Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204444 kertaa)

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #420 : 08.12.12 - klo:19:03 »
^Tässä minun ymmärtääkseni puhuttiin hikisistä hiuksista ja niiden pesemisestä. Itse suosisin normaalia shmapoota siis tuon hien takia.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 08.12.12 - klo:19:33 »
^ Näin mäkin ajattelisin ihan maalaisjärjellä, että kyllä se päivittäinen shampoon käyttö on paljon parempi kuin kuivashampoon. Kuivashampoo kuitenkin jää sinne tukkaan( ja päänahkaan), shampoo huuhdellaan pois.
Samanlaisia "kemikaalipommeja" shampootkin ovat, ja en jaksa uskoa että kuivashampoon ainesosat päänahkaan imeytyy vaikka se päässä pari päivää muhiikin. Sen ymmärrän, että suihkeiden alkoholi haurastuttaa hiusta. Mutta miksi jauhemainen kuivashampoo olisi huonompi vaihtoehto kuin shampoopesu? Helpompi vaihtoehto se ainakin on.  :ts
Niin paitsi että iso osa shampoosta on vettä eli kemikaalisisältö (mun logiikalla) suhteessa miedompi. Shampoo myös huuhdellaan pois, kuivashampoo taas jää päänahkaan ja hiuksiin. Tietty jos ei ole kiinnostunut kemikaalialtistuksen määrästä se ei liene issue. Itse en ole oppinut kuivashampoiden käyttäjäksi, en kai vaan osaa :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 09.12.12 - klo:05:59 »
Mä olin menos ostamaan Herbinan syväpuhdistavaa, mutta eipä tietenkään Halpa-Hallissa sitä ollut. Huomasin sitte tämän AXE detox purifying shampoon. Tossa on alaotsikkona "greasy hair", eli rasvaiselle tukalle. Mulla itsellä ei juurikaan ole rasvoittuva tukka, joten pyyhin mielestäni koko sanan. Takana lukee "puhdistaa hiukset ja poistaa muotoiluainejäämät tehden hiuksistasi vastustamattoman puhtaat." Kyllä kiitos!

Kai tuo jotenkin muka luokitellaan miesten shampooksi kun kerta AXE on. No, mun ostoskoriin se kuitenkin lähti, ja voin kertoa että en kadu! Hiukan miehinen tuoksu tuossa kyllä oli, mutta ei mitenkään ylihäiritsevä. Syväpuhdisti tukan narskuvan puhtaaksi, mutta ei kuitenkaan takuttanut! Hintaa ko. tuotteella taisi olla 4,90€.
Tämä jää kyllä todellakin käyttöön! :l

Mä ostin Axen samasta syystä, tarvitsin syväputsarin heti eikä kaupassa ollut Herbinaa. Axe on toiminut oikein hyvin, ei takuta liikaa mutta tukka tulee tosi puhtaaksi. Käytän syväputsaria vain ennen hennausta joten minulle syväputsarilla ei ole oikein muuta väliä kuin pesuteho ja se, että sitä saa nopeasti ja edullisesti marketista. Kiva tietää, että Herbinalle on vaihtoehtona tuo Axe jota varmaan löytyy Herbinaa paremmin hyllyistä.
So it goes.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #423 : 28.12.12 - klo:15:17 »
Onkos kellään kokemusta Biozellin syväputsarista?

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 28.12.12 - klo:16:49 »
Mulla on Biozellin syväpuhdistava. Pesee hyvin, muttei takuta ja jätä hiuksia ihan katastrofikuntoon, ei vienyt kaikkea väriä myöskään mennessään. Tykkään, paitsi että haisee ihan vanhalle viinalle.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 28.12.12 - klo:19:48 »
Mun pitäis käyttää syväputsaria viikoittain, tuppaa lakat kertymään otsikseen kököiksi. Muistan kuitenkin ehkä parin viikon välein. Nyt käytössä oleva Redken Hair Cleansing Cream ei kyllä poista niitä kökköjä kokonaan vaikka antaiskin hetken vaikuttaa. Liekö mikään muu sen tehokkaampaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #426 : 29.12.12 - klo:17:10 »
Mä ihastuin tuohon Herbinan syväputsariin, sillä kun pesee ja heittää Tresemmen Naturals -hoitsikan perään, ni johan tulee ihanat hiukset! <3 Kyljessä tosin luki et käytetään vain joka toinen viikko tai tarvittaessa, kauhea kiusaus olis pestä tuolla vakituisesti ku tekee niin ilmavat  0_0
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 30.12.12 - klo:13:43 »
Lorealin syväpuhdistavaa nyt reilun kuukauden käytelleenä voinen jakaa vähän kokemuksia. Edellisellä sivulla kuva tästä tuotteesta, en viitsinyt lainata edellistä viestiäni tähän kun oli niin pitkä.  :)

Haju on tosiaankin mun nenääni aika pistävä ja hieman ahdistava, melko voimakas hyttysmyrkkymäinen haju. Haisee siinä vaahdotuksen/pesun aikana, mutta huuhtelun jälkeen lähtee pois tukasta onneksi.

