Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204449 kertaa)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #120 : 29.12.06 - klo:22:58 »
^ Joo, ei mullakaan ekoilla käyttökerroilla tullut.. Sitten muutaman kerran pidin pidempään sitä päässä, sen jälkeen aina, kun sillä on pessyt, on alkanut kuumottamaan  :-[

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #121 : 29.12.06 - klo:23:58 »
^ Joo, ei mullakaan ekoilla käyttökerroilla tullut.. Sitten muutaman kerran pidin pidempään sitä päässä, sen jälkeen aina, kun sillä on pessyt, on alkanut kuumottamaan  :-[

hiukan allerginen jollekkin aineosalle, jolle altistuit tarpeeksi kun pidit pidempään päässä. Olettaisin :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

hairflowerrr

• Vieras
« Vastaus #122 : 31.12.06 - klo:13:08 »
Mä en ole varmaan koskaan syväpuhdistanut hiuksiani. :D Olenpas amatööri. Voisiko joku kertoa, miksi syväpuhdistatte hiuksianne? Mitä nyt näitä edellisiä viestejä luin, niin poistaaksenne silikonit ja muut hiuksistanne, mutta mistä niitä sitten tulee? Ja mitä ne haittaavat? Lisäksi sanotte että hiukset tulevat karheaksi, eikö se ole aika ristiriitaista kun sitten pitää taas tunkea kauhea määrä kaikkia tehohoitoja ja hoitoaineita? :D

Kiitos jos joku taas vastaa, voisin kai minäkin kokeilla tuota jonkun ajan päästä. ::)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #123 : 31.12.06 - klo:13:17 »
Minä käytän syväputsaria, koska laitan tukkaani päivittäin muotoiluaineita. Minun hiukseni eivät mene kamalan kuiviksi syväputsarilla. Se varmaan riippuu hiuslaadustakin.
« Viimeksi muokattu: 31.12.06 - klo:13:43 kirjoittanut Euphoria »

hairflowerrr

• Vieras
« Vastaus #124 : 31.12.06 - klo:14:44 »
Voi kiitos paljon avusta Emi-lyn! Huhhuh, eiköhän ole minunkin aika alkaa käyttämään noitakin aineita. :D Taidan ostaa aluksi kokeiluksi tuota jota suosittelit.

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #125 : 04.01.07 - klo:18:42 »
Mitestuon Sim CX Correctorin käyttö tavallisen syväpuhdistajan tapaan, n. kerran kuukaudessa, onko suositeltavaa, poistaako siis myös muotoilutuote- ja silarikertymät (kuten esim. VO5 super Clean), vai tepsiikö vain metalleihin ja mineraaleihin? Nyt on tullut (tai ainakin itse havainnut vasta nyt) joku kolmaskin CX Corrector, joku Balm, syväpuhdistava ha, jossa on myös lievää pesutehoa, tai jotain sinne päin, eli joltain shampoon ja hoitsikan kuulosti, en muista enää ihan tarkkaan... Kellään kokemuksia, miten eroaa noista CX "perinteisistä" syväpuhdistavasta sh & ha:sta?

Mulla ei liene ainakaan kovin merkittävästi, jos ollenkaan, kertynyt metallia hiuksiin, mutta haluaisin syväpuhdistavan, joka poistaisi hieman metallikertymiäkin, jos niitä sattuu olemaan. Kun vaalentelen hiuksia, niin tahtoisin varmistua, etteivät kertymät ainakaan ole tulosta pilaamassa, ei vara venettä kaada ;) Olen siis pohtinut, et oisko CX Corrector mulle oikea aine, ja jos niin mikä noista kolmesta yllämainitusta tuoteperheen jäsenestä, sellaiseen 1 krt per kuukausi käyttöön, silarit ja muotoilutuotejämätkin kun siis täytyis saada pois samalla..?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #126 : 04.01.07 - klo:18:51 »
^ corrector poistaa metallikertymät (tai siis, uskoni ei riitä että mikään aine sen kerralla tekee mutta pitkäaikaisessa säännöllisessä käytössä estää suurimmat kertymät ja huuhtoo jo olevat) ja käyttö kuten muissa syväputsareissa, eli on ihan syväputsari joka vie muunkin

simin luennoitsija ei ollut kovin vakuuttunut tästä uutuudesta, itse en ole kokeillut, joten ihan sitä perinteistä pakettia suosittelisin :)

