Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204512 kertaa)

-Ansku-

• Vieras
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #195 : 04.03.08 - klo:20:43 »
Onko syväputsarin käyttö pakollista jos käyttää muotoilutuotteita jotka sisältää rutkasti silareita? Mietin vaan kun en ite oo koskaan käyttänyt.. Ja jos leikkaa latvoja parin kk välein niin tarviiko tota syväpuhdistavaa jotta hoitoaineet vaikuttaa kunnolla? Ja pärjääkö jollain marketti tuotteella vai tarvisko tohonkin panostaa?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 04.03.08 - klo:21:04 »
^ Kyllä minä ehdottomasti suosittelen ostamaan syväputsarin, sillä ei tule kalliiksi ja tekee hiuksille hyvää. VO5 Super clean on vallan passeli syväputsari, minullakin on sitä, enkä nyt kalliimpaa kyllä tarvitsekaan. Oikein hyvin hoitaa tehtävänsä. Pari euroahan tällä vaan on hintaa. Pakollistahan hiustenhoito ei ole, mutta se on hyvin kannattavaa, kuten myös syväputsari sinun tapauksessasi. ;) Latvojen leikkaushan ei vaikuta asiaan oikein mitenkään..

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #197 : 04.03.08 - klo:21:09 »
Mulla olisi syväpuhdistava hankinnassa (mahdollisten silikonikertymien poistoon). Tuli sellainen ajatus mieleen, että voikohan tavallista shampoota käyttää syväpuhdistavana, tai siis toimiiko se samalla tavoin, jos sen antaa vaikuttaa jonkin aikaa? Vai riittääkö sulfaatit poistamaan silikonikertymät, vai tarviiko shampoossa olla jotain muutakin vaikuttavaa ainetta? Sillä vain tätä mietin, ettei tarvisi ostaa taas uutta putelia kaapin täytteeksi, jos tavallinen shampookin ajaisi syväpuhdistavan asiaa :)
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 04.03.08 - klo:21:11 »
^ Kyllä minä ostaisin ihan kunnon syväpuhdistavan, vaikka saattaahan shampookin pienellä vaikutusajalla vähän enemmän poistaa, mutta ei varmastikaan kaikkea.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #199 : 04.03.08 - klo:22:05 »
Okei, taidanpa mennä heti huomenna sitten ostoksille  :) muuta eikös tuo kuivata aika paljon hiuksia.. Kuinka usein uskaltaa sillä pestä ettei jo valmiiks kuivat hiukset kuivu entistä enemmän...

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 04.03.08 - klo:22:23 »
Minä oon käyttänyt syväputsaria suunnilleen kerran kolmeen viikkoon tai kerran kuussa. Se on tuntunut riittävän. Tietysti, jos käyttää paljon muotoilutuotteita, niin voi olla hyväksi pestä hiukka useammin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #201 : 04.03.08 - klo:22:25 »
Okei, taidanpa mennä heti huomenna sitten ostoksille  :) muuta eikös tuo kuivata aika paljon hiuksia.. Kuinka usein uskaltaa sillä pestä ettei jo valmiiks kuivat hiukset kuivu entistä enemmän...

Syväpuhdistavan perään jotain kosteuttavaa naamiota tai tehistä ja pikahoitis niin voi sitä ennaltaehkäistä. Ja ei tosiaan tarvitse kauhean usein käytellä.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #202 : 04.03.08 - klo:23:02 »
Mitä ihmettä, eikö kukaan oikeesti oo kokeillut Nexxuksen Aloe-Ridiä? :o Syväpuhdistaja siis. Kuulostaa musta ihan ok tuotteelta, ja mietin tilaamista. Ois vaan kiva kuulla edes pari kokemusta, millaista tavaraa on. Jos parin euron Vo5 esim. on parempaa niin tyydyn kyllä siihen!

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 23.03.08 - klo:13:17 »
Minkälaisia kokemuksia teillä on www-syväpuhdistavasta (vai onko moni edes uskaltanut kokeilla, pikaisella haulla löysin yhden kokemuksen) Poimin tämän incin tuolta inci-ketjusta, josko viisaammat osaisi sanoa miltä tuo inci vaikuttaa?

