Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204450 kertaa)

kirsikka81

• Vieras
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #225 : 11.08.08 - klo:13:16 »
Millähän sais tehokkaimmin muotoilutuotteiden jäämät pois hiuksista?

Yhdistin tänne. -Luomo-
« Viimeksi muokattu: 11.08.08 - klo:15:46 kirjoittanut Luomo »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #226 : 11.08.08 - klo:19:54 »
^ Hennahan ei lähde hiuksista sitte millään, pysyy jopa kiusaksi asti ja vain kasvattamalla hennatut osat pois saa hennan kokonaan hiuksista pois. Eli syväputsarilla kyllä uskaltaa pestä hennattuja hiuksia ihan reilusti.

Cabello

• Vieras
« Vastaus #227 : 08.09.08 - klo:17:51 »
Herbinan syväpuhdistavan shampoohan pitäisi muistaakseni poistaa muotoilutuotteiden jäämät ja ihan metallikertymätkin (vai muistankohan väärin), mutta en kyllä sitten tiedä että uskoako tuohon.

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #228 : 08.09.08 - klo:22:34 »
^ No kyllä toi Herbina asiansa ajaa..on kuitenkin aika hellävaraisen tuntunen, ei tee hampputukkaa. Lupaa poistaa joo metallikertymiäkin.
Breathe me.

pallopaita

• Vieras
« Vastaus #229 : 14.09.08 - klo:15:28 »
Herbinaan olen minäkin tyytyväinen,ikinä en ole mitään muuta syväpuhdistavaakaan kyllä kokeillut  ;D
Mutta tuo syväpuhdistaa meikäläisen pehkoa ihan riittoisasti sillon kun siihen on tarvetta. Usein syväputsaan ainoastaan ennen värjäystä ja joskus kun tuntuu siltä että on kauheasti kaikkea muotoilutuotetta päässä ja likanen tukka  :-X

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
« Vastaus #230 : 10.12.08 - klo:08:14 »
VO5 Superclean ostettu ja testattu, elämäni ensimmäinen syväputsaripesu. Ei tullut kuivaa takkupesää kuten pelkäsin ainakaan kun muhi pesun jälkeen Lanzan rekkua ja Joicon Moisture Recoverya tunnin muovipussin ja pyyhkeen alla. Ja ellen ole ihan hillitön optimisti niin värikin haalistui oikein lupaavasti sinimustasta kohti tummanruskeaa, mikä juuri olis hakusessa jos meinaan värinpoiston tehdä.

Mua vaan hämäsi shampoopullon takana teksti "Sopii päivittäiseen käyttöön" kun taas jos olen täältä mitään oikein ymmärtänyt syväputsaria ei todellakaan käytetä päivittäin tai edes viikoittain? itselle ei ainakaan tulis mieleen pestä päätä joka päivä noin tujulla aineella vaikka kesällä tukka rasvoittuukin silmissä.

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #231 : 10.12.08 - klo:13:02 »
^ Mäkin oon ihmetellyt tuota, että sopiiko tuo Super Clean muka päivittäiseen käyttöön. Mä kyllä käytän suhteellisen peseviä shampoita, mutta lähinnä sen takia, etten halua pestä hiuksia joka päivä, joten en osaa kuvitellakaan, että tuollaista Super Cleaniin tapaista shampoota laittaisin joka päivä päähäni. Luulisi että se kuivattaisi aika paljon. ??? Syväputsarina olen kuitenkin tuohon Super Cleaniin tyytyväinen enkä aio jatkossa muita ostaakaan, ellen halua välttämättä jotain uutta kokeilla. Käytän sitä noin kerran-pari kuussa.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 29.01.09 - klo:10:08 »
Siis eilen halusin vaan nopeasti päivän jälkeen kotiin ja ajattelin napata cittarista matkalla syväputsarin. Pääsin kauppaan niin siellä ei ollut Vo5 syväputsaria eikä herbinan syväputsaria.. Eipä tietenkään kun niitä nimenomaan olisi tarvinnut..... Pesin sitten jollain miehen Wellan Extra Volume shampoolla. Siinä ei ollut silikonia ja sulfaatteja näytti olevan ihan kiitettävästi joten jos vaikka ajaisi saman asian.

Ei se ihan niin hyvin toiminut mutta ihan oikeesti järkytti että cittarin kokoisessa kaupassa ei ole saatavilla enää minkäänlaista syväpuhdistavaa.. Mistäköhän noita nyt lähtisi etsimään..

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 29.01.09 - klo:12:31 »
Mulla alkaa Vo5 Super Clean loppua ja pitäisi hankkia uusi syväpuhdistava shampoo (tätä samaa en enää halua). Mitkä olisivat hyviä vaihtoehtoja? Pitäisi olla mahdollisimman väriystävällinen (voiko syväputsari toisaalta olla?), mutta kuitenkin sellainen, mikä puhdistaa mahdolliset muotoilutuotejäämät, silikonit ym. Metallien poistoa en välttämättä tarvitse, voisihan se ominaisuus kyllä ollakin.
« Viimeksi muokattu: 29.01.09 - klo:12:56 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 29.01.09 - klo:17:00 »
Simillä on ainakin Deep Cleansing Shampoo. Mulla on ko. sarjan Mineral Removing Shampoo ja Elixir, ja ne on ihan hyviä. Nähtävästi noilta on tullut myös Silver Shampoo, sitä voisikin joskus testailla.
« Viimeksi muokattu: 30.01.09 - klo:11:07 kirjoittanut Missy »
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #235 : 29.01.09 - klo:17:23 »
^ Huomasin tänään saman asian kaupassa käydessäni, että ei taida muilla markettisarjoilla olla syväpuhdistavaa kuin VO5:lla ja Herbinalla. Mäkin olin sp-metsästyksessä, ja ostamatta jäi (ostin korvikkeeksi Nivean Diamond Gloss sh+ha ja EHS Hunajahoidon ;D).
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

llora`

• Vieras
« Vastaus #236 : 29.01.09 - klo:18:49 »
mullakin on tuota Herbinan syväpuhdistavaa ja ihan hyvää se on vaikken kanskaan oo kokeillu mitään muuta  :D Toki hiukset pitää pestä sillä kaksi kertaa, koska minulla ei ainakaan ensimmäisellä kerralla kaikki muotoilujämät lähde.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #237 : 29.01.09 - klo:18:55 »
Redkenin syväputsari jää kyllä vakikäyttöön. On tosi miellyttävä käyttää, vaikuttaisi riittävän todella kauan ja tuoksu on kiva. Syväputsarilla pestessä tykkään jättää sen muutamaksi minuutiksi vaikuttamaan.  :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 01.02.09 - klo:14:48 »
Miten nämä käytännössä eroavat toisistaan (tekstit Hairstoren sivuilta):

"Sim CX corrector deep cleansing shampoo (pinkkiä etiketissä)
KERÄÄNTYNEET KEMIKAALIT POIS TEHOKKAASTI! Syväpuhdistava shampoo poistaa tehokkaasti muotoilutuotteiden, silikonien ja hartsin sekä mineraalien ja veden epäpuhtauksien aiheuttamia kerääntymiä hiuksista. Perustuu tensidien ja tehoaineiden yhteisvaikutukseen."

"Sim CX corrector mineral removing shampoo (vihreää etiketissä)
KERÄÄNTYNEET KEMIKAALIT POIS TEHOKKAASTI! Poistaa tehokkaasti mineraalien, raskasmetallien, kloorin ja veden epäpuhtauksien aiheuttamat värjäytymät hiuksista kelatointimenetelmällä. Ihanteellinen uimareille. On hellävarainen, eikä avaa hiusta tarpeettomasti."

Mietin kumpaa ostaisin. Mahdolliset muotoilutuotteiden jäämät, silikonit ym kertymät haluisin poistaa. En tiedä onko mun tukassa mitään, mutta nyt vaan iski semmoinen, että haluan puhdistaa sen kunnolla silti. Voipi olla että opiskelijaboxin suihkun putket on jo sen verran vanhat, että vedessä saattaa olla jotain epäpuhtauksia. Mulla on tumma tukka, joten mistään värjäytymistä en tiedä onko sellaisia. Kumpaa suosittelisitte?
« Viimeksi muokattu: 01.02.09 - klo:15:44 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #239 : 01.02.09 - klo:15:28 »
^ Ensiksi mainittu on siis ns. normaali syväputsari, kun taas toinen on tarkoitettu lähinnä vedestä hiuksiin kertyneiden metallien kuten raudan ja kuparin poistoon. Metalleja on yleensä kaivovedessä, vesijohtovedessä niitä ei niinkään esiinny. Luulisin siis, että tuo pinkkietikettinen olisi tarkoitukseesi, eli muotoilutuotteiden ja silikonijäämien poistoon, sopivampi.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison