Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204513 kertaa)

kivi

• Vieras
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #270 : 31.07.09 - klo:08:54 »
Pesin eilen ensimmäistä kertaa Herbinan syväpuhdistavalla shampoolla. Vaahdotin kerran ja annoin hetken vaikuttaa päässä, ja puhdasta tuli. Parin viikon välein minun tulisi pestä syväpuhdistavalla, koska käytän joka päivä muotoilutuotteita. Onneksi en ole värjännyt hiuksiani eli ei tarvitse ainakaan värin haalistumista pelätä.

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #271 : 10.08.09 - klo:00:04 »
Minullakin tuo Herbinan syväpuhdistava käytössä, puhdistaa tehokkaasti, eikä hinnaltaankaan paha  :)  En kovin tule sillä kylläkään pestyä mutta aina välillä ( = parin- kolmen viikon välein ehkäpä? ) 

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #272 : 23.09.09 - klo:20:23 »
Hankin pitkästä aikaa vanhan suosikkisyväputsarini, Redkenin Hair Cleansing Cream Shampoon, ja jo yhden pesun jälkeen huomasi kyllä tukassa eron, varsinkin kun en koko kesänä ole syväputsaria käyttänyt. Väri kirkastui ja hiuksista tuli paljon jämäkämmän tuntuiset ja helpommat käsitellä. Tuo pesee melko narskuvaksi, mutta ei onneksi tee tukasta takkupalloa.
1c F ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 23.09.09 - klo:21:00 »
^ Itsellenikin on tuo sama Redkenin shampoo tulossa kun Herbinan syväpuhdistava juuri loppui. Kiva lukea lisää hyviä kommentteja Redkenistä. Vaikuttaa koko ajan enemmän siltä että hyvä tuote tuli tilattua ja varmaan itsekin siitä tykkään kunhan kokeilemaan pääsen.

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 25.09.09 - klo:22:31 »
Vinkki niille, jotka ovat tykänneet Simin CX corrector deep cleansing shampoosta: mun mielestä saman valmistajan mineral removing shampoo on paljon tehokkaampi.

Ensin kokeilin juuri tuota mineral removingia, kun luulin sitä "siksi kuuluisaksi syväputsariksi". Seuraavaksi ostin ton varsinaisen vaal.punasen pullon ja olen ollut vähän pettynyt. Se mineral removing tuntuu paljon tehokkaamalta jo lyhyellä vaikutusajalla eli tuntuu avaavan hiusta paremmin. Toisaalta hoitiksen jälkeen sain hiussuomut taas kiinni, kun tuo deep cleansing tuntuu takuttavan kunnon silikonihoitiksenkin jälkeen.

Vähän tietysti epäilyttää, että lähteekö sillä "mineraaleja poistavalla" shampoolla varmasti kaikki muotoilutuotteiden jäämät, mutta kai sitä omaan kokemukseen täytyy uskoa.... :)
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 29.10.09 - klo:22:39 »
Kohta olisi aika hankkia uusi syväpuhdistava VO5:n tilalle! Kaipaisin vähän suosituksia todella tehokkaasti putsarista. Redkenin Hair Cleansing Cream ja Paul Mitchellin Shampoo 3 kuulostavat kokemusten perusteella mielenkiintoisilta. Mä en kuitenkaan ymmärrä mitään syväputsareiden inceistä joten en tosiaankaan osaa päättää minkä hankkisin...
Syväputsarin pitäisi poistaa pääasiassa muotoilutuotteiden jämät ja silikonit, plus mieluusti metallejakin ja kaikkea mitä nyt ylimääräistä hiuksiin voi kertyä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 30.10.09 - klo:17:59 »
^Simillä on hyvät syväputsarit. Niistä on keskusteltukin tässä ketjussa. Löytyy just muotoilutuotteiden ja silarien puhdistukseen, sekä mineraalien poistoon. Simin sivuilla mukavati myös lisätietoa. Itsellä on molemmat shampoot (pinkki ja vihreä etikettiset) ja tykkään! Sarjaan kuuluu muistaakseni myös hoitis ja olisiko ollut vielä jätettäväkin? Suosittelen käymään Simin sivuilla, siellä on paljon lisätietoa ja kuvat tuotteista!

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #277 : 05.11.09 - klo:07:55 »
Mulla on kaksi jotain Simin syväputsaria mitkä sisko mulle lahjoitti. Mitä varten tuo Elixir on ja miksei tuo shampoo yksinään riitä?

Nuo CX Correctorit on kehitelty poistamaan hiuksista metalleja, eli jos hiuksissa on todella paljon metalleja, sampoosta, eliksiiristä ja hoitiksesta saa sellaisen tehokombon, että metallit saavat kyytiä. Kyllä se sampookin riittää syväpuhdistamaan hiukset, mutta kaikilla kolmella tuotteella saa vielä paremman lopputuloksen metallien poistossa.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 02.12.09 - klo:20:08 »
Tuntuu että kyselen taas tyhmiä, mutta annetaanpa mennä kun on vauhtiin päästy... ::) Eli hakusessa olisi jokin hyväksi koettu markettisarjasyväputsari, en ole onnistunut vielä yhden ainutta bongaamaan (joo, olen puusilmä ihan oikeasti :D). Herbinasta joku mainitsi tuolla, mutten ole huomannut mukamas missään Herbinan syväpuhdistavaa. Etsintöjä jatketaan, ja samalla voisi haluta vinkkejä muista hyviksi havaituista ;)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 02.12.09 - klo:20:23 »
^ Herbinan syväputsari on ainakin mun mielestäni hyvä. :) Shampoo on nimeltään Ultra Style, ja on sellaisessa vihreässä pullossa. Ei pitäisi olla mahdottoman vaikea löytää, omani ostin Sokokselta.
Vaalean kuparinen lob, hiuskriisi

t-i-i-t-i

• Vieras
« Vastaus #280 : 02.12.09 - klo:21:49 »
mulla käytös herbinan syväputsari. hyväksi oon kokenu.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #281 : 03.12.09 - klo:09:49 »
Mä löysin jostain halpahallista vielä VO5 Super Cleanin. Lomamatkan jälkeen hiukset oli tosi silikonikuorrutteiset niin että vaahdottelin niitä shampoon kanssa varmaan 10min  ::) Sen jälkeistä takkupalloa tunnustellessa olikin sitten jo itku tulla. Perään pistin NG-naamion suihkumyssyn alle 1,5 tunniksi ja lopputulos oli tooosi silkkinen ja hyväkuntoisen oloinen.  :) Testissä oli kaksi uutta tuotetta joten hirveän hyvin en osaa niitä erikseen arvioida, mutta tykkään.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #282 : 16.12.09 - klo:09:45 »
En jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta Herbinan syväputsari on hyvän tuoksuinen ja tehokkaan tuntuinen syväputsari, ja edullinen ;) Sen takana lukee että sen on tarkoitus poistaa muotoilutuotteiden jäämiä ja metallikertymiä hiuksista.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #283 : 11.02.10 - klo:17:47 »
Mahtaakohan tuo Wellan Lifetex Pure Purifying shampoo olla mistään kotosin? Hinta olis edullinen feeluniquessa, joten se tulis samalla kun sieltä tilaan muutakin piakkoin... Vai mahtaako hinta olla verrattavissa laatuun tässäkin tapauksessa?

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #284 : 11.02.10 - klo:18:35 »
Mä tykkäilen myös kovasti Herbinan syväputsarista; tuntuu tehoavan, ei tunnu tekevän hallaa, tuoksuu ihanan raikkaalle eikä ole hinnalla pilattu!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.