WWW Infinité Syväpuhdistava Shampoo 250ml

INGREDIENTS: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerol, Sodium Chloride, Glycol Distearate (and) Sodium Laureth Sulfate (and) Cocamide MEA (and) Laureth-10, Panthenol, Disodium EDTA, Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castrol Oil, PPG, Polysorbate 20, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Extract, Linolenic Acid, Oleic Acid, Linoleic Acid, Parfum, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone. pH 6.0.

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #204 : 23.03.08 - klo:13:25 »
^Mä olen tuota jo pitkään käytellyt, ja ihan tyytyväinen olen. Tuloksena on natiseva takkupesä, mutta niin mulla on muidenkin syväputsareiden kanssa. Tässä on oikein hyvä hinta-laatu-suhde mun mielestä, taisi maksaa ihan muutaman euron vain.

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 23.03.08 - klo:13:47 »
Pitäisiköhän mun tuo sitten tilata, neljä euroa muistaakseni on hintaa tuolla. Toisena vaihtoehtona mulla on Urban Culturen sp, joka maksaa hairstorella nyt 5€. Tuossa www:ssä ei ainakaan olisi niitä kaikista pesevimpiä sulfaatteja, minkä luulen olevan vaan hyvä asia(mutta onkohan tuossa jotain muuta kuivattavaa?). Joskus Pantenen sp:tä käytin, ja siinä oli ammonium lauryl- ja ammonium laureth sulfatea, kuivatti hiukset niin korpuksi, etten ikinä enää uskalla sellaista käyttää. Meni oikeasti varmaan kuukausia, että sain hiukset toipumaan pantene-käsittelystä. Tuon Pantene-kokemuksen jälkeen olen ollut aika varovainen sen suhteen, mitä sp:tä tukkaani laitan. Mutta toki lisääkin kokemuksia saa laittaa tuosta www:stä.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 23.03.08 - klo:18:38 »
Onko täällä paljon sellaisia, jotka ei käytä ollenkaan syväputsaria? Mua kiinnostaisi kuulla, että millaisia hoito/muotoilurutiineja harrastavat "uskaltavat" olla ilman syväputsausta? Ja käytättekö sitten jotain hyvinpesevää ei-syväputsaria kuitenkin?

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #207 : 23.03.08 - klo:22:07 »
Minkälaisia kokemuksia teillä on www-syväpuhdistavasta (vai onko moni edes uskaltanut kokeilla, pikaisella haulla löysin yhden kokemuksen) Poimin tämän incin tuolta inci-ketjusta, josko viisaammat osaisi sanoa miltä tuo inci vaikuttaa?

WWW Infinité Syväpuhdistava Shampoo 250ml

INGREDIENTS: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerol, Sodium Chloride, Glycol Distearate (and) Sodium Laureth Sulfate (and) Cocamide MEA (and) Laureth-10, Panthenol, Disodium EDTA, Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castrol Oil, PPG, Polysorbate 20, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Extract, Linolenic Acid, Oleic Acid, Linoleic Acid, Parfum, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone. pH 6.0.

Mä tykkäsin tosta  paljon enemmän kuin nykyisin käyttämästäni Herbinasta. WWW tuntui poistavan myös metallit hyvin ja tukka tuntui pitkään puhtaalta. Ostan tuota kyllä uudelleen.
Breathe me.

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 23.03.08 - klo:22:29 »
^ Samaa mieltä kuin olivia. Lisäksi tuo WWW ei tee tukkaa läheskään yhtä narskuvaksi kuin esim. Redkenin syväpuhdistava, mutta pesutulos on yhtä hyvä, ja tukka pysyy ihan yhtä pitkään puhtaana.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #209 : 24.03.08 - klo:12:17 »
Laitoinkin jo eilen illalla tilaukseen tuon www:n. Näkyi olevan kaksikin syväputsaria, toinen se keltainen ja toinen vihreä(sis mentholia), tilasin tuon vihreän, liekö nuo molemmat kuitenkin aika samanlaisia. Laittelen minäkin sitten kokemukseni tuosta kunhan pääsen testaamaan :)

Edit. onkohan tuo edes varsinainen syväpuhdistaja, vaikka kyllä tuotekuvauksessa sanotaan sen poistavan hiuksista ties mitä jäämiä...
« Viimeksi muokattu: 24.03.08 - klo:12:29 kirjoittanut Cherry »