Mun mielestä tämä pesee tukan tosi ilmavaksi, puhtaaksi ja raikkaaksi. Tukasta ei tule kuitenkaan sellaista narskuvan nahkeaa tai kuivan tuntuista eli on aika hellävarainen mun mielestäni.

Lopputulos on kaikenkaikkiaan kyllä hyvä ja plussaa hyvästä pumppupullosta. Iso ja merkittävä miinus tulee tuosta kamalasta tuotteen ominaistuoksusta. :-X Tällä hinnalla ja tuoksulla en kyllä osta uudelleen, enkä kyllä suosittele muillekkaan.

Palaan Herbinan syväpuhdistavaan tämän jälkeen, Herbina peittoaa kyllä muut syväpuhdistavat ihan 1-0.  :)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 13.01.13 - klo:13:19 »
Olen ihmetellyt useamman viikon, kun hiukset tuntuvat jotenkin likaisilta ja käsiin jää sellainen kerros hiuksia haroessa. No keskiviikkona tajusin, että enpä ole herrantiesaikaan käyttänyt syväputsaria, kun Herbina loppui aikoja sitten  ::) Ostin torstaina uuden ja tänään pesin sillä. Hiukset ovat taas puhtaan tuntuiset! Ilmeisesti siihen oli kerrostunut silikonia, öljyjä ja muotoilutuotteita.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #429 : 13.01.13 - klo:14:26 »
Olen etsinyt lähi-Tokmannilta jotain syväputsaria, mutta en ole löytänyt! En ole ikinä käyttänyt moista, ja ei varmaan pahitteeksikaan olisi. Mikä syväputsari olisi sellainen, että sitä löytyisi Tokmannilta, vai löytyykö mitään? Entä Prismasta?
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 13.01.13 - klo:14:41 »
^ Eikös Herbinaa ainakin saa? ??? Täältä saa ainakin Tokmanneilta sekä varsinkin Prismoista.

Mä en ole myöskään moneen kuukauteen muistanut käyttää syväpuhdistavaa, olis varmaan korkea aika. Mietin vaan kun mulla on tuolla kaapin perukoilla vanha VO5 syväpuhdistava jota useampi vuosi sitten käyttelin, että voiskohan sitä käyttää edelleen? Meneekö niistä ns. teho vai meneekö shampoo muutenkin jotenkin huonoksi kun se kuitenkin avattu on, mutten ole siihen koskenut todella pitkään aikaan.
« Viimeksi muokattu: 13.01.13 - klo:14:48 kirjoittanut Jenni. »
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #431 : 13.01.13 - klo:14:58 »
Herbinaa itse asiassa etsinkin, koska muistelin sillä olevan. En kuitenkaan löytänyt mitään Herbinan tukkatuotteita  ???
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #432 : 13.01.13 - klo:17:40 »
^ Mun lähi-Tarjoustalossa ei ole Herbinan tuotteita kuin kasvoille ja muutamia muotoilutuotteita. Eli mahdollista on, ettei löydykään. Biozelilta on tullut shampota ja hoitiksia ja niissä on mukana syväpuhdistava shampoo. Kannattaa nämä tsekata, jos Tokmannilta löytyy! Mustat pullot, hopeiset etiketit. Itse en ole tuotetta testannut, mutta on niitä harvoja syväpuhdistavia marketin valikoimissa.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #433 : 13.01.13 - klo:17:47 »
Miekään en ole Herbinaa paikallisessta Tokmanni-ketjussa nähnyt, mutta Prismasta löytyy syväpuhdistaja: http://4.bp.blogspot.com/-bC4v6LogsSo/UBlI-hxxeFI/AAAAAAAACMQ/2q2Wt6_ojlg/s1600/IMG_0329.JPG
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #434 : 15.01.13 - klo:21:02 »
Mulle saisi vinkata iHerbistä jotain hyvää syväpuhdistavaa shampoota :P
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi