Minä ostin joskus vuosi sitten WWW-syväputsarin ja ei näy putelille loppua vieläkään vaikka sitä on käytetty pikkupyykinkin pesuun tms. Harvoin tota tulee päähän laitettua kun käytän niin vähän muotoilutuotteita ja esim. muotovaahdon käytön jälkeen pesen samana päivänä hiukset.
Tuo WWW ei ole mun mielestä normi markettishampoota kummempaa tököttiä. Haluttais ostaa jotain toista merkkiä kun tuo pullokin on niin ruma. Pitää käyttää tuo kuitenkin loppuun tavalla tai toisella ennen uuden ostamista.
No älähän nyt

Itse tulin toiseen tulokseen kokeilematta tota Www:tä vielä kertaakaan, pitkään seissyt tuolla kaapin perillä käyttämättä. Katselin tarkemmin tuota nykyistä kylppärissä odottelevaa joka vähällä käytöllä sekin;
Wella back to basics white grapefruit clarifying shampoo:
Aqua, Sodium lauryl sulfate, Tea-dodecylbentsenesulfonate, Lauramide dea, Isoceteth-20, Aloe barbadensis gel, citrus grandis extract, ascorbic acid, retinyl palmitate, riboflavin, cocamidopropyl betaine, propylene glycol, citric acid, sodium chloride, tetrasodium edta, disodium edta, trisodium hedta, formaldehyde (!?) methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, parfum. Mikä eriskummallinen luettelo
(P.s Ellsa: Tällä lähtee metallit,sanotaan takana. Ehkä siis uudellakin Wellalla)
Www Infinite deep cleansing shampoo:
Aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, glycerol, sodium chloride, glycol distearate (and) sodium laureth sulfate (and) cocamide mea (and) laureth-10, panthenol, disodium edta, parfum, peg-40 hydrogenated castor oil, ppg, polysorbate 20, tocopheryl acetate, retinyl palmitate, aesculus hippocastanum (horse chestnut) extract, linolenic acid, oleic acid, linoleic acid, parfum, citric acid, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone (ph6.0)
Näillä perustein taidan ottaa jälkimmäisen käyttöön ja pistää Wellan kiertoon. Monen mielestä kait molemmat ovat roskaa, mutta erikoista siihen nähden kuinka suuri hintaerokin tuotteilla on..Minusta ei ollenkaan hullumpi tuo Www:n inci syväpuhdistajaksi, sanokaat jos olen väärässä? Wellaa ei kait enää myynnissäkään enkä yhtään ihmettele. Onneksi en sentään ole maksanut tuotteen oikeaa hintaa.