Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204455 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #315 : 17.05.10 - klo:12:54 »
^ Joo.  ;) Kerran kuussa käytöllä tuo purkki on mulla vielä vuoden päästä  :-* Tosi hyvä juttu, hinta-laatu suhteeltaan.
Ainut mikä harmittaa on tän tuotteen saatavuus. Tasan yhdestä kaupasta oon löytänyt tätä herbinaa eikä sieläkään niitä montaa purkkia ollut.
Onneks ei oo pitkään aikaan vielä ajankohtaista tän tuotteen ostaminen kun purkki on ihan täysi vielä, eli toivottavasti alkaa muihinkin kauppoihin tätä ilmestymään..

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #316 : 17.05.10 - klo:14:06 »
Ostin kanssa Herbinan syväputsarin ja kokeilin äsken suihkussa sitä ensimmäistä kertaa; pesee kyllä hiukset todella narskuvaksi (jos vertaa esim. VO5 syväputsariin), mutta hoitiksen jälkeen hiuksista tulee pehmeät. Tästä tulee kyllä uusi lempparini :ts

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 17.05.10 - klo:20:48 »
Missä tuota Avalon Organicsin Clarifying shampoota myydään? Ja minkä hintaista on?

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #318 : 17.05.10 - klo:22:30 »
^ Mä tilasin sen iHerbistä. Avalon Organics, Lemon Clarifying Shampoo with Shea Butter 325ml kustantaa $5.90. Tuossa kannattaa huomioida, että inci on sivulla eri kuin pullossa jonka sain. Olen kirjoittanut incin tänne.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 20.05.10 - klo:17:30 »
^ Ostin tällä viikolla ensimmäistä kertaa Herbinan syväputsaria, en siis tiedä onko tämä se uusi vai vanha pullo mutta ulkonäkö on seuraava: Vihreä läpinäkyvä puteli jossa 3 valkoista kukkaa ja tekstit: ULTRA STYLE SHAMPOO Syväpuhdistava, 3 tehoinen.

Enpäs tiedä onko tästä kenellekkään mitään apua mutta tämän näköstä herbinaa löytyi tosiaan sokokselta :)

Edit. Niin ja ihan hyvin tosiaan puhdisti, etenkin hiukset, päänahkaa olisi saanut pestä vielä vähän paremmin!

Yhdistin peräkkäiset viestisi. -Hunajapupu
« Viimeksi muokattu: 20.05.10 - klo:21:10 kirjoittanut Hunajapupu »
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #320 : 20.05.10 - klo:18:47 »
^ Ostin tällä viikolla ensimmäistä kertaa Herbinan syväputsaria, en siis tiedä onko tämä se uusi vai vanha pullo mutta ulkonäkö on seuraava: Vihreä läpinäkyvä puteli jossa 3 valkoista kukkaa ja tekstit: ULTRA STYLE SHAMPOO Syväpuhdistava, 3 tehoinen.

Enpäs tiedä onko tästä kenellekkään mitään apua mutta tämän näköstä herbinaa löytyi tosiaan sokokselta :)

Mä luulen, että tuote ei ole muuttunut mitenkään, vaan Herbinan nettisivuille on vain jäänyt tuo "Uusi"-teksti. Koska ihan samanlaista kamaa se on ollut jo ainakin vuoden päivät mun mielestä  :-\

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #321 : 23.05.10 - klo:16:11 »
^&^^  Joo tuo sama pullo on kyllä jo useamman vuoden ollut markkinoilla, ei ole todellakaan enää mikään uusi ::) Tuntuu aina niin hölmöltä, kun pitää se uutuus-merkintä laittaa sinne etikettiin, kun ei sitä kerran muokata sen jälkeen enää ennenkuin tuote uudistuu jälleen tms.

