Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204466 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #240 : 01.02.09 - klo:15:43 »
^Juu tota pinkkiä mä itekin ajattelin. Siinä on kivamman värinen pullokin  ;D

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 01.02.09 - klo:16:05 »
Ostin ekaa kertaa herbinan syväputsarin kun en löytänyt sitä Vo5 putsaria mistään. Tuo toimii itseasiassa jopa paremmin kuin se Vo5.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 19.02.09 - klo:20:57 »
Mäkin ostin pitkästä aikaa Herbinan syväpuhdistajan, koska hiukset olivat kipeästi sp:n tarpeessa, enkä ikinä muista kyseistä tuotetta tuoda töistä kotiin, joten ruokakauppa reissulla Herbinaa.
Mutta yllätyinkin todella positiivisesti, tuntuu että tuo on parempi kuin monet kampaamotuotteiden sp:t. Ainakin tukka tuli puhtaaksi, kun annoin vaikuttaa jonkin aikaa. Eikä tullut kauheaa sähköistä takkukasaakaan, tosin hoitoainetta tietenkin laitoin reilusti. Tyytyväinen olen!

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #243 : 20.02.09 - klo:16:44 »
Mäkin tykkään tosta Herbinasta. Sitä ennen mulla oli käytössä joku WWW-syväputsari, jolla piti aina vaahdottaa vähintään kahdesti että tuntui puhtaalta. Herbinassa on mun mielestä myös tosi ihana, raikas tuoksu!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 20.02.09 - klo:17:45 »
Musta tuntui ettei Herbinan ja VO5:n syväputsarit putsannut yhtään perusteellisesti.. Redkenin Hair Cleansing Creamiin kuitenkin olen ollut tosi tyytyväinen! Jää ilmava ja ihan puhdas tukka, ja on tositosi riittoisaa!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 20.02.09 - klo:19:43 »
Mä tykkään tosi paljon Herbinan syväputsarista! Halpa ja puhdistaa hyvin.  :-*
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #246 : 06.04.09 - klo:17:21 »
Minullakin on käytössä Herbinan syväpuhdistava, josta tykkään kovin. Yleensä pesen tukan systemaattisesti joka toinen päivä, mutta syväputsarin jälkeen voin pitää jopa kolmen-neljän päivän välin pesussa vaivatta. Pesen syväpuhdistavalla suhteellisen satunnaisesti - yleensä sen kyllä tuntee, kun pitäisi taas käyttää. Yleensä väli on 3-4 viikkoa. Käytän paljon Tigin tuotteita, jotka lähes poikkeuksetta sisältävät paljon silikoneja, joten siksi yritän syväpuhdistaa tukan suhteellisen usein. Miinusta on ehdottomasti tuo värin kuluminen, yleensä oikein näkee, että syväputsarilla vaahto muuttuu hennon ruskeaksi, vaikka viimeisestä värjäyksestä olisi viikkoja. Nytkin tekisi kamalasti mieli syväpuhdistaa tukka, mutta viimeisestä värjäyksestä on vain reilu viikko, ja pelkään kaiken värin valuvan viemäriin sillä sekunnilla, nyyh.

Minulla on myös kaapin perällä ilmaisnäytteenä saatu Cutrinin Nordic Balance Frost Clear Shampoo, jota en ole jaksanut vielä kokeilla. Olen jostain saanut kuvan, että tuo ei ole ihan yhtä voimakas kuin monet muut syväputsarit, mutta tiedä häntä.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 06.04.09 - klo:17:57 »
Huomasin, että Herbinan syväpuhdistava tuoksuu sellaiselle raikkaalle ruoholle :D Mutta se on hyvä tuoksu! Pesen sillä hiukset ainakin kerran viikossa. Nyt kun olen hiukset värjännyt, niin en uskalla moneen viikkoon pestä syväpuhdistavalla, sillä se kuluttaa mun hiuksista niin helposti väriä, jos on 1-3 viikkoa sitten värjätyt hiukset :(

Kichinea

• Vieras
« Vastaus #248 : 06.04.09 - klo:18:13 »
Osaatteko suositella oisko toi Herbina tai VO5 hyviä käsittelemättömälle ja värjäämättömälle tukalle, joissa käytän muotoilutuotteita yleensä päivittäin. Ja mistä noita sitten saa? Katsoin perjantaina ohimennen Citymarketista, mutta Herbinaa ei ainakaan tainnut olla siinä shampoohyllyllä.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 06.04.09 - klo:18:37 »
^ Kyllä sopii! Täältä Jyväskylästä löytyy Herbinaa ainakin Prismasta, Sokokselta ja Minimanista. :) Citymarketissa en ole minäkään nähnyt. VO5:sta vissiin Anttilasta.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 12.04.09 - klo:21:02 »
Minulla on myös kaapin perällä ilmaisnäytteenä saatu Cutrinin Nordic Balance Frost Clear Shampoo, jota en ole jaksanut vielä kokeilla. Olen jostain saanut kuvan, että tuo ei ole ihan yhtä voimakas kuin monet muut syväputsarit, mutta tiedä häntä.

Mä olen tota Cutrinin Frost Clearia käyttänyt joskus miniputkilon, ja pidin siitä kovasti! Se ei kai ole syväpuhdistava sanan varsinaisessa merkityksessä, ja se tuntuikin "tavallista" syväpuhdistajaa hellemmältä, eikä kuivattanut hiuksia ihan niin paljon. Puhdisti ainakin omaa tukkaani sen verran kuin oli tarviskin. Tuoksu tuossa shampoossa on ihanan raikas ja rakennekin sellainen talvisen kirkkaan huurteinen.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #251 : 13.04.09 - klo:20:23 »
Mä olen käytellyt loppuun Herbinan syväputsarin ja olin jo aikeissa hankkia uuden, mutta tulin tässä ajatelleeksi että kokeilen jotain muuta vaihteeksi. Herbina tuntuu aavistuksen turhan kuivattavalta mun makuun. Tuo Redkenin shampoo vaikuttaisi aika hyvältä.

Mulla oli vuosia vuosia sitten käytössä yksi syväputsari ja mielikuva siitä on että olin siihen hullun tyytyväinen. Tietysti en muista millään merkkiä mutta tässä iltapuhteikseni googlettelin ja luulen että kyseessä oli sarjan Back to Basics Citrus Sage Clarifying shampoo.

Mikäli kyseessä on tosiaan sama sarja niin putelien ulkomuoto on muuttunut radikaalisti. Mun puteli oli sellainen läpinäkyvää muovia ja hyvin yksinkertainen peruspurtilo. Eli jos joku sattuu tietämään mistä puhun.... :)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #252 : 13.04.09 - klo:21:11 »
^Juu, mullakin oli käytössä tuota sarjaa. Jäin siihen käsitykseen, että lopetettiin koko linja, silloinen vakikampaajani otti tilalle Grahan Webbiä, joka silloin samalla ilmestyi Suomeen.Täältä muuten näkee niitä vanhoja pulloja. Vanha syväpuhdistava oli White Grapefruit, oli muuten todella hyvä tuoksu, sitruksinen, vähän VO5 syväputsarin tapainen.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #253 : 13.04.09 - klo:21:34 »
^ Okei kiitos!! Juuri toi se oli! Enpäs muistanut yhtään että se oli Wellan.... BtoB logo on kuitenkin säilynyt täysin ennallaan tuossa uudessa sarjassa...mikälie onkaan tuon taustalla.

Onko tuo VO5 kenties vähän hellempi hiuksille kuin Herbina? Ehkä voisin kokeilla sitä. Toisaalta hiukan himottaisi tilata joku Tigin, mop'n tai Simply Organic'n putsari. Tuo SO vaikuttaisi erityisen kiinnostavalta: refresh wash Kokemuksia..?
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 13.04.09 - klo:21:47 »
Olen kerran pessyt hiukset Simin CX corrector deep cleansing shampoolla ja olen tyytyväinen! Tuoksu on ihana, todella mieto eikä mitenkään häiritsevä, ei jää hiuksiin. Paha sanoa, miten hyvin oikeasti putsaa metallit ym, mutta tuntuu toimivan kyllä hyvin. Ei kuivata yhtään, tätä oikein ihmettelin, kun Vo5 tekee sellaisen takkukasan että ei mitään määrää. Tätä käytän jatkossakin syväputsaukseen. Oikein mainio tuote, suosittelen.