään kokemuksia, miten eroaa noista CX "perinteisistä" syväpuhdistavasta sh & ha:sta?
Mulla ei liene ainakaan kovin merkittävästi, jos ollenkaan, kertynyt metallia hiuksiin, mutta haluaisin syväpuhdistavan, joka poistaisi hieman metallikertymiäkin, jos niitä sattuu olemaan. Kun vaalentelen hiuksia, niin tahtoisin varmistua, etteivät kertymät ainakaan ole tulosta pilaamassa, ei vara venettä kaada

Olen siis pohtinut, et oisko CX Corrector mulle oikea aine, ja jos niin mikä noista kolmesta yllämainitusta tuoteperheen jäsenestä, sellaiseen 1 krt per kuukausi käyttöön, silarit ja muotoilutuotejämätkin kun siis täytyis saada pois samalla..?