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #127 : 04.01.07 - klo:19:51 »
^ corrector poistaa metallikertymät (tai siis, uskoni ei riitä että mikään aine sen kerralla tekee mutta pitkäaikaisessa säännöllisessä käytössä estää suurimmat kertymät ja huuhtoo jo olevat) ja käyttö kuten muissa syväputsareissa, eli on ihan syväputsari joka vie muunkin

simin luennoitsija ei ollut kovin vakuuttunut tästä uutuudesta, itse en ole kokeillut, joten ihan sitä perinteistä pakettia suosittelisin :)

Kiitos ripeästä vastauksesta, laitanpa Hairstorelta tulemaan nuo molemmat Correctorit sitten, niin pääsee kaikenlaisista kertymistä eroon vaihteeksi :D Viime aikoina hiukset olleet aika sameat ja hankalat  :-\

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #128 : 04.01.07 - klo:20:12 »
VO5 Super Clean oli kyllä aika tujua tavaraa  :o Ekaa kertaa elämässäni syväputsarilla pesin muutama viikko takaperin ja jopa sormissa tuntui aika oudolta, sellaista pistelyä. Mutta en kyllä mitään kuumotusta päänahassa tuntenut. Eikä tosiaan näyttänyt väriä vievän, mulla kun on latvoissa vanhaa mustaa, joka kiiltää punaiselle, niin toivoin salaa, että jos Super Clean tekisi asialle jotain, mutta ei  :D Eikä tuntunut mitenkään kuivalta tukka pesun jälkeen (tietty laitoin perään kosteuttavia).
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #129 : 04.01.07 - klo:22:43 »
jos muuten ihan tarkoiksi ruvetaan niin cx correctorin perhe on nelihenkinen :) se eliksiiri poistaa kuulemma tehokkaiten metalleja

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #130 : 07.01.07 - klo:00:35 »
Selasin noita INCI - listoja, ja huomasin, että Pantenen ice shine-shampoossa on tuo käsittääkseni ns. kelatoiva, eli metalleja postava ainesosa tetrasodium EDTA ihan listan alkupäässä. Liekö shampoolla näin ollen myös sanottavaa metalleja poistavaa vaikutusta, vai olenko ihan hakoteillä, kun ei tuo kemia ole ihan leipälaji? ::) Tällä foorumilla on muistaakseni ainakin kehuttu, että sen käyttö on kirkastanut hiuksia, mikä nyt tietenkin voi johtua monista muistakin tekijöistä/tekijöiden yhteisvaikutuksista kuin metallien poistumisesta...

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #131 : 07.01.07 - klo:02:36 »
^ jos siinä se aineosa on, se todennäköisimmin myös toimii kuten sen pitäisi ;D eli kirkastuminen johtunee osaltaan siitä, toisaalta pesutehosta joak poistaa rasvan ja kaiken muun lian joka jo sinänsä kirkastaa

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #132 : 07.01.07 - klo:11:00 »
Itse käytän Simin CX Correctorin -shampoota ja hoitoainetta, sillä meillä on paljon metalleja vedessä: ensin tukka muuttuu keltaiseksi ja sitten vihreäksi. Pitäisi ostaa uudet, alkaa taas hiukset vaihtaa väriä...
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #133 : 08.01.07 - klo:12:54 »
Minun tulee käytettyä tosi harvoin syväpuhdistajaa. Todennäköisesti ihan liian harvoin, käytän kuitenkin jonkun verran muotoilutuotteita. Aina vaan tuntuu että väriä lähtee kauheasti ja tukka kuivuu, lähinnä vaan ennen värjäystä on tullut käytettyä.  ::)
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #134 : 08.01.07 - klo:14:18 »
Minun tulee käytettyä tosi harvoin syväpuhdistajaa. Todennäköisesti ihan liian harvoin, käytän kuitenkin jonkun verran muotoilutuotteita. Aina vaan tuntuu että väriä lähtee kauheasti ja tukka kuivuu, lähinnä vaan ennen värjäystä on tullut käytettyä.  ::)

Minäkin käytän varmaan jonkun mittapuun mukaan "liian harvoin" syväpuhdistavaa, mutta en tosiaan halua huuhdella punaista väriä viemäristä alas, päänahkani ei kestä kovin voimakasta pesua ja hiuslaatuni on luonnostaankin kuiva ja pörröinen. Käytän syväputsaria aina silloin kun tuntuu ettei tehikset enää kunnolla vaikuta, hiukset näyttävät himmeiltä ja kiillottomilta sekä tuntuvat nahkeilta  :)