Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204518 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #255 : 13.04.09 - klo:23:35 »
^Tuo deep cleansing on muotoilu- ja viimeistelytuotteiden jäämien poistoon, ja ne mineral removing-tuotteet metallien ja mineraalien poistoon.  :)  Mulla on noita mineral removing-juttuja ja olen kyllä tykännyt, hyviä tuotteita!
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 14.04.09 - klo:11:04 »
"Sim CX corrector deep cleansing shampoo (pinkkiä etiketissä)
KERÄÄNTYNEET KEMIKAALIT POIS TEHOKKAASTI! Syväpuhdistava shampoo poistaa tehokkaasti muotoilutuotteiden, silikonien ja hartsin sekä mineraalien ja veden epäpuhtauksien aiheuttamia kerääntymiä hiuksista. Perustuu tensidien ja tehoaineiden yhteisvaikutukseen."

Mä olen ymmärtänyt, että myös tuo poistaa metalleja ja mineraaleja  ???

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 14.04.09 - klo:11:32 »
^Okei... Nettisivuilla lukee siitä pinkistä näin: "CX Syväpuhdistava Shampoo poistaa muotoilu- ja viimeistelytuotteiden, kuten silikonien, hartsien ja veden epäpuhtauksien kerääntymiä hiuksista" ja mineral removingista: "Erityisesti vedestä ja ilmasta tulevien mineraalien, kuten kuparin, raudan, kalsiumin, magnesiumin ja kloorin aiheuttamien värjäytymien ja samentumien poistoon tarkoitettu erikoisshampoo". Kai toi mineraalisysteemi on vaan jotenkin tehokkaampi, en tiedä.  :)
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 14.04.09 - klo:12:50 »
Juu kyllä tuo mineraalijuttu vaikuttaa tehokkaammalta metallien ja mineraalien poistoon, mutta ilmeisesti deep cleansingkin poistaa ainakin hieman jotain? Deep Cleansing on ilmeisesti tehokkaampi muotoilutuotteiden poistaja kun taas mineral removing on tarkoitettu enemmän metallien ja mineraalien poistoon. Täytynee tilata se mineral removing tuon deep cleansingin kaveriksi ja käyttää niitä vaikka vuorotellen. Kiva kun asiasta tuli juttua  :)

Poissa Mrs. Priest

• Hiushörhö
  • Kitty
« Vastaus #259 : 03.05.09 - klo:01:00 »
Voisiko joku naputella tuon CX corrector deep cleansing shampoon INCI:n listaan? Kiitos! :) Vai onko se jollakin eri nimellä listassa, koska en löytänyt sitä?

Mitä syväpuhdistavaa shampoota te muut herkästä päänahasta kärsivät käytätte? En ole pitkään aikaan käyttänyt mitään, koska päänahasta tulee niin arka, että kipeää käy. Alkaa myös rasvoittumaan nopeammin. Ruokasoodaa olen joskus ajatellut kokeilla, mutta en ole vieläkään uskaltanut. Muistaakseni joku täälläkin laittoi shampoon joukkoon ruokasoodaa.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #260 : 03.07.09 - klo:01:39 »
^VO5 on semmoiset pari euroa, Herbina taitaa olla vajaa kolme euroa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 03.07.09 - klo:10:36 »
Jees, kiitoksia. Äkkiä kipinkapin tohon cittariin etsiskelemään.
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #262 : 03.07.09 - klo:10:54 »
^Huom! VO5:a saa ainakin Tokmanneista eurolla kipale, kun poistuvat markkinoilta ;)
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Maii*

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #263 : 03.07.09 - klo:10:57 »
Kuinka hintavia ovat vo5 ja/tai herbinan syväputsarit?

Anttilassa tarjous 1,95€/2 kpl VO5-shampoita. Itse ostin juuri tuolla tarjouksella varastoon tuota syväputsaria.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 03.07.09 - klo:11:03 »
Mahtaako olla kaikissa anttiloissa... iIinä tapauksessa mielummin sinne.
Pelkään mun hiusvärin puolesta, mutta onneks on mökkireissu edessä eikä haittaa

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #265 : 03.07.09 - klo:14:33 »
^Luultavasti on, kun oli anttilan kuvastossa mainittu tuo tarjous.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #266 : 03.07.09 - klo:14:46 »
Noniin, syväpuhdistus suoritettu kyseisellä veeoovitosella. Vaahdotin kaksi kertaa, ja ennen föönausta pöyhin tukkaan tigin superstar jätettävää. Nää tuntuu kyllä selvästi puhtaammilta, ja muutenkin huomattavasti kevyemmiltä. Oli tainnut jatkuva jätettävän suihkiminen tosiaan tehdä tehtävänsä. Väriä ei muuten lähtenyt yhtään   ??? Outoa.
« Viimeksi muokattu: 03.07.09 - klo:14:48 kirjoittanut Geronimo »

Strix

• Vieras
« Vastaus #267 : 19.07.09 - klo:18:02 »
Oon suunnattoman tykästynyt Herbinan syväpuhdistavaan. Sitä kyl löytyy täältä Helsingistäkin tosi harvasta paikasta ostan itse sokokselta.
Se onkin tätä nykyä ainoa pullossa tuleva shampoo jonka ostan, tuoksu on mitä ihanin.
Mutu-tuntumalla menee tuo pesuväli, useimmin kuitenkin päivää ennen hiusten värjäystä. Joku kuukausi ehkä.
Hoitoaineena käytänki sit LV-tehohoitoa kun se tuntuu parhaiten auttavan nitisevän puhtaalta tuntuvaan tukkaan.
On saanut paikkansa vakituotteistani.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 19.07.09 - klo:22:59 »
Minulla pääsi hiljattain paljon rakastamani Herbina loppumaan, ja kun läheinen Vapaa-Valinta myi VO5-shampoita euron kappalehintaan, nappasin mukaani kaksi kappaletta syväpuhdistavaa. Nyt on eka käyttökerta takana, ja pakko kyllä sanoa, että tekisi mieli palata Herbinaan. Herbinassa mielestäni parasta oli se, että tukka todellakin puhdistui - yleensä pesen tukan parin päivän välein, ja syväpuhdistuksen jälkeen joutui odottamaan nelisen päivää, että tukka likaantui kohtuullisesti. VO5:n käytön jälkeen tukka oli jo normaalin parin päivän jälkeen likainen. Vaahdotuksen jälkeen tukka oli epäilyttävän hyvin kammattavissa. Ja kertoohan se jotain, että pullossakin lukee, että tuote sopii päivittäiseen käyttöön. Nyt en huomaa hiuksissa juuri eroa syväpuhdistavan käyttöä edeltävään aikaan. Ei ole vain selvästikään minulle luotu tuote. Ehkä lahjoitan pullot siskolleni ja laukkaan ostamaan taas Herbinaa.

Mimi

• Vieras
« Vastaus #269 : 30.07.09 - klo:13:54 »
Mun suosikiksi on kyllä noussut Redkenin hair cleansing cream. Vaahtoaa hyvin ja annan hetken olla hiuksissa ja kyllä on puhtaan tuntuiset hiukset sen jälkeen! Shampoo on todella riittoisaa, harvakseltaan käytettynä kestänyt useamman vuoden ja kestää edelleen.