Laitatteko yleensä öljyjä/muhitteluja tms ennen syväpuhdistavaa? Mietin vain että onko periaattessa järkeä "suojata" sitä hiusta esim. öljyillä, jos sitten kuitenkin haluaa syväpuhdistaa ne jämät sieltä? En tiedä oliko tämä jokseenkin typerä kysymys, mutta mua on vain mietityttäny tuo..

Mä olin menos ostamaan Herbinan syväpuhdistavaa, mutta eipä tietenkään Halpa-Hallissa sitä ollut. Huomasin sitte tämän
AXE detox purifying shampoon. Tossa on alaotsikkona "greasy hair", eli rasvaiselle tukalle. Mulla itsellä ei juurikaan ole rasvoittuva tukka, joten pyyhin mielestäni koko sanan. Takana lukee "puhdistaa hiukset ja poistaa muotoiluainejäämät tehden hiuksistasi vastustamattoman puhtaat." Kyllä kiitos!
Kai tuo jotenkin muka luokitellaan miesten shampooksi kun kerta AXE on. No, mun ostoskoriin se kuitenkin lähti, ja voin kertoa että en kadu! Hiukan miehinen tuoksu tuossa kyllä oli, mutta ei mitenkään ylihäiritsevä. Syväpuhdisti tukan narskuvan puhtaaksi, mutta ei kuitenkaan takuttanut! Hintaa ko. tuotteella taisi olla 4,90€.
Tämä jää kyllä todellakin käyttöön!

Onko joko muu kokeillut/kuullut tästä?
Yhdistin peräkkäiset viestit.
ellen