Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204515 kertaa)

Poissa Emiliana

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #45 : 23.01.06 - klo:20:10 »
Mistä kummasta te noita markettisyväputsareita löydätte? Herbinan syväpuhdistavasta en ole kuullutkaan, mutta ois kiva testata. VO5:a ja Pantenea haeskelin sellasen n. viikon ajan kaupungin kaikista mieleen tulevista liikkeistä (cittarit ja stocka yms. kierretty), mutta eipäs vaan löytynyt. Tilasin sitten muiden tuotteiden matkassa enkuista Joicon Resolven, ja oon kyllä ollut siihen tosi tyytyväinen. Sitä vain käyttelen niin harvakseltaan, että joku halvempikin ajaisi varmasti saman asian.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #46 : 24.01.06 - klo:17:08 »
 :D
Samanlainen kokemus kuin Emilianalla.
Ennen käytin Goldwell Definition syväputsaria ja sen jälkeen sitä Pantenen kirkaspulloista (sinertävää se aine).
Tänään olin sitten menossa ostamaan uutta syväpuhdistavaa..

Mutta oli järkyttävän tietämätön myyjä kemppariosastolla. Ensin koitin itse etsiä shampoo-osastolta moneen kertaan kaikki katellen (ja myyjä varmasti näki tämän kun siinä pyöri), en löytäny joten menin kysymään myyjältä jolla olli hämmästynyt ilme. No ne shampoot on siellä shampoo-osastolla (ihanko totta  ::) ) Sitten sanoin että olen kyllä katsonut enkä löytänyt, myyjä tulee etsimään ja kysyy että mitä se sellainen syväpuhdistava shampoo on!  :o Jouduin neuvomaan siis kempparin myyjää ja kertomaan mitä se on ja mitä sillä tehdään.. (vieläkin tuntuu että ei se voinut olla tottakaan  ;D)
No, yllättäen ei hyllystä löytynyt. Myyjä sitten hiippailee takavasemmalle ja mumisee mennessään että "pitää katsoa koneelta onko sellaista edes mahdollista saada" WTF?!

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #47 : 25.01.06 - klo:04:47 »
calypson tapauksessa tekisin myyjästä valituksen firmalle, kyllä tuollaiset asiat TÄYTYY tietää tuossa ammatissa, ei siihen ole mitään porsaanreikiä..

halpiskaupoissa on usein pantenen syväputsaria. Itse taidan taas pitkästä aikaa hakkia lanzan syväputsarin seuraavaksi..
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #48 : 25.01.06 - klo:09:50 »
Noh, en jaksa valittaa moisesta. Vien vain vähäiset euroni sitten jonnekin muualle  :)
Periaatteessa minulle on melko lailla sama mistä tuotteeni ostan mutta olisin kuvitellut että sentään sittarista löytyy kun pienemmistäkin marketeista on löytynyt  :D
Huvittaa lähinnä tuo, ollaankin miehen ja kavereiden kanssa naurettu että johan sen nimikin kertoo mitä syväpuhdistava shampoo on  ;D

silkkitukka

• Vieras
« Vastaus #49 : 25.01.06 - klo:10:22 »
Mulla on Redkenin ja Simin syväpuhdistavat. Redken syväputsari tuntuu hellävaraisemmalta tuohon Simiin verrattuna, joka haiseekin jollekin desinfiointiaineelle. Käytän syväputsaria aika harvoin, kun ei tällä hetkellä tarvitse käyttää paljon muotoilutuotteita.

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #50 : 26.01.06 - klo:00:25 »
Mikä/mitkä ainesosat erottavat syväpuhdistavan shampoon tavallisesta shampoosta?
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #51 : 26.01.06 - klo:02:32 »
voimakkaammat pesuaineet ja niiden suurempi määrä, noin niinkun yleensä
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Joanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 27.01.06 - klo:10:20 »
Mies käyttää tota VO5 Super Cleania (+ Moisture Soak hoitista) jokapäiväiseen pesuun..  :o ja hiukset on pitkät, paksut ja kiiltävät. Tosin eipä niitä ole ikinä käsiteltykään, joten ilmeisen hyvin kestävät päivittäisen syväputsauksen.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 27.01.06 - klo:14:46 »
Mies käyttää tota VO5 Super Cleania (+ Moisture Soak hoitista) jokapäiväiseen pesuun..  :o

