Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 502109 kertaa)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
Hmm.. hankala neuvoa kunnolla koska itse en ole koskaan käyttänyt tuollaista lassoa vaan tehnyt tuon kiepautuksen ihan käsin. Eli ponnari suht löysälle (jos on liian tiukalla päässä kiinni niin ei "mahdu tekemään, itse pompulan on hyvä olla tiukalla koska muutenhan kampaus ei pysy). Sitten ponnarin yläpuolelle, eli sille puolen pompulaa joka on hiusjuuria lähempänä tehdään "lovi". Tarpeeksi suuri että koko ponnari mahtuu siitä läpi. Sitten ponnari kiepautetaan yläkautta reiän läpi niin että pompula jää sen "sykerön" alle, ja sitten kun se on tehty niin kiristetään ponnari niin että pompula menee piiloon.

Itse olen aina miettinyt että kun tuo sama tehdään sillä lassolla niin miten ihmeessä sen saa pois hiuksista kun kampaus on valmis?  ???
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
Ostin eräältä juurekselta hiustuotteita ja samassa paketissa sain MOP C-systemin shaping serumin ja spray pomaden enkä osaa näitä käyttää. Auttakaa. Eli föönauksen alle, kuin vahaa/geeliä vai miten? Lyhyttä tukkaa siis muotoilisin.

Teksti on pullon kyljessä kirpun kokoisilla kirjaimilla ja englanniksi eikä siinäkään käytöstä mitään sanota, netti ei auttanut, auttakaa te.

Yhdistelin viestisi tänne ketjuun =) T:Penny
« Viimeksi muokattu: 05.12.06 - klo:21:29 kirjoittanut Penny »
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Mrs. Priest

• Hiushörhö
  • Kitty
MOP C-system shaping serum-tuotetta käytetään ennen föönausta. Ensin pikkusen kädelle ja hierot käsiä yhteen. Sen jälkeen hierot kosteisiin hiuksiin ja otat harjan sekä hiustenkuivaajan käyttöön. Tekee hiukset ilmaviksi.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry

Lilly Missy

• Vieras
Olin HS:llä poistoja tonkimassa ja käteen jäi mm.  Trendline creative styler. Onko kellään kokemusta tuotteesta? Purkin kyljessä ei ole suomea sanaakaan(ja on niin pienelläkin) ja myyjä opasti ihan metsään(ylläri ::)) jos vertaa siihen mitä tuotteesta sanotaan kyseisen puljun nettikaupassa. Käykö tuo miesten lyhyiden hiusten muotoiluun? Suihkitaanko tuota suoraan hiuksiin vai pursotetaan kädelle? Kumpaan verrattavissa, vahaan vai geeliin? Onko kuinka voimakkaasti kiiltoa tuova? En viitsisi testailla jos antaisin joululahjaksi kultsille.

Poissa Triina

• Tukkaguru
Ostin eräältä juurekselta hiustuotteita ja samassa paketissa sain MOP C-systemin shaping serumin ja spray pomaden enkä osaa näitä käyttää. Auttakaa. Eli föönauksen alle, kuin vahaa/geeliä vai miten? Lyhyttä tukkaa siis muotoilisin.

Teksti on pullon kyljessä kirpun kokoisilla kirjaimilla ja englanniksi eikä siinäkään käytöstä mitään sanota, netti ei auttanut, auttakaa te.

Yhdistelin viestisi tänne ketjuun =) T:Penny

Oi oi, tuli pulmia niiden kanssa... No eipä hätää, kokeilemalla selviää kyllä aika paljon. Kokeilin itse kumpaakin vain pari kertaa ja totesin pidon liian kevyeksi veltolle hiukselleni, joka tarvitsee enemmän tukea, mutta muuten kivoja tuotteita ja hyväntuoksuisia, eivätkä tee hallaa hiukselle.

Shaping Serum on föönin alle kevyesti tukeva ja kiiltoa sekä erottelevuutta tuova tuote. Spray Pomade on ennemminkin viimeistelyyn sopiva keveyn vahamainen aine, sopii otsatukan laittoon, kerroksia korostamaan ym. Molempia tarvitsee vain vähän.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
Yrityksen ja erehdyksen kautta opin. Ja onneksi on tämä palsta. Innoissani kuitenkin noista tuotteista olin, ei ongelmia siis, haasteita vaan.  ;D

Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Olin HS:llä poistoja tonkimassa ja käteen jäi mm.  Trendline creative styler. Onko kellään kokemusta tuotteesta?

