Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204465 kertaa)

Euphoria

• Vieras
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #15 : 22.01.06 - klo:16:02 »
Käytän Matrixin Essentials-syväpuhdistavaa, joka on kohta loppu. Välillä käytän Cutrinin Deleteä (sekö se nimi oli?). Kun Matrix loppuu aion vuorotella Cutrinin ja Paul Mitchellin syväpuhdistavilla.

Deanna

• Vieras
« Vastaus #16 : 22.01.06 - klo:18:02 »
Onko Tigin manipulator-shampoo syväputsar? Tekis mieli kokeilla sitä, tuoksuu kuulemma samalle kuin Manipulator vaha  :)
Hieman ristiriitaista tietoa nimittäin on siitä shampoosta, Tigin sivuilla sanotaan että päivittäin käytettävä mutta jostain olen tainnut lukea että olisi syväputsari...  ???
Ei ole kokemusta mutta Tigin esitteessä sanotaan "Tämä shampoo hellii hiuksiasi joka päivä, mutta huuhtoo jäljettömiin sitkeimmätkin muotoilutuotteet!". Ja sitten alla on tuollaisia symboleja "päivittäinen käyttö", "syväpuhdistava", "korjaava" ja "kiiltoa". Samassa esitteessä myös Moisture Maniac shampoon kohdalla on tuo "syväpuhdistava" symboli  ???

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 22.01.06 - klo:18:14 »
Mulla on tällä hetkellä D:fin syväpuhdistava käytössä. Se pesee tosi hyvin. Joicon Resolve on myös hyvä. Samoin Tigin "vanhoissa" tuotteissa oli tosi hyvä sp, mutta sitä ei kai tehdä enää. Se oli pesevä, mutta mieto, ei vienyt väriä.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa dhaniwali

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 22.01.06 - klo:20:06 »
Mulla on käytössä PM:n syväputsari ja onkin ollut pitkään käytössä koska niin harvoin käyttelen! Talvisin tulee käytettyä eniten, koska tukka rasvoittuu nopeasti. En juurikaan käytä muotoilutuotteita ja tuo on oikein riittävä, mutta ei tunnu liian rajultakaan, oma herkkä päänahka kestää sen hyvin. Käytän ehkä n. kerran kuussa/kahdessa kuussa. Muista syväputsareista ei olekaan kokemusta, en koe mitenkään kovin tärkeäksi tuotteeksi.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 22.01.06 - klo:20:24 »
Käytössä Pantene syväputsari, sellainen sinertävä läpinäkyvä puteli. Kivan tuoksuinen ja silikoniton ja ihan toimiva. Tosin tämä puttu riittää varmasti vuosikausia koska käytän vain ennen värjäyskiä eli 4-6 viikon välein. Enkä aina silloinkaan ::)

Lumenen syväputsari oli hyvä, tosin valmistus on lopetettu aikoja sitten (en edes muista, että Lumenella joskus olisi ollut hiustuotteita, siitä voi päätellä kuinka kauan purkin ostosta on  ;D).

Käytössä yhä Lumenen joku jätettävä silkki-hoitosuihke ;D eikä se ole miksikään mennyt vaikka lämpimässä kylppärissä on säilytyspaikka. Onhan tuo toki hieman "vuosikertatuote"  ;D pitäisi varmaan viskata pois kun ei näemmä tule käytettyä.
« Viimeksi muokattu: 22.01.06 - klo:20:26 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 22.01.06 - klo:20:36 »
Käytössä hyväksi havaittu Joicon resolve. Vie vähiten väriä testaamistani syväputsareista. Tosin seuraavaksi ajattelin ostaa VO5 syväputsarin, koska ei se mun mielestä ole niin tarkkaa millä pesee, kunhan tulee puhdasta. Eikä värilläkään ole väliä, kun usein teen tämän ennen värjäystä, ehkä kerran kuussa, tai joka toinen kuukaus.