Sydäntäni riipaisee lukea tällaista!  :o Koeta hyvä nainen seuraavan kerran shampoo ostoksilla suositella miehellesi edes jotain hellemmin pesevää shampoota - vaikka sitten sitä Moisture Soak -shampoota tuon hoitiksen kaveriksi. Pahaa tekee ajatella mitä tuollainen syväputsaus tekee hiukselle pidemmän päälle. Kuulen jo hiusten rapistuvan ja napsahtelevan poikki ja kuinka kaksihaaraiset ilmestyvät salamana tukkaan... :-X ;D
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #54 : 27.01.06 - klo:16:43 »
Täälläkin käytössä Joicon resolve. Käytän n. kerran viikossa ja toiminut hyvin. Joku kyseli hyvää ainetta vaaleille hiuksille jossa on mineraaleja, resolvenhan pitäisi poistaa juuri noita mineraaleja. Omasta päästä raudan jäänteet on kadonnut ja kampaajakin oli ihmeissään.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 29.01.06 - klo:20:38 »
Mulla oli jotain 5v sitten Pantenen syväputsari. Tukkani, joka ei juuri yleensä takkuunnu, oli yksi valtava takku pesun jälkeen, käytin muutamia kertoja, kamalaa oli. Nyt vuosien tauon jälkeen ostin Goldwellin syväputsaria, ehdottomasti paremman tuntuista. En kyllä vielä oikein tiedä, onko merkittävää eroa siihen, kun en käyttänyt laisinkaan syväputsaria, ostin kun huolestuin silikoneista ;) On sekin kumma, ei ne silikonit  mua ennen näitä tukkakeskusteluja häirinneet...

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 29.01.06 - klo:22:05 »
Resolvea täälläkin käytellään. Ennen käytin sitä n. joka toinen viikko, nyt on venynyt noin kertaan kuukaudessa. En käytä enää paljoakaan silikonia sisältäviä aineita tai muotoilutuotteita, niin en ole nähnyt tarvetta sen tiheämpään käyttöön. Ja hyvin toimii eikä kuivata liikaa. :)

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 30.01.06 - klo:13:28 »
Mä en tiedä kuvittelenko vaan mutta mun mielestä mun luonnonkiharat on tullu enemmän esille sen jälkeen kun käytin syväpuhdistavaa... ??? Ennen ne oli märkänä vähän laineilla ja kuivana ei yhtään mutta nyt ne on ihan hurjan kiharat märkänä ja vaikka kosteina kampais niin ne on kuivinakin vielä vähän laineilla...Aika kiva oikeastaan, mutta ei kai se oikeasti voi siitä johtua että käytin syväputsaria...? ::)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #58 : 30.01.06 - klo:18:02 »
Mä olen nyt päätynyt siihen, etten syväputsaria osta lainkaan, koska joskus käyn siskon luona saunomassa niin siellä lainaan syväputsaria.

Ja kun en käytä lainkaan muotoilutuotteita ja ei mua mietitytä ne silikonit, on sitten latvoissa jos on, en mä sen takia ala syväputsaavaa käyttää. Ja luulis silkonien lähtevän muutamassa pesussa joka tapauksessa, niin kuin tuolla latvasuoja-keskustelussa puhuttiinkin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Penny

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 30.01.06 - klo:18:11 »
Mulla on kaksi syväputsaria: L'anzan UT:stä jäljelle jäänyt ja sitten SIMin CX Corrector.

Itse syväputsaan tukkani hyvin harvoin, keskimäärin kerran kuukaudessa (enkä aina niinkään usein). Mielestäni siitä on nimittäin ainakin tällaiselle superkuivalle tukalle enemmän haittaa kuin hyötyä. :-\ Niin ja tarvettakaan ei kauheasti syväputsaukselle ole,  sillä en juurikaan käytä muotoilutuotteita

Kuin tältä näppikseltä... Käytössä Lanzan UT:n syväputsari (Hair Repair), käytän ehkä kerran kahdessa kuussa, jos niinkään usein. Tuntuu nimittäin, että millä tahansa aineella tehty syväputsaus vain kuivattaa tätä tukkaa (vaikka kuinka laittaisi hoitiksia jälkeenpäin) - vaikkakin tuo Lanza on ollut sieltä hellimmästä (ja pesevimmästä) päästä. Ja mitä hyötyä on syväputsauksesta esim. silikonien takia - jos joutuu sitten pesun jälkeen kuorruttamaan kuivahtaneen tukan niillä uudestaan, että saisi sen jotenkin kosteutetumman oloiseksi.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.