Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204454 kertaa)

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #285 : 12.02.10 - klo:11:06 »
Oon useemmasta paikasta yrittäny käydä ettimässä tota Herbinan syväputsaria tai sitte VO5:sen syväputsaria, mutta kumpaakaan en oo löytäny, tai sitte ne on ollu loppu :( Siks ajattelin, että tuo tulis feeluniquesta samalla kun tilaan sieltä muutakin, eikä tarttis juosta ympäriinsä ettimässä syväputsaria...

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #286 : 12.02.10 - klo:11:37 »
Oho :-\ Mä ostin viimeksi marraskuussa Alepasta.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #287 : 12.02.10 - klo:12:04 »
Niinpä! Mä oon ollu tosi yllättyny, että edes paikoissa joissa shampoo ja hoitoaine hyllyt on pitkiä ja tuotteita on paljon, niin joko siellä ei o VO5:ttä ollenkaan, tai sitte tosiaan hyllyt huutaa tyhjyyttään VO5:den ja Herbinan syväpuhtsarin kohdalla!

Mahtaako tuo Herbinan syväputsari olla juuri sitä 3-in-1 -shampoota, se kun on jokapaikassa loppu ja pelkkää syväputsaria en o nähny missään?

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #288 : 12.02.10 - klo:12:53 »
Eli tämännäköinen puteli kyseessä:
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #289 : 12.02.10 - klo:14:58 »
^ tuo juuri tuntuu olevan jokapaikasta loppu :(

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #290 : 12.02.10 - klo:15:21 »
^  Mäkään en ole vähään aikaan nähnyt tota Herbinan syväputsaria missään. Jokunen kuukausi sitten ostin ekan törpelöni ja silloin niitä näytti olevan melkein kaupassa kuin kaupassa. Mielelläni ostaisin samaa tavaraa jatkossakin, mutta eipä vain ole näkynyt enää Anttiloiden, Cittareiden tms. hyllyillä. Eivät kai vain ole tätäkin lopettamassa..? :-\

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 12.02.10 - klo:15:52 »
Minimanista (ainakin täältä jyväskylästä) löytyy :) ja joskus Prismastakin.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #292 : 12.02.10 - klo:16:49 »
^Toivoa siis olisi tuon löytämisen suhteen, eli täytyy vaan jatkaa etsintöjä...

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #293 : 12.02.10 - klo:18:40 »
^toivoa on koska minäkin löysin Vapaavalinnasta ja tänään ekaa kertaa ennen värjäystä aion testata.  :)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #294 : 15.02.10 - klo:14:48 »
Kyllä tuota Herbinan syväpuhdistavaa on saatavissa normaalisti, ollut jostain syystä hiljaisempaa ehkä toimittajalla tai mitä nyt ikinä. Eilen kurkkasin huvikseni Prisman hyllstä, ja se suorastaan notkui Herbinan syväputsareita :)

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 15.02.10 - klo:15:19 »
Herbinan syväputsaria on helppo löytää, jos osaa etsiä oikeista paikoista :) Itse olen huomannut, että Prismasta löytää melkoisen helposti, esimerkiksi Sellon Prismassa hyllyt olivat ihan täynnä.

Viime viikolla tuli taas sellainen olo, että on syväpuhdistuksen aika, kun shampoopesunkin jälkeen päänahka tuntui jotenkin likaiselta. Ja auttoihan se - Herbinalla pesun jälkeen päänahka tuntuu ihan erilaiselta.

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #296 : 16.02.10 - klo:07:39 »
Helppo löytää juu, mutta kun hyllyt on ollu tuon kohdalla tyhjiä :( Onneks eilen löyty tuota ja pääsin sitä kokeilemaankin. Mun mielestä tuo ei vaan pese yhtä puhtaaksi ja narskuvaksi kuin tuo VO5:sen syväputsari, jota en myöskään oo onnistunu löytämään :(

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #297 : 16.02.10 - klo:11:48 »
^ En tiedä onko tää nyt ihan turha postaus, mutta teen itse niin, että annan shampoon vaikuttaa hiuksissa hetken; vähän samaan tapaan kuin CO-pesussa eli sitten emulgloiden hieron erityisesti hiuspohjan läpi ja huuhtelen. Yleensä pesen kahteen kertaan ja teen tuon lyhyen muhittamisen (puhun tyyliin minuutista) jommalla kummalla kerralla, yleensä toisella. Tuntuu että shampoo ehtii paremmin irrottaa kaiken mähmän. Ja saan kyllä narskuvaa!

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 16.02.10 - klo:14:46 »
Mun mielestä tuo ei vaan pese yhtä puhtaaksi ja narskuvaksi kuin tuo VO5:sen syväputsari, jota en myöskään oo onnistunu löytämään :(

Eikös VO5 ole lopetettu? Sitähän on ollut vaikka missä alessa jo pitemmän aikaa, joten ei ole ihme, ettei enää löydy. Jotain hoitiksia ja muita shampoita näkyi vastakin Cittarin tarjouksessa, olisko ollut euron per puteli, mutta tuota syväputsaria en ole nähnyt aikoihin.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 16.02.10 - klo:15:39 »
Joo,onhan se. Taisi vielä olla niin, että TRESemme tuli VO5:n tilalle.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.