Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204456 kertaa)

Kerttu

• Vieras
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #30 : 23.01.06 - klo:01:30 »
Mulla on WWW-syväputsari. Paremmasta en tiiä kun tuo puteli kestää vaikka kuin kauan.. toinen WWW siis menossa. Kai ihan ok. Aattelin seuraavaksi kokeilla vo5:ta. Pesee puuhtaaksi kyllä.. muotoilutuotteiden ym. jämien peseytyminenhän perustuu voimakkaasti peseviin sulfaatteihin, joten voiko eri shampoiden välillä olla kovin suuria eroja. Samat pesevät aineet niissä on. Pitoisuuseroista ei voi tietenkään tietää..

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 23.01.06 - klo:05:49 »
Mulla on ollu aina käytössä Matrixin essentialsin syväpuhdistaja. Ei ole mitään mihin verrata, mutta olen silti ollu tyytyväinen. ::)

Onkohan tuon myynti lopetettu, kun en ole nähny sitä piiiitkään aikaan myynnissä?

Ei kai ole lopetettu? :( Mulla on sitä tällä hetkellä käytössä ja on paras syväputsari.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 23.01.06 - klo:08:37 »
Mä oon aina käyttänyt Wellan Back to Basics-sarjan syväpuhdistavaa, mutta taitaa sekin olla lopetettu  :(

Minulla on tuo sama käytössä ja kestää aina vain. Ihan hyvä tuote kyllä.

Nove

• Vieras
« Vastaus #33 : 23.01.06 - klo:08:54 »
Pesen syväpuhdistavalla tosi harvoin, ehkä n. 4 kertaa vuodessa. Goldwellin syväpuhdistava jonka nimeä en nyt muista ja Joicon Resolve löytyy ja ihan hyvin toimii.

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 23.01.06 - klo:10:21 »
Mulla on käytössä syväputsarina ollut jo reilu vuodenpäivät Paul Mitchellin Shampoo 2. Ei vie väriä juuri lainkaan ja tuoksuu niiiiin ihanan raikkaalle sitruunalle (mutta ei silti millekään Fairylle tai Ajaxille). Käyttelen syväputsaria kerran 2-4 viikossa, riippuen siitä miltä hiukset tuntuvat. Käyttelen melko ahkerasti muotoilutuotteita ja niiden kasautumisen kyllä huomaa/tuntee hiuksissa. Varsinkin hopeanvaaleat raidat alkavat kellertyä, jos syväputsauksesta on pitkä aika.

Seuraavaksi ajattelin testiä Joicon Resolvea ja ehkä sitä Phine-tehistäkin. Kiinnostaa kovasti miten tuo Phine-tehis vaikuttaa.
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 23.01.06 - klo:10:47 »
Mulla on VO5 Super Clean myös käytössä, parisen kertaa vasta kokeillut mutta oon kyllä ollut ihan tyytyväinen. Muita  merkkejä en oo edes kokeillut. Ja hinta-laatusuhde on paikallaan  ;)

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #36 : 23.01.06 - klo:10:55 »
Mulla on kaksi syväputsaria: L'anzan UT:stä jäljelle jäänyt ja sitten SIMin CX Corrector.

Itse syväputsaan tukkani hyvin harvoin, keskimäärin kerran kuukaudessa (enkä aina niinkään usein). Mielestäni siitä on nimittäin ainakin tällaiselle superkuivalle tukalle enemmän haittaa kuin hyötyä. :-\ Niin ja tarvettakaan ei kauheasti syväputsaukselle ole,  sillä en juurikaan käytä muotoilutuotteita ja uinnin jälkeen käyttämäni Redken SunShape shampoo on aika pesevä.

Yleensä käytän syväputsaria vain lähinnä ennen hiusten värjäystä. Silloin käytän mielummin tuota CX Correctoria, koska se on oman kokemukseni mukaan tehokkain syväputsari ja käytännössä ilmeisesti lähes ainoa, joka pystyy poistamaan hiuksista myös metallikertymät. Toki se kuivattaa tukkaa vielä normaaliakin syväputsaria enemmän, mutta tasaisen värin saamiseksi on ihan hyvä poistaa hiuksista myös metallit, joita ainakin tässä nykyisessä asuintalossamme on (Vessanpyttykin värjäytyy tummaksi aivan käsittämätöntä vauhtia, kun putkista liukenee veteen metalleja).
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #37 : 23.01.06 - klo:11:02 »
Mulla on ollu aina käytössä Matrixin essentialsin syväpuhdistaja. Ei ole mitään mihin verrata, mutta olen silti ollu tyytyväinen. ::)

Onkohan tuon myynti lopetettu, kun en ole nähny sitä piiiitkään aikaan myynnissä?

