^ Mulle tuli tohon mieleen vaan, että jos porrastus tehdään saksilla ja kerrostus veitsellä. Eli ei siis hajuakaan

-ellis-, Mulla ei ole lyhyet hiukset, mutta ohuthiuksisena mulla on aamuisin myös ongelmana hiusten yöllinen uudelleenmuotoutuminen. Olen ratkaissut tämän suihkimalla hiuksiin vettä niin että ovat hieman kosteat ja vähän jotain suihkemaista muotoilutuotetta, yleensä AC:n Perfect endings:iä. Harjaan hiukset siihen muotoon miten halua(isi)n niiden olevan ja annan kuivua vapaasti, etutukkaa vähän föönaan, koska se on muuten ihan toivoton tapaus. Silottelen vähän Tigin Girl toysilla niin hyvä tulee. Tätä suosin varsinkin nyt kesällä, kun en jaksa aamulla ennen töihinmenoa nousta niin aikaisin pesemään hiuksia.
Hiukset on oikeastaan aamulla hyvin vain silloin, jos olen aineiden kanssa föönannut hiukset kunnolla edellisenä päivänä ja ennen nukkumaanmenoa harjannut lakan pois etuhiuksista. Tällöinkin tarvii olla vähän hyvää tuuria mukana. En mä siis ainakaan ole löytänyt sellaista ainetta, joka pitäisi hiukset hyvin nukkumisesta huolimatta.