Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204457 kertaa)

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #300 : 17.02.10 - klo:08:41 »
Eikä  :(  :'( Se VO5:den syväputsari oli mulla joskus aikasemmin käytössä  ja olin siihe tosi tyytyväinen ja nyt sitä ei enää valmisteta :(

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #301 : 17.02.10 - klo:14:37 »
^
Minäkin olin tosi pettynyt kun se lopetettiin, mutta silloin en vielä ollut kokeillut herbinan syväputsaria, joka onkin vo5:ta parempi. Ainakin siis omalle päälle. Eli ei harmita enää  :) Toivottavasti jostain bongaat tuota herbinaa

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #302 : 17.02.10 - klo:15:00 »
Mä ostin joskus juuresten hehkutuksen perusteella VO5:n syväputsaria, ja minusta se ei kyllä pudistanut melkein ollenkaan, varsinkin kun oli Herbinaan tottunut. Joten itse annan kyllä äänen Herbinalle :)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 17.02.10 - klo:15:03 »
Poistaako tuo Herbiina myös mineraalijäämät vai pelkät muotoilutuotteet? Toimiiko yhdessä askorbiinihapon kanssa?

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #304 : 17.03.10 - klo:00:11 »
Onko Herbinan syväputsaaja nyt lopetettu?  ??? Oman kotikaupungin kaupoista ei ainakaan löydy... toisaalta, ei täällä mitään K-Supermarkettia isompaa olekaan, mutta silti! Täältä mitään syväputsaavaa edes löydy, ei Herbinaa, ei mitään   :# aargh, ja värjäys olisi vkloppuna edessä.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 17.03.10 - klo:09:20 »

^Kotitekoinen syväputsarivinkki jos et saa muuta: n. puoli desiä sitruunamehua, 2 ruokalusikallista ruokasoodaa ja 1-2 teelusikallista silikonitonta shampoota. Hierotaan kosteisiin hiuksiin juuresta latvaan, vaikutusaika 20min ja tulee narskuvan puhdasta.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

keksi

• Vieras
« Vastaus #306 : 17.03.10 - klo:15:45 »
Toi herbina ei varmaan oo siks enää myynnissä koska sen pullon ulkoasu muuttuu (niinkun muidenkin herbina-tuotteiden putelit on muuttunu). :)

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #307 : 17.03.10 - klo:23:28 »
Huh, onneksi oli Tokmanni joka pelasti. Vein sieltä hyllyjen välistä viimeisen Herbinan syväputsarin  ;D paitsi jos tuotteen ulkonäkö vain muuttuu, mutta muuten ei muutu/uudistu, niin tämä olikin laiha erävoitto  :P onko Herbinan tuotteiden ulkoasun muutoksesta ollut muuten ilmoitusta missään? Marja spat & sensitivet eivät ole minusta muuttuneet mihinkään ja niitä kyllä aina on kauppojen hyllyt täynnä...

Jos tuollaisen kotitekoisen syväputsarin pitää antaa vaikuttaa, pitääkö myös tavallisen kaupasta ostetun putsarin kanssa?
Huih, jotenkin soodan laittaminen hiuksiin tuntuu vain hurjalta ajatukselta, mutta ei ole ilmeisesti mitenkään haitallista?  :)

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 17.03.10 - klo:23:55 »

^En mä nyt joka pesussa alkaisi soodaa käyttämään, mutta oon käyttänyt tuota reseptiä jo pari vuotta ennen värjäystä enkä oo saanu mitään vahinkoa aikaseksi hiuksiin. Monet WO-pesua harrastavat käyttää myöa soodaa silloin tällöin pesussa.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

keksi

• Vieras
« Vastaus #309 : 18.03.10 - klo:17:17 »
Huh, onneksi oli Tokmanni joka pelasti. Vein sieltä hyllyjen välistä viimeisen Herbinan syväputsarin  ;D paitsi jos tuotteen ulkonäkö vain muuttuu, mutta muuten ei muutu/uudistu, niin tämä olikin laiha erävoitto  :P onko Herbinan tuotteiden ulkoasun muutoksesta ollut muuten ilmoitusta missään? Marja spat & sensitivet eivät ole minusta muuttuneet mihinkään ja niitä kyllä aina on kauppojen hyllyt täynnä...

