Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204460 kertaa)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #360 : 29.10.11 - klo:15:03 »
Mä ostin eka kertaa Herbinan syväputsaria, kun sitä täällä tuntui jotkut kehuneen. No, mun mielestäni tuo ei juuri eroa tavallisesta shampoosta. En tiedä sitten auttaisiko, jos vaahdottaisi useampaan kertaan, mutta kun laiskana ei millään jaksaisi. :P

Tykkään että syväpuhdistava shampoo pesee tukan oikeasti narskuvan puhtaaksi. Wellan sinisessä pumppupullossa oleva/ollut (en tiedä saako tuota enää) shampoo oli parasta, mitä olen kokeillut. Kivan raikas tuoksu ja tuolla todellakin lähti kaikki jäämät hiuksista. Shampoon omituiset rakeet ensin vähän epäilyttivät, mutta kaipa ne siinä pestessä liukenivat, kun ei niitä ainakaan päähän jäänyt.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #361 : 30.10.11 - klo:19:59 »
Kuulostaa ehkä tyhmälle, mutta kysympä kumminkin... Miksi noita syväputsareita käytetään? Poistamaan muotoilutuottteiden jämät hiuksista? Jos ei käytä muotoilutuotteita (jos jätettäviä hoitiksia ei lasketa) niin hyötyykö noiden käytöstä jotenkin muutenkin?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #362 : 30.10.11 - klo:22:07 »
^ Syväpuhdistavia käytetään juurikin muotoilutuotteiden pois pesemiseen ja/tai metallien poistoon hiuksista. Vaikka ei käyttäisikään muotoilutuotteita, niin kyllä syväpuhdistavalle sampoolle on silti joskus käyttöä. Jos hiukset saavat yliannostuksen öljyistä ja raskaista hoitiksista, niin silloin pesu syväpuhdistavalla puhdistaa lähmäiset, kiillottomat ja/tai jotenkin kurittoman tuntuiset hiukset.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #363 : 31.10.11 - klo:12:48 »
^Onko suositusta syväpuhdistavasta shampoosta elumenin punaisesta omaan punaiseen pyrkivälle hiusten kasvattajalle jolla on luonnonkihara hius eli kuiva latvoista myös? Kuinka usein kannattaisi käyttää?

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 01.11.11 - klo:16:32 »
Minä tarvitsisin jonkun todella pesevän shampoon, sillä tuntuu että otsahiukset on lähmäisen rasvaiset heti pesun jälkeen. Niihin ei tarvitse kun kerran koskea ja kiiltelevät jo rasvasta..

Onko Linnashampoo mistään kotoisin? Herbinan syväputsari jättää hiukset epämiellyttävän höttösiksi..

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #365 : 01.11.11 - klo:16:44 »
^ Mun tukan Linnashampoo jättää tosi karheaksi ja jotenkin kiillottomiksi. Tosi puhtaan tuntuisiksi kylläkin, mutta en käyttäisi itse enää uudelleen.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Magdalena

• HAIRahtanut
« Vastaus #366 : 01.11.11 - klo:16:56 »
Mä en uskaltas koskea Linnashampooseen sormellanikaan, saati laittaa sitä tukkaan :) Lopputulos on karhea ja takkuinen.
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 01.11.11 - klo:19:33 »
Minä tarvitsisin jonkun todella pesevän shampoon, sillä tuntuu että otsahiukset on lähmäisen rasvaiset heti pesun jälkeen. Niihin ei tarvitse kun kerran koskea ja kiiltelevät jo rasvasta..

Onko Linnashampoo mistään kotoisin? Herbinan syväputsari jättää hiukset epämiellyttävän höttösiksi..

