Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204510 kertaa)

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #390 : 22.07.12 - klo:18:13 »
Käyttelen Herbinan syväpuhdistavaa shampoota lähinnä sen hinnan takia  :O Tänään oli jo Four Reasonsin syväputsari kädessä, mutta niinpä siinä taas kävikin että kotiin tulin kuitenkin Herbinan kanssa.. Käytän muotoilutuotteita aika vähän, lähinnä tuuheuttavaa suihketta ja hiuslakkaa silloin tällöin, joten tuo Herbina saa kelvata silikonijämien poistoon, vaikka takuttaakin juuria jonkin verran.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 11.08.12 - klo:20:28 »
Onko Joicon Chelatin syväphdistava shampoo lopetettu, vai miksi en löydä sitä mistään nettikaupoista?

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 11.08.12 - klo:20:53 »
Onko Joicon Chelatin syväphdistava shampoo lopetettu, vai miksi en löydä sitä mistään nettikaupoista?

Kyllä sitä ainakin Feeluniquesta löytyy: http://www.feelunique.com/p/Joico-K-Pak-Clarify-Chelating-Shampoo-300ml
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 12.08.12 - klo:16:45 »
^No kappas. Olin katsonut väärältä osastolta (deep cleansing) enkä puusilmänä nähnyt tuota chelating kohtaa... Mutta kiitos vihjeestä!

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #394 : 14.08.12 - klo:22:05 »
sensciencen syväputsari on minulla käytössä, pesen sillä n. kerran kuussa, mietinkin että miten syväputsarilla pesun jälkeen tuntuu jo huuhdellassa kuinka tukka on aivan älyttömän pehmeä ( ei lainkaan narskuva tmv ) ( vrt., tavalliseen shampooseen )
En käytä muotoilutuotteita käytännössä lainkaan.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 26.08.12 - klo:13:45 »
Ostin eilen Biozellin syväpuhdistavaa, Herbinaa kun en löytänyt mistään. Toimi ihan alright. Haju vaan muistutti etäisesti vanhan viinan hajua, muttei jäänyt onneksi hiuksiin. :D Pesi hyvin, muttei jättänyt hiuksia ihan korpuksi. Lähes 8€ hinta vaan ei kauheasti miellyttänyt.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #396 : 01.09.12 - klo:14:19 »
Mikä olisi tehokas syväpuhdistaja, jonka saisi hankittua helposti? Saa sisältää sulfaatteja, mutta ei saa sisältää parabeenejä, Propylene Glycolia tai vastaavia, eikä silikonia. Käytin juuri Avalonin Clarifying Lemon -sampoon loppuun ja voisin kokeilla jotain ytäkämminkin pesevää sampoota.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 01.09.12 - klo:14:27 »
Mitä tuo Propylene Glycol on tai mitä se tekee? Mitkä on sitä vastaavia aineita?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #398 : 01.09.12 - klo:15:40 »
^ Propyleeniglykolia käytetään esim. jäänestoaineena, mutta valitettavasti yleisesti myös kosteuttavana ja kosteutta sitovana ainesosana kosmetiikassa, vaikka sen on todettu olevan ihoa ärsyttävä ainesosa. Muita glykoleita ovat mm. Ethylene Glycol, Caprylyl Glycol, Butylene Glycol, Polyethylene Glycol, Hexylene Glycol.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 01.09.12 - klo:17:26 »
Mä olen vähän alkanut epäillä, että Avalon Organicsin syväputsari saattaisi olla syynä mua lähiaikoina vaivanneeseen kestovärin tarttumisongelmaan. Mä olen käyttänyt tuota ainoana syväputsarina jostain vuoden alusta asti, ja siitä asti myös värjäykset ovat menneet enemmän tai vähemmän pieleen. Joko väri ei tartu alkujaankaan kunnolla, tai sitten se haalistuu joistain kohti jo muutaman pesun jälkeen, jolloin tuloksena on oranssin ruskeita raitoja siellä täällä. Ja noita raitoja tulee myös ihan tyven lähistölle, joten huonokuntoiset hiuksetkaan eivät oikein voi olla syynä.

Vahvin epäilykseni kohdistuu tosiaan tuohon shampooseen, koska se sisältää niin reippaasti öljyjä, joilla itsellään kai on tapana kerrostua hiuksiin. Hommasin nyt toisessa ketjussa kehutun Dermosilin syväpuhdistajan, ja odotan mielenkiinnolla seuraavan värjäyksen tulosta. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 07.10.12 - klo:09:37 »
Hankin elokuussa Fudgen Detox syväpuhdistavan shampoon ja sillähän tuli todella hyvän tuntuiset hiukset. Ei ollenkaan sellaista narskuvaa ja supertakkuista lopputulosta, joka yleensä tulee syväpuhdistajalla. Käytin tavallista hoitista (eli nyt käytössä Matrix Hydrotherapie Balm) normaalin vaikutusajan verran.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #401 : 07.10.12 - klo:16:18 »
Mun mielestä paras on Redkenin HAIR CLEANSING CREAM SHAMPOO. Poistaa kaikki muotoilutuotejäämät mutta jättää hiukset kuitenkin pehmeiksi.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #402 : 11.10.12 - klo:18:18 »

Muistanko oikein,että kotona voi itse "hätätilanteessa" tehdä syväpuhdistavan sekotuksen hiuksille?
  Oliko se jostain poretableteista tms...
  Nyt ei juuri ole syväpuhdistavaa sampoota niin mietin tätä kun huomenna olisi hiusten värjäys niin pitäisi sitä ennen tehdä päälle syväpuhdistus niin värikin toimii paremmin.

Poissa Punatulkku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #403 : 12.10.12 - klo:00:44 »
Itse omistan tuon Simin CX corrector- syväputsarin, tosin nolona myönnän käyttäneeni sitä vain kerran tahi pari...  :D (purnukka on siis istunut kylppärin hyllyllä jo vuoden päivät). Mun tiedot syväputsareista on myös melko rajoittuneet vaikka tätä topaa tovin lueskelinkin, ei kai ne aina ole ihan lirua? Tuo CX corrector on siis ihan vettä ja tuntuu että se valuu heti hiuksista, ja vaikka en voimakkaita hajusteita niin kaipaakaan, niin tuo kaikessa hajuttomuudessaan on suorastaan pahanhajuinen. Lisäksi tuo jo jonkun mainitsema takkuisuus on tämän efektinä. Suunnittelin sen Herbinan syväputsarin hankkimista, en nimittäin viitsisi omaisuuksia tuohon laittaa kun ei kovaa tarvetta ole. (En käytä ikinä lakkaa/muotovaahtoa/vahaa tms., lähinnä vaan mahdollisiin silikoni- ja vedestä tulleisiin metallikertymiin haluaisin tuon).

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 14.10.12 - klo:21:04 »
Simillä on tuossa syväputsari sarjassa myös vesi. Lisäksi löytyy kaksi shampoota ja hoitoaine. Itse olen käyttänyt pullollisen sitä vettä, mutta mun mielestä se oli aika hankala saada päähän kun oli siis ihan lirua,  vettä. Mutta ne shampoot on mun mielestä hyviä, vaikka ehkä vähän takuttavia, mutta tuntuvat tehokkaan toimivilta syväputsareilta. Nyt mulla on käytössä Redken syväputsaava shampoo ja kaapissa korkkaamista odottaa Joico. Redken ei ainakaan takuta yhtään! Oon miettinyt että onko se edes syväputsari kun tukka jää niin selväksi.