Kuulin aika mielenkiintoisen jutun tässä pari päivää sitten työnantajaltani. Hän oli joskus kauan sitten saanut muistaakseni mummoltaan vinkin, että kun vesi oli värjännyt vaaleat hiukset vihreiksi niin Fairylla kun pesee niin vihreys lähtee pois - ja niinhän se oli lähtenyt. Tämä työnantajani pesee kuulemma tukkansa kerran kuussa Fairylla, jotta kaikki muotoilutuotteiden jäämät puhdistuu kunnolla tukasta pois. Jotenkin en silti itse haluaisi omaan päähäni Fairya laittaa, vaikka kyllähän tuo toisaalta aika mielenkiintoiselta vaikuttaa.
Onko täällä joku joka on pessyt astianpesuaineella kuontalonsa? 
Tässähän pitää huomioida se että tiskinpesuaineet eivät todellakaan ole iholle hyväksi. Oikeestihan pitäis tiskatakin hanskat kädessä, mutta tiedän että esimerkiksi itse en tee niin

(ja sen kyllä huomaakin mun käsien ihosta) Myös se että tiskipesuainetta on vaarallista saada silmiin, sen sisältävät aineet voi ihan oikeesti heikentää/tuhota näkökykyä.
Syväpuhdistajana se kyllä toimii, hiuksia ajatellen. Mulla on kavereita jotka ovat kokeilleet. Yhden tyypin hiukset näytti astettaa vaaleammalta tällaisen operaation jälkeen

Mutta ongelmana on juurikin se että päänahan iho on herkkä ja voi joillakin reagoida pahemmin kuin toisilla. Ärsyyntynyt päänahka tai lisääntynyt hiustenlähtö saattaa olla seurauksena tällaisesta kokeilusta.
Henkilökohtaisesti en uskaltais kokeilla, enkä näe mitään syytäkään, kun on oikeesti tuotteita mitkä ovat tarkoitettu hiuksien syväpuhdistukseen. Jos kuitenkin päätät kokeilla, laimenna vaikka sitä tiskinpesuainetta ja ole todella huolellinen kun huuhtelet ettei valu naaman yli.