Mulla on myös tämä syväputsari käytössä. Oon tykännyt, tosin ei mullakaan oo mihin verrata. Hinta-laatusuhde on ainakin mitä mainioin. Maksaa vähän reilun kympin ja kestää pienen ikuisuuden.  :)
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa Illusia

• Tukkaguru
  • Tukka kasvaa...
« Vastaus #38 : 23.01.06 - klo:11:45 »
Mulla on VO5 Super Clean myös käytössä, parisen kertaa vasta kokeillut mutta oon kyllä ollut ihan tyytyväinen. Muita  merkkejä en oo edes kokeillut. Ja hinta-laatusuhde on paikallaan  ;)
Mulla tämä toimii myös hyvin...Toka syväputsari jota olen kokeillut enkä ainakaan nyt näe tarvetta vaihtaa kun en muotoilutuotteita pahemmin käytä.
Eka kokeilu oli siis tuo www mutta se takuttaa tukan niin pahasti.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #39 : 23.01.06 - klo:13:21 »
Mulla tämä toimii myös hyvin...Toka syväputsari jota olen kokeillut enkä ainakaan nyt näe tarvetta vaihtaa kun en muotoilutuotteita pahemmin käytä.
Eka kokeilu oli siis tuo www mutta se takuttaa tukan niin pahasti.

Hmm, no kaipa mä sitten vaan tätä kokeilen :) Kun en viitsi kalliimpaakaan ostaa. Ihan vaan siitä syystä, että kerran kuukaudessa ajattelin käyttää, jos sitäkään.

Isosiskoni sanoi, että se pistää mulle pikkupueliin Goldwellin syväputsaavaa, jotta saan testaa. Joten tuleepa kokeiltua sitäkin sitten. En ole nimittäin koskaan aikaisemmin syväputsaavaa edes kokeillut.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 23.01.06 - klo:13:34 »
PM:n Shampoo 2 on tosissaankin mukavan hellävarainen eikä kuluta väriä. Tosin se onkin sitten vain pintapuhdistava eikä syväpuhdistava. Nyt kun mulla on tukka rasvoittuvammassa kuosissa, olen käyttänyt tuota kakkosshampoota kerran viikossa. PM:n syväpuhdistava on muuten Shampoo 3, mutta se haalistaa väriä.

Sitten mulla on vielä jämät Bonacuren syväpuhdistavasta, joka puhdistaa enemmän kuin tuo PM:n Shampoo 2 eli on perinteisempi syväputsari. Myös CX Correctoria mulla on pikkupullo, mutta sitä olen käyttänyt vain hätätilanteissa (tekee hiuksista oikeasti takkupallon!).

Poissa Cera

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 23.01.06 - klo:13:47 »
Käytössä Goldwell Definition syväputsari (vanhan mallinen pullo, kestänyt jo pienen ikuisuuden). Ihan ok tavaraa, hoitaa hommansa, eikä ole haalistanut väriä. Tuskin parhaimmasta päästä, muttei sieltä huonoimmastakaan. Tosin käytössä kovin harvoin, nykyään ehkä kerran kuussa tai parissa, yleensä ennen värjäystä (ei läheskään joka kerran edes silloin). Muotoilutuotteita en käytä, joten siinäkään mielessä ei tarvetta ahkeralle syväputsaukselle.

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #42 : 23.01.06 - klo:14:38 »
Mulla on käytössä Bonacuren (vanhan sarjan) syväpuhdistaja. Iahn ok tuote, mä käytän syväpuhdistajaa niin harvoin, että tämä pullo riittää todella pitkäksi aikaa...  ;)
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Ella

• Vieras
« Vastaus #43 : 23.01.06 - klo:16:55 »
Täällä käytössä Maria Nilan syväpuhdistava IQ. Ehdottomasti puhdistavin shampooni, koostumus sama kuin Therappessa, eli sellainen lievästi geelimäinen. Sinänsä mukava käyttää, kun voi ainakin kuvitella pesevänsä kosteuttavalla shampoolla vaikka tosiasiassa pesu on ainakin hieman "kovakouraisempi"...  :D

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
« Vastaus #44 : 23.01.06 - klo:19:39 »
Markettikamaa on täälläkin käytössä, Herbinan syväputsari. Ennen tuli käytettyä runsaasti muotoilutuotteita, joten pesin syväputsarilla parin viikon välein, nykyään harvammin, kun syö niin paljon väriä ja muotoilutuotteitakin käytän vähemmän.
1c F ii