Poissa Zessa

• HAIRahtanut
  • Miten niin pieni voi olla niin ihmeellinen?!
« Vastaus #21 : 22.01.06 - klo:20:43 »
Mistä kaupoista tuota VO5 syväputsaria saa? En ole nähnynnä missään.. :o
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen

Poissa Metku

• HAIRahtanut
  • En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaikkea. -OW-
« Vastaus #22 : 22.01.06 - klo:20:47 »

Mä olen löytänyt omani ihan Citymarketista ja  näytti olevan myös meidän lähi-S-marketissakin. Luulisi siis löytyvän melkein mistä tahansa peruskaupasta.  ::)
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)

Poissa Zessa

• HAIRahtanut
  • Miten niin pieni voi olla niin ihmeellinen?!
« Vastaus #23 : 22.01.06 - klo:20:53 »

Mä olen löytänyt omani ihan Citymarketista ja  näytti olevan myös meidän lähi-S-marketissakin. Luulisi siis löytyvän melkein mistä tahansa peruskaupasta.  ::)

No voihan kökkösammakko! Miksen mä ole nähnyt? Täytyypä ottaa seuraavalla sittari-reissulla silmä käteen.. ::)
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #24 : 22.01.06 - klo:21:21 »
Zessa, minäkin etin tuota putelia pitkään ennenkuin löysin. Siinä kun ei taida lukea syväpuhdistus missään ja takanakin mua hämäs se teksti, että sopii päivittäiseen käyttöön. Super Clean niminen puteli se on  :)

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 22.01.06 - klo:21:30 »
Mullakin on käytössä Joicon resolve, ja hyvin se on asiansa ajanut. Tämän ja Pantenen(kuivattaa) lisäksi en ole muita syväpuhdistavia kyllä kokeillutkaan...
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 22.01.06 - klo:23:55 »
Onko Tigin manipulator-shampoo syväputsar? Tekis mieli kokeilla sitä, tuoksuu kuulemma samalle kuin Manipulator vaha  :)
Hieman ristiriitaista tietoa nimittäin on siitä shampoosta, Tigin sivuilla sanotaan että päivittäin käytettävä mutta jostain olen tainnut lukea että olisi syväputsari...  ???
Ei ole kokemusta mutta Tigin esitteessä sanotaan "Tämä shampoo hellii hiuksiasi joka päivä, mutta huuhtoo jäljettömiin sitkeimmätkin muotoilutuotteet!". Ja sitten alla on tuollaisia symboleja "päivittäinen käyttö", "syväpuhdistava", "korjaava" ja "kiiltoa". Samassa esitteessä myös Moisture Maniac shampoon kohdalla on tuo "syväpuhdistava" symboli  ???

Mulla ei ainakaan haise shampoo ja vaha samalta, toisaalta, shampoon ostin syksyllä, vahan pari vuotta sitten.
Manipulatorin syväputsaavuudesta en tiedä, mutta kyllä se sen verran pesee, ettei sitä päivittäiseen käyttöön voisi suositella (en muutenkaan oikein tykännyt siitä).

Mullakin on käytössä Matrixin Essentials -syväputsari, josta oon kyllä tykännyt, vaikka vertailukohteita ei oikein olekaan.
Sitä ei kai enää kauheasti ole myynnissä, mutta muistelisin nähneeni sitä Tampereella Placessa vähän aika sitten, voi olla kyllä, että näin/muistan väärin.

Siru

• Vieras
« Vastaus #27 : 23.01.06 - klo:00:09 »
Tällä hetkellä käytän PPS:n syväpuhdistavaa, ostin sen joskus HS:n outlet-puolelta, en sitten tiedä, oliko poistumassa kokonaan markkinoilta vai vain HS:n valikoimista. Yllättävän hyvä on ollut, todella riittoisa ja puhdistaa hiukset kunnolla.

Vulpes

• Vieras
« Vastaus #28 : 23.01.06 - klo:00:16 »
En ole kamalasti syväputsariin satsannut, kaverilta saatu Pantene on tällä hetkellä (harvoin) käytössä. Muutamia kertoja vuodessa tulee sillä pestyä, yleensä ainakin ennen värjäystä. Tuo Joico houkuttaisi kyllä tuoksunsa puolesta  :)

Poissa Magdalena

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 23.01.06 - klo:00:22 »
Mulla on käytössä Bonacuren (vanhan sarjan) syväpuhdistaja ja muista ei ole kokemustakaan, kun tuo sama pullo ollut niin kauan käytössä ja se vaan kestää ja kestää... Mutta hyvin ajaa asiansa: pesee narskuvan puhtaaksi. Käytän sitä suurinpiirtein kahden-kolmen viikon välein ja vähintään aina ennen kestovärin päähän laittamista.
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."