Onko Tigin manipulator-shampoo syväputsar? Tekis mieli kokeilla sitä, tuoksuu kuulemma samalle kuin Manipulator vaha 
Hieman ristiriitaista tietoa nimittäin on siitä shampoosta, Tigin sivuilla sanotaan että päivittäin käytettävä mutta jostain olen tainnut lukea että olisi syväputsari... 
Ei ole kokemusta mutta Tigin esitteessä sanotaan "Tämä shampoo hellii hiuksiasi joka päivä, mutta huuhtoo jäljettömiin sitkeimmätkin muotoilutuotteet!". Ja sitten alla on tuollaisia symboleja "päivittäinen käyttö", "syväpuhdistava", "korjaava" ja "kiiltoa". Samassa esitteessä myös Moisture Maniac shampoon kohdalla on tuo "syväpuhdistava" symboli
Mulla ei ainakaan haise shampoo ja vaha samalta, toisaalta, shampoon ostin syksyllä, vahan pari vuotta sitten.
Manipulatorin syväputsaavuudesta en tiedä, mutta kyllä se sen verran pesee, ettei sitä päivittäiseen käyttöön voisi suositella (en muutenkaan oikein tykännyt siitä).
Mullakin on käytössä Matrixin Essentials -syväputsari, josta oon kyllä tykännyt, vaikka vertailukohteita ei oikein olekaan.
Sitä ei kai enää kauheasti ole myynnissä, mutta muistelisin nähneeni sitä Tampereella Placessa vähän aika sitten, voi olla kyllä, että näin/muistan väärin.