Käskin heittää roskiin tai pistää kiertoon, jos ei kelpaa.

Siinäpä sinulle Lilly Missy loistava muotoilutuotevinkki. ;D Hah.  ;D
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Lilly Missy

• Vieras
Olin HS:llä poistoja tonkimassa ja käteen jäi mm.  Trendline creative styler. Onko kellään kokemusta tuotteesta?

Käskin heittää roskiin tai pistää kiertoon, jos ei kelpaa.

Siinäpä sinulle Lilly Missy loistava muotoilutuotevinkki. ;D Hah.  ;D
Jees, tää on kyllä kokeilemisen arvoinen ;D Joo no mä annan sen kuitenkin, ostin myös super egon, sen nyt ainakin pitäisi toimia.

petomaani

• Vieras
Siis oikeesti. Olen ihan onneton, mitä tulee hiusten muotoiluun. En ole vieläkään saanut kuvaani tänne  :-[ siitä pahoittelut (kun kameraa ei ole ja gsm-ssä ihan surkee vga-malli). No niin. Vuodatuksen jälkeen taas itse asiaan. Hiukseni ovat tällä haavaa leikatut seuraavalla tavalla:
http://www.glynisbarber.de/galleries/gbpic02.jpg
eli takaa lyhempi, pituus stemmaa kuvan kanssa ja etuhiukset ovat suht. ton mittaset olemassa. En vaan osaa muotoilla mitään ERIKOISTA näihin karvoihini. Tavallisesti annan niiden vaan roikkua tai ehkä parhaina päivinäni pidän yön yli parilla letillä ja aamulla on kivat säkkärät. Siinäpä ne vaihtoehdot. Mutta jotain hauskaa ja pirteetä uutta ois mukava kehitellä.. mitasta tykkään, saattaa olla että niskaa nirhaisen vielä aavistuksen lyhyemmäksi, mutta tällä haavaa ponnarille yltää helposti.

APU-VA!  :-\

Lilly Missy

• Vieras
Muuten, ainakaan se mun versio ei ollut suihkittavaa, vaan koostumukseltaan geelimäistä.
Joo, no se oli sen HS:n kampaajan kertomus miten tuotetta käytetään ::)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Olisko kenelläkään vinkkiä aineesta, jolla saisi likaisten hiusten pitoa hiuksiin? Siis tietenkin niin ettei hiukset näytä likaisilta ;)

kannattaisi kokeilla sitä uuden osiksen Rought Upia pienenä annoksena, siitä on täällä http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=196.120 juuri puhetta

jollei niin tönäkkää halua, voisi se wellan ocean spritzz (vai sprizz, miten se nyt tavattiin) toimia myös
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

petomaani

• Vieras
Neppari, mulla toimii vastaavaan tarkoitukseen Matrixin sleek.look smoothing system. Kyseessä siis kiinnittävä kiiltosuihke. Tekstiä putelin takaa: "Sleek.look nelivaiheinen käsittely antaa hiukselle loistavan sileän ja kiiltävän pinnan. Sleek.look kiinnittävä kiiltosuihke > vaihe 4 > kiinnitys. " Aika tiukassa pitää kutrit ja aamuisin inha poistaa (jos yrittää kammata, on kyllä hilpeetä takkua selvittää - ainakin mulla!) Muutoin toimii kyllä tohon sunkin haluamaasi käyttöön!  :)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
^ siinä on vaan se että on aika rasvainen, siis sellainen öljyinen kiiltosuihke että voi tehdä vähän liiankin pönäkän lähmäiseksi jokapäiväiseksi tuotteeksi :) itse lämpenen kyllä suihkeelle muutenkin, sillä saa siloteltuakin kivasti kun suihkuttaa käsiin ja silittelee kämmenillä pinnan hyväksi

petomaani

• Vieras
^niin on, eikös toi oo vedetön? Suosin itte lähinnä silloin, kun olen viihteelle menossa. Ei kyllä ihan everyday-kamaa..

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
^ on vedetön, suojaa kosteudelta

se muuten toimii ihan niin, että kun sitä on tukassa reippaammin niin vesipisarat voi tosiaan ravistella pois :) ainakin minä näin teen