Mä suosittelisin kokeilemaan jotain rasvoittuville hiuksille tarkoitettua shampoota. Tarttis itsekin koittaa jotain rasvoittumista hillitsevää... Täällä taitaa olla joku muu ketju missä aiheesta on keskusteltu, jollen väärin muista.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #368 : 19.11.11 - klo:00:58 »
Hiukset pesty elämäni ensimmäistä kertaa syväputsarilla, Herbinan sellaisella. En oikein tiedä onko vika shampoossa vai omissa odotuksissani, mutta minustakin se vaikutti aika lailla samalta kuin normi shampoo. Tukka tuli puhtaaksi ja vähän narskuvaksi, mutta myös vähän karheaksi? Karheuteen saattaa tietty olla syynä myös hoitis joka loppui kesken (olen nyt poikiksen luona eikä hoitoainevarastoja ole samanlaisia kuin kotona -.-), XZ suklaa-vanilja, eikä hiukset saanut tarpeeksi kosteutta.
No, kaipa se voi tuonne laatikkoon jäädä odottelemaan seuraavaa kertaa kun on kunnon hoitiksetkin hommattu.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 27.12.11 - klo:20:50 »
Pitäisikö ruokasoodalla lähteä muotoilutuotteiden lisäksi myös metalleja hiuksista? Siinä apteekissa ei ollut askorbiinihappoa, josta tänään kysyin. Piti tyytyä ruokasoodaan. Tukka on inhottavan vihertävä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 28.12.11 - klo:16:16 »
Katselin Stockalla Redkenin syväpuhdistavaa shampoota, ja siellä oli kahdella eri incillä olevia. Eli ilmeisesti sisältö on uudistunut? Purkkikin oli hiukan erinäköinen, tai tekstit hiukan eri kohdassa jne.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 28.12.11 - klo:18:38 »
Pitäisikö ruokasoodalla lähteä muotoilutuotteiden lisäksi myös metalleja hiuksista? Siinä apteekissa ei ollut askorbiinihappoa, josta tänään kysyin. Piti tyytyä ruokasoodaan. Tukka on inhottavan vihertävä.

Tuskin lähtee metallit.

Meidän pikkukylässäkään ei ole kuin yhdessä apteekissa niitä pieniä askorbiinihappopussukoita ja koska niiden kilohinta on melko suolainen niin ostin sitten iHerbistä edullisen purkin C-vitamiinijauhetta. Kotonani on vanhat putket eli metallinpoisto silloin tällöin todella kannattaa hiusten kunnon takia.
this too shall pass.

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #372 : 28.12.11 - klo:20:18 »
Miten tämä metallinpoisto askorbiinihapolla tapahtuu?
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 28.12.11 - klo:20:40 »
Miten tämä metallinpoisto askorbiinihapolla tapahtuu?

Tuolla Metallikertymät hiuksissa -ketjussa on askorbiinihappokäsittelystä enemmän asiaa.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

goldie_locks

• Vieras
« Vastaus #374 : 12.03.12 - klo:18:00 »
Mulla on käytössä cutrinin syväpuhdistava shampoo ja se on tosi hyvä. Kerran eräs kampaaja suositteli, että pesisin aina kahdesti hiukset, jotta ne puhdistuisi kunnolla, mutta syväpuhdistavalla ei tarvii kuin kerran. Uusimmassa Kauneus & Terveys-lehdessä neuvotaan kuorimaan päänahka kerran viikossa jos käyttää paljon muotoilutuotteita.Se onnistuu jos sekoittaa ruokalusikallisen sokeria syväpuhdistavaan shampooseen ja huuhtelun jälkeen voi hoitoaineeseen sekoittaa puolet ruokaöljyä ja antaa vaikuttaa 15 min. Päänahan kuorinta on mulle ihan uusi juttu mutta tänään kokeilen sitä innokkaasti. Ostin jopa kilon sokeria, koska en sitä muuten käytä mihinkään :O

Olisi myös kiva tietää millaisia hiustenpesutapoja teillä on? Vaahdotatteko kerran vai kahdesti?

Joskus teininä mulle tuli paha hilse, koska käytin joka päivä muotovaahtoa, mutta silloin en tiennyt syväpuhdistuksesta mitään ???