Jos tuollaisen kotitekoisen syväputsarin pitää antaa vaikuttaa, pitääkö myös tavallisen kaupasta ostetun putsarin kanssa?
Huih, jotenkin soodan laittaminen hiuksiin tuntuu vain hurjalta ajatukselta, mutta ei ole ilmeisesti mitenkään haitallista?  :)

Nuo herbina hiustuotteiden ulkoasut ei oo vielä näköjään muuttunut, mutta ihonhoitotuotteiden on :) :

vanha herbina marjaspa: http://plaza.fi/s/f/editor/images/herbina11.jpg
uusi herbina marjaspa: http://www.herbina.fi/img/Herbina_voide_naamio.jpg

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #310 : 18.03.10 - klo:19:46 »
Täysin OT, mutta en minä ole noita uusia herbinoita vielä nähnyt  :o noh, täällä susirajalla taitaa vielä vanhoja versioita riittää yllin kyllin  :D

Vielä pari päivää niin saa herbinan syväputsaajan testattua, jänskättää...

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #311 : 10.05.10 - klo:18:00 »
Kahlasin koko ketjun läpi syväputsarien innoittamana.
Ihan tiedoksi ja kaikille suureksi innoitukseksi, ainakin Prismassa oli Herbinan syväputsareita hylly väärällään.
Jos tämä osoittautuu hyväksi, oi varokaas kun tyhjennän Prisman Herbinat  ;D
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 14.05.10 - klo:00:47 »
Kävin ostamassa tuon Herbinan syväputsarin ketjun innoittamana, edellisestä syväputsauksesta oli yli vuosi aikaa sillä en pitänyt sitä kovin oleellisena. Vaahdotin Herbinalla koko tukan latvoja myöten kerran, ja tyven kahdesti. Tukasta tuli ihan järkky takkupallo, tai pikemminkin purkkautunut rastapallo, joten muhitin perään useamman tunnin AO:n White Camelliaa. Tukasta tuli tosi kiva ja sileä, mutta todelliset tulokset huomasin tänään kun en pesun yhteydessä kerennyt muhittaa. Pidin Tigin Moisture Maniacia tukassa vain viitisen minuuttia, ja tukasta tuli tosi pehmeä! :-* Tavallisesti tuollainen vaikutusaika ei ole riittänyt mihinkään. Selkeästi tarvetta syväputsaukselle siis oli ja nyt pääsee hoitikset vaikuttamaan kunnolla. Tukka myös laskeutuu kauniimmin sillä ei "puikkoudu" suortuviin. Jee, ehdottomasti otan syväputsauksen osaksi hoitorepertuaaria! :)
So it goes.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 17.05.10 - klo:12:16 »
Täällä on testattu myös herbinan syväputsari.
Kokemusta ei muista syväputsareista ole kun tää on mun ensimmäinen. Vähän säikähdin aluksi kun tukka muuttui ihmeelliseksi takkupalloksi, mutta kun levitin hoitista ja suoraväriä myöhemmin niin siloittui heti. Shampoo myös vaahtosi tosi ihanasti.
Hiukset tuntuu jotenkin terveemmiltä ja raikkaammilta?  :D Nyt vasta jotenkin huomaa sen pienen tunkkaisuuden mikä tukassa on ollut ennen putsausta.
Mun tukka myös tekee samaa kuin armin, eli laskeutuu nätimmin eikä puikkoudu  ;D
Tekis mieli kokeilla heti tänään uudestaan tuota syväputsaria, mutta odotan varmaan sen viikon pari ennen seuraavaa kertaa.
Jos jatkossa kokemukset on näin positiivisia niin otan kyllä vakikäyttöön.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #314 : 17.05.10 - klo:12:46 »
^ Ei tosiaan kannata liian usein käyttää, koska saattaapi kyllä pidemmän päälle kuivattaa liikaa. Mutta kun ottaa huomioon ettei ole aiemmin käyttänyt, niin jos nyt jatkossa vaikka vain kerran kuussa käyttää, niin hiukset pysyvät joka tapauksessa puhtaampina keräytymistä.

Mainitsen tässä nyt vielä siitä Avalon Organicsin Clarifying shampoosta, josta aiemmin tässä ketjussa olen meuhkannut ::) eli tuo poistaa niinikään kökkökertymiä hiuksista, mutta on kuitenkin niin kosteuttavaa (tai ainakin ei-kuivattavaa) että olen käyttänyt sitä välillä jopa peräkkäisinä päivinä. Huomattavasti tiheämmin kuin Herbinaa aiemmin. Pitääkin tässä joku päivä uudelleen testata Herbinaa, että näen eron, jos sellaista on. Raportoin kyllä sitten heti tänne :ts
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.