Tänään pesin nyt sitten pitkästä aikaa tuolla Herbinan syväputsarilla. En kyllä kokenut että hiuksissa olisi tapahtunut yhtään mitään muuta eroa Avalon Organics Clarifying shampoolla pesuun kuin että kuivatti selvästi enemmän. Elikkäs tuntuu kyllä nyt entistä paremmalta, kun voin Herbinan loputtua heittää sille kokonaan hyvästit. Loisto syväputsari se siis on, mutta niinkauan kuin voin tilata huokeasti netistä tuota Avalonin vastaavaa, niin todellakin pysyn siinä!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #322 : 24.05.10 - klo:18:52 »
^
Päätyi tuo Avalonin Lemon Clarifying nyt munkin ostoslistalle - saa luvan korvata nykyisen Avalonin. Tahdon verrata Lemon Clarifyingin ja nyt käytössä olevan Nourishing Lavenderin tehoja - Lavenderkin tekee hiuksista jotenkin samantapaisesti puhtaan tuntuiset kuin syväputsarit, mutta kuivattamatta.  ;) En osaa oikein selittää, hiuksista tulee vain erilaisen tuntuiset. Pitää verrata.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 28.08.10 - klo:20:20 »
Jos joku vantaalainen juures vielä tahtoisi pullon tai pari Vo5 syväputsaria, niin Koivukylän Saiturinpörssistä sitä löytyy  :ts
Ostin itsekin kun Herbinan vastaava tuntuu kadonneen tyystin, hyvä että jotain löysin kun tukka tuntuu olevan kunnon putsauksen tarpeessa.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 28.08.10 - klo:21:08 »
Mä löysin oman Herbinani keskustan Sokoksesta. Olen kyllä tykännyt siitä, puhdistaa hyvin kaikki lähmät.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Maii*

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #325 : 28.08.10 - klo:22:33 »
Mä löysin oman Herbinani keskustan Sokoksesta. Olen kyllä tykännyt siitä, puhdistaa hyvin kaikki lähmät.

Minäkään en ole enää pitkään aikaan nähnyt Herbinan syväputsaria muualla kuin Sokoksissa.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 29.08.10 - klo:00:07 »
Mulla on ollut Sim CX Correctorit (shampoo ja olisikohan ollut toinen putilo jonkilainen "eliksiiri") ja olivat kyllä hyviä, mutta nykyään käytän Redkenin Cleansing Cream shampoota, joka tekee ihan yhtä hyvän tuloksen vähemmällä vaivalla ja vaikutusajalla, tuoksu on ihana sitruunamuffinssi.  :-*

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #327 : 29.08.10 - klo:11:53 »

Minäkään en ole enää pitkään aikaan nähnyt Herbinan syväputsaria muualla kuin Sokoksissa.

Kiitos tiedosta, Sokos onkin juuri se paikka jonka jätin välistä etsiessäni  ::) Monta muuta paikkaa tuli kyllä koluttua tuloksetta. Aiemmin kyseistä syväputsaria näkyi monissakin paikoissa, nyt se on hävinnyt lähes kaikkialta. Toivottavasti valmistusta ei kuitenkaan olla lopettamassa, juuri ehdin  siihen tykästyä.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 29.08.10 - klo:18:15 »
Olen ihan varma, että olen kirjoittanut tähän ketjuun, ilmeisesti sitten en..? Herbinan syväputsaria löysin kyllä ihan Prismasta, hyvin toimi eivätkä hiukset olleet niin takussakaan, kun O&H:lla muhitin sen jälkeen  :ts
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #329 : 06.02.11 - klo:15:11 »
Redkenin Hair cleansing cream shampoo hankittu ja kerran käytetty, tykkäsin kyllä. Aiemmin olen käyttänyt vain Herbinan syväputsaria, ja yritin etsiä Ruotsin kaupoista jotain vastaavaa halpista, muttei osunut silmään. Tilasin siis tuon. On oikeastaan jopa kivempi kuin Herbina, koska ei takuta niin pahasti!

Osaako joku sanoa, putsaako tuo myös metallikertymiä? Tuoteseloste puhuu vain mineraali- ja muotoilutuotejäämistä.

Edit. Osasinkin käyttää Haku-toimintoa ihan itse ;D ja päättelin, että ei putsaa metalleja koska ei INCIstä löydy EDTA:ta. Luettuani metallikertymäketjua en tiedä tarttenko edes metalliputsausta (ainakaan vielä), mutta tosiaan uuden kämpän suihkuverhon alareuna punertaa, eli ainakin pitää seurata tilannetta. Mutta menikin jo OT:ksi, joten jatkan metalliketjun lukemista nytten ->
« Viimeksi muokattu: 06.02.11 - klo:20:11 kirjoittanut kraula »
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.