Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204447 kertaa)

Poissa wilvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #60 : 05.02.06 - klo:00:03 »
Joicon Resolveen olen ollut tyytyväinen. Käytän syväpuhdistavaa aika harvoin, yleensä vain ennen värjäystä tai parin kuukauden välein. Ennen käytössä oli Neutrogenan syväpuhdistava, joka mielestäni pesi enemmän kuin Resolve.

Mitä hoitoainetta te muuten käytätte syväputsarin jälkeen? Tehohoitoa?

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 05.02.06 - klo:17:32 »

Mä laitan aina syväputsarin (VO5) jälkeen rakennepaikkavan ja kosteuttavan sekoituksen ja menen saunaan. Hiukset on kyllä tykänny  :) Ja sit tietty jotain pikahoitista, mahdollisimman kosteuttavaa sellaistakin.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 05.02.06 - klo:20:39 »

Jep, aina kunnon tehohoito päälle, vuorottelen paikkaavaa ja kosteuttavaa, yleensä kosteuttava. Sitten vielä kosteuttava pikahoitis sulkemaan hiussuomut.  :)

Poissa ree

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 06.02.06 - klo:06:11 »
Mä käytin pitkään tuota VO5 Super Cleania, pesi tukan tosi narskuvaksi. Nyt on kaapissa puteli www-syväpuhdistavaa, en edes tiedä miksi tuli ostettua, mutta ihan ok kamalta tuo tuntuu.

Tarkoitus olisi kuitenkin ostaa PM:n Shampoo Three, lähinnä siksi että sen mainostetaan pesevän kloorinjämät tukasta ja soveltuu siis käytettäväksi uinnin jälkeen. Käyn uimassa yleensä kaksi kertaa viikossa, uskaltaakos tuota laittaa päähänsä joka uintikerran jälkeen vai pitäiskö pestä sillä vaan kerran viikossa/kahdessa?

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #64 : 06.02.06 - klo:14:38 »
Minulla on käytössä Redkenin syväpuhdistava, jota käytän aina kun tukkaan tuntuu kerääntyneen "ylimääräistä" eli muotoilutuotteita.

Kerttu

• Vieras
« Vastaus #65 : 06.02.06 - klo:23:49 »
Minä ostin joskus vuosi sitten WWW-syväputsarin ja ei näy putelille loppua vieläkään vaikka sitä on käytetty pikkupyykinkin pesuun tms. Harvoin tota tulee päähän laitettua kun käytän niin vähän muotoilutuotteita ja esim. muotovaahdon käytön jälkeen pesen samana päivänä hiukset.

Tuo WWW ei ole mun mielestä normi markettishampoota kummempaa tököttiä. Haluttais ostaa jotain toista merkkiä kun tuo pullokin on niin ruma. Pitää käyttää tuo kuitenkin loppuun tavalla tai toisella ennen uuden ostamista.

Holly Tyler

• Vieras
« Vastaus #66 : 15.02.06 - klo:14:04 »
Täällä vielä yksi VO5 syväputsarin käyttäjä! Eilen testasin sitä ensimmäisen kerran, ja pesi kyllä hyvin hiukset, näin puhtaan tuntuiset eivät olekkaan aikoihin olleet!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 15.02.06 - klo:15:35 »
Mä pesen aika usein syväputsarilla ennen värjäystä ja sillon en siihen väliin mitään hoitoja laita. Muulloin jos pesen vaan ylimäärästä shaittia tukasta pois niin tulee laitettua joku kosteuttava/rakennepaikkaava naamio pitkäks aikaa päähän. Eilen äitiltä koklasin tota Herbinan syväpuhdistavaa, ihanan tuoksuisia muuten nuo Herbinat :-* Eikä ole silareita. Mutta musta tuntuu että syväpuhdistavana toi Pantene putsaa tehokkaammin ja "raaemmin" kuin toi Herbina.. En sit tiiä. Onks tossa Pantenen tai VO5:n syväputsarissa muuten silikonia, mä en osaa INCeja tulkita niin en tiiä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #68 : 25.02.06 - klo:23:01 »
Muotoilutuotteita tulee käytettyä tosi harvoin, joten ainoastaan ennen värjäystä noin kerran kuukaudessa pesen syväpuhdistavalla shampoolla. Pelkään, että hiukset kuivuisi turhaa, jos käyttäisin sen useammin tuotetta. Mulle on riittänyt mainiosti VO5 super clean shampoo.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 01.03.06 - klo:23:15 »
Täälläkin käytössä VO5 Super Clean. Pesen hiukset syväpuhdistavalla kerran kuussa ennen värjäystä. Olen tykännyt tuosta Super Cleanista, pesee hyvin ja on edullista. En viitsi maksaa syväpuhdistavasta paljon, kun sitä kuitenkin niin vähän käytän.
1b M ii

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #70 : 06.03.06 - klo:13:43 »
Poistaako nuo markettisyväpuhdistavat sitten yhtä hyvin silikonit sun muut päänahasta kuin vastaavat kampaamosta saatavat ?

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 06.03.06 - klo:14:08 »
Poistaako nuo markettisyväpuhdistavat sitten yhtä hyvin silikonit sun muut päänahasta kuin vastaavat kampaamosta saatavat ?

Toki poistaa, mutta ehkäpä aineiden yksipuolisuuden takia jättävät hiukset kuivemmiksi tai jotain. Itse käytän harvakseltaan pantene syväputsaria (ennen tarkkoja värjäyksiä ja jos käyttänyt paljon muotoilutuotteita), pullo kestää vuosikaudet eli ei viitsi kallista ostaa.
this too shall pass.

Poissa shivaree

• Hiushörhö
« Vastaus #72 : 06.03.06 - klo:20:13 »
Eilen äitiltä koklasin tota Herbinan syväpuhdistavaa, ihanan tuoksuisia muuten nuo Herbinat :-* Eikä ole silareita. Mutta musta tuntuu että syväpuhdistavana toi Pantene putsaa tehokkaammin ja "raaemmin" kuin toi Herbina.. En sit tiiä.

Pitää paikkansa miunkin mielestä. Käytin ennen Herbinaa Pantenea ja KMS:sää, ja molemmissa oli liikaa pesutehoa miun hapsille. Suosittelen Herbinaa niille jotka ettii hellävaraista, silaritonta  ja edullista syväputsaria :)

Jee, miusta tuli hiushörhö :D Vaikka onhan tässä käytännössä hörhöilty jo toista vuotta.. ;)
« Viimeksi muokattu: 06.03.06 - klo:20:18 kirjoittanut shivaree »
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 07.03.06 - klo:13:11 »
Taas vähän tolloilua ::) Jos oletetaan, että ne silikonit kertyisi hiuksiin, niin latvoissahan ne varmasti olisivat. Kuitenkin sanotaan, että tavallinenkin shampoo poistaa silikonit, mutta nimenomaan sitä shampoota ei hinkata sinne latvoihin asti, vaan sanotaan, että latvat puhdistuu ihan siinä huuhteluvaiheessa. Joten päästään varsinaiseen kysymykseen: Hinkkaatteko syväpuhdistavan latvoihin asti?

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 07.03.06 - klo:18:09 »
^ En mä ainakaan hinkaa latvojani, ne kuivahtaa niin helposti, raukat. Ja hyvin on tuntunut aina puhdistuvan siinä huuhtelun aikana.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)