Kirjoittaja Aihe: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)  (Luettu 204443 kertaa)

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)
« Vastaus #90 : 30.07.06 - klo:19:59 »
Joicolla on tuollainen kahden tuotteen syväpuhdistus, johon kuuluu Resolve shampoo ja  Phiné Conditioning Chelating Treatment. Tehoista en osaa sanoa mitään kun en ole kumpaakaan kokeillut.

Siru

• Vieras
« Vastaus #91 : 02.08.06 - klo:14:44 »
Minulla on nyt puolisen vuotta ollut käytössä PPS:n syväpuhdistava shampoo. Tuntuu kyllä tosi tehokkaalta, tosin pesun jälkeen on ihan pakko laittaa toooodella hoitavaa hoitoainetta, muuten hiuksia ei saa selvitettyä ja jäävät karheiksi.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 03.08.06 - klo:13:36 »
Joicolla on tuollainen kahden tuotteen syväpuhdistus, johon kuuluu Resolve shampoo ja  Phiné Conditioning Chelating Treatment. Tehoista en osaa sanoa mitään kun en ole kumpaakaan kokeillut.

Toi hoitoaine (Phiné) on nyt poistunut Joicon valikoimasta tuotesarjan uusiuduttua. Joicon sivuilla ei ole enää mainintaa kummastakaan syväpuhdistavasta tuotteesta, mutta Kampin Hairstoresta ottamassani uusien Joico-tuotteiden esitteessä oli K-Pak-sarjaan ilmestynyt syväpuhdistava shampoo.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #93 : 03.08.06 - klo:14:29 »

Toi hoitoaine (Phiné) on nyt poistunut Joicon valikoimasta tuotesarjan uusiuduttua. Joicon sivuilla ei ole enää mainintaa kummastakaan syväpuhdistavasta tuotteesta, mutta Kampin Hairstoresta ottamassani uusien Joico-tuotteiden esitteessä oli K-Pak-sarjaan ilmestynyt syväpuhdistava shampoo.

Ainiin, unohdin kokonaan että nuo uudistuivat enkä ottanut sitä huomioon. Minä nimittäin olen vielä siinä vaiheessa että hamstrailen vanhoja Joicoja enkä niitä uusia himoitse (vielä  ;D).
No ainakin Hairstoren nettikaupasta noita molempia löytyy (vielä viikko sitten löytyi, kun tarjous-Joicoja selailin).

tepitepi

• Vieras
« Vastaus #94 : 09.08.06 - klo:11:40 »
Ajattelin rohjeta pestä hiukset syväputsarilla, sais ne kaikki Biosilkin ja Matrixin silikonijämät pois. Koska hius on kuitenkin kuiva olisi hyvä pestä jollain hellemmällä putsarilla. Muuten joudun selvittämään hiuksia päivän.

Olen kuullut että Bonacure kuivattaa todella rajusti ja taas GOLDWELLISTA olen kuulut puhuttavan hellempänä, mikä on suuren yleissön kommentti tähän?

Onko Bonacure aivan kamalaa?

Yhdistin viestisi tänne aikaisempaan syväpuhdistajat-ketjuun, jota lueskelemalla saatat jo saada hyviä vinkkejä. ~ Tuikkuli
« Viimeksi muokattu: 09.08.06 - klo:11:42 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 10.08.06 - klo:23:16 »
Bonacuresta tai Goldwellistä ei ole kokemusta, mutta Joicon ja L'anzan sp:t ovat parhaat käyttämäni.
Taisi olla vielä Hairstoren foorumilla, kun "kaikki" kehuivat ja ostivat sitä Goldwelliä, mutta se taisi olla vielä sitä vanhaa versiota.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #96 : 16.08.06 - klo:23:53 »
Mulla on syväputsareista mm. Redkenin Hair cleansing cream, ja pidän todella paljon, kuten lähes kaikista ko. merkin tuotteista. Tigin Manipulatorista olisi kyllä kiva tietää kuinka syväpuhdistava se loppujen lopuksi on, kun kampaajat ovat kyllä sanoneet että se syväpuhdistaa. No eipä sitä lähes koskaan edes tule käytettyä.
Syväpuhdistan kerran kuussa.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 17.08.06 - klo:22:14 »

Olen kuullut että Bonacure kuivattaa todella rajusti ja taas GOLDWELLISTA olen kuulut puhuttavan hellempänä, mikä on suuren yleissön kommentti tähän?

Onko Bonacure aivan kamalaa?

Enpä ole huomannut noissa kahdessa mitään valtaisaa eroa, molempia on tullut käytettyä useampia kertoja. Ainahan se syväputsari hieman kuivattaa ja hoitoainetta saa laittaa tavallista enemmän. Seuraavaan pesuun asti ovat karheammat kuin normaalisti, koska lähtevät rasvat ja muut mömmöt kunnolla pois.

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 20.08.06 - klo:11:36 »
Hellävaraisin ja vähiten väriä syövä syväputsari, jota olen käyttänyt, on ehdottomasti Paul Mitchellin Shampoo Two. Ei takuttanut tukkaa tuhottomasti, mutta poisti silti kaikki muotoilutuotejämät, koska hiukset olivat pesun jälkeen paljon kevyemmät. Kunnon tehistä saa kyllä laittaa tuonkin jälkeen. PM:lle plussat vielä raikkaan sitruunaisesta tuoksusta, kun useimmilla syväputsareilla on tapana haista enemmän tai vähemmän miehelle.
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

bbee

• Vieras
« Vastaus #99 : 08.09.06 - klo:10:40 »
Luulin hukanneeni mun Paulin kakkosen, mut löytyki! Jee! En oo koko kesänä syväputsannu tukkaa ja ahhh että teki gutaa. Tätä lisää kuhan vanha puteli loppuu. Tuoksusta multakin iso lussa  :-*

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 08.09.06 - klo:21:29 »
PM:n Shampoo Two on jonkun PM:n esitteen mukaan vain pintapuhdistava, kun taas Shampoo Three on se varsinainen syväpuhdistava, mutta sehän ilmeisesti kuluttaa väriä tosi tehokkaasti eikä sitä kai oikein suositellakaan värjätyille hiuksille. Vähän kyllä olen aina ihmetellyt tuota PM:n termiä pintapuhdistavuudesta, koska eikös jokainen shampoo ole kuitenkin pintapuhdistava? ;)

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 09.09.06 - klo:21:34 »
Tuolla PM Shampoo Twolla irtoavat meikäläisen tukasta hyvin muotoilutuotejämät, jotka eivät muuten shampoilla irtoa. Ikinä ei ole ollut tarvetta testata metallin tai kalkin poistoa tukasta, joten en tiedä miten ko. tuote siihe soveltuu. Veikkailisin, että tuo "pintapuhdistava" viittaa jossan määrin muotoilutuotejäämien poistoon, kun taas syväpuhdistava viittaisi tuohon metallien/kalkin poisto-ominaisuuteen. *spekuloi*
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #102 : 10.09.06 - klo:18:13 »
Tein pitkästä aikaa syväpuhdistuksen PPS:n putsarilla, annoin jopa toisen vaahdotuksen vaikuttaa jonkin aikaa. Teki ilmeisesti tosi hyvää hiuksille, sillä jo ennen hoitoaineen levittämistä tukka tuntui tosi sileältä ja kevyen puhtaalta. Kun k-pak rekku ja moisturizer olivat saaneet muhia, tuntui pää aivan uudesti syntyneeltä. Värikin kirkastui, mutta ei kuluttanut tarpeeksi jämähtänyttä suoraväriä. Ilmeisesti tukka jota ei kauheasti muotoillakaan, voi silloin tällöin hyötyä kunnon puhdistuksesta.

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 11.09.06 - klo:10:39 »
Mulla on tällä hetkellä käytössä Bonacuren syväpuhdistaja. Mielestäni ihan toimiva tuote. Enemmän pidin kuitenkin L'anzan Deep cleansingistä, joka mulla oli ennen Bonacurea. Se jätti hiukset ja päänahan todella puhtaan ja raikkaan tuntuiseksi, muttei silti ollut liian pesevä. Tuohon L'anzaan taidan palata kunhan Bonacure loppuu. :)
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #104 : 20.11.06 - klo:00:13 »
Onkos lisää kokemuksia Herbinan syväpuhdistavasta? Muutama näyttää kokeilleen, mutta ei ilmeisesti ollut kovin erikoista...?Joku mainitsi, että tuoksu oli hyvä ja siitähän tämmöinen tuoksu-addikti heti innostui ;D! Mutta taidan ostaa sitten syväpuhdistava-himooni sen VO5:n Super Cleanin, jos kukaan ei tunnusta Herbinaa hyväksi.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.