Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 502107 kertaa)

Poissa kiki

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Miten saisin luonnonkiharat hiukset pysymään myös ulkoilman jälkeen niinkuin olen ne laittanut? Hiukset siis kihartuvat ja latvat suoristuvat, jos on hiemankin kosteampi ilma. Olen kokeillut hiuslakkaa, myös, että olen hiuksen taivutuksen jälkeen suihkaissut joka osioon erikseen. Vahaakin olen käyttänyt samalla tavalla, mutta ei toimi... Alkaa olla keinot lopussa, ja haluaisin pitää hiuksia auki. Jospa täältä saisi apua...  :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
^ Et nyt varmaan oikein millään.. Lakalla korkeintaan. Päähinekään ei oikein latvoihin auta.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
Mulla on tosi kiharainen hius ja suorana se pysyy vain yhdellä keinolla: täydellisellä suoristusraudalla. Itsellä on kaikkimaailman Sassoonit, Babylissit jne mutta vain GHD pitää ne myös sadesäällä suht suorina. Alla on tietty erinomaisen tärkeää käyttää lämpösuojan omaavaa suoristusvoidetta.
Mutta siis, tämäkään ei välttämättä pidä sun tukkaa kiki suorana mutta mulla kyllä toimii.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Magia

• Tukkaguru
^ Minä käsitin, että tuossa ongelmana oli juuri se, että kiharat hiukset suoristuvat latvoista kostealla säällä.. ;D Oli kyllä kieltämättä vähän hassusti kirjoitettu.

Poissa Varla

• Tukkaguru
Kysynpä minäkin täältä vinkkiä hyvään tuotteeseen.
Eli hiukset pitkät luonnonkiharat, jotka joskus suoristan suoristusraudalla mutta puuttuu vissiin hyvät tuotteet, omistan vain jonkun L`orealin pinkin pullon. Eli en saa suoristettua, vaan on kiharalla melkein heti.
Neuvoisitteko mitä tuotteita hankkisit, jonkun nestemäisen? Saapi olla kampaamon tuote, mielellään kohtuuuhintainen, näin ensi kokeiluun.
Hang up the chick habit

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
Mä kanssa käyttelin tota pinkkiä pulloa alkuun ja ihmetteln kun ei suoristu kunnolla t***a. Ostin ihan kokeilumielessä Tigin Control Freak serumin ja johan suoristu! Hintaa suomessa en tiedä, olisiko joku 25 e? Itse olen tuota tilannut ulkomailta.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Varla

• Tukkaguru
Control freakia mulla on ja laitan sitä joskus O & H pesun jälkeen ja O & H hoitsikan jälkeen vähäksi aikaa vaikuttamaan. Jo sekin auttaa saamaan pahimpia pörröjä pois.
Mutta oisko jotain hyvää suihketta?
Hang up the chick habit

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
^Ootko kokeillut Osiksen Flatliner- suihketta? Se suoristaa mun mielestä kanssa tosi hyvin, mutta itse en sitä voi käyttää kun siinä on alcohol denatia INCI:ssä muistaakseni ekana tai tokana. MUtta jos tukka on hyväkuntoinen ja se ei alkoholista  kamalasti kärsi, niin voisi toimiakin.

Vaadin että osiksen flatliner muutetaan alkoholittomaksi, on sen verran hyvä suihke että haluan käyttää sitä. Nyt joudun tyytymään VO5:sen Miracle MIstiin.

Poissa Varla

• Tukkaguru
Missä tuota myydään? Missä kampaamossa Kuopiossa? Jossain olen tuota kyllä nähnyt...hinta?
Onko sokoksella kuopiossa?
« Viimeksi muokattu: 03.10.07 - klo:17:00 kirjoittanut Pelinainen »
Hang up the chick habit

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
^Sokos yleensä myy osista mutta jos siellä on Hairlekiini, niin siellä varmasti ainakin olisi. Ihan perus-Schwartskopfia myyvissä kampaamoissa voi olla.
Hintaa noin 15 e, allekin voi löytää.

prison_breaker

• Vieras
moikka!
en nyt millään jaksanut lukea koko topiccia läpi, josko siellä olisi ollut jo jotain vastausta mun tietämättömyyteen.
joten kysyn nyt teiltä, että kun leikkasin luonnonkiharat hiukseni aika rajusti kerrostetuiksi, niin minkälaisia muotoilutuotteita kannattaisi käyttää? siis ihan vaan vaikka vähentämään "pöyhkeyttä", muttei kuitenkaan täysin suoristamaan hiusta. Tosin en vielä tiedä miten hiukset reagoivat pesun jälkeen. Kun nyt niitä on harjattu ja leikattu ja harjattu, yleensä kun en harjaa hiuksiani, koska silloin koko hiuksisto tuuheutuu äärimmäisiin mittoihinsa.

voisin linkittää kuvan, jonka perusteella kampaaja mun hiukset leikkasi (tosin ei niin kerrostetuksi kuin kuvassa)
http://www.allthetests.com/quiz19/picture/pic_1152182222_1.jpg
omat hiukseni ovan paljon tuota paksummat jä vähän lyhyemmätkin. mutta jotain tuontyylisiä laineita olisi kiva yrittää jollain tavalla väsätä. en nyt tiedä tajuaako kukaan mitä haen, mutta pääasiassa kaipaisin vinkkejä että millaista muotoilutuotetta kannattaisi käyttää? Muotoilunestettä? -vaahtoa? -vahaa?

Poissa kiki

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
^ Minä käsitin, että tuossa ongelmana oli juuri se, että kiharat hiukset suoristuvat latvoista kostealla säällä.. ;D Oli kyllä kieltämättä vähän hassusti kirjoitettu.

No vähän vaikee selittää...   :DMutta kun siis haluan, että hiukset ovat muuten suorat, mutta taipuvat sisäänpäin latvoista. Kun sitten taas kostealla säällä hius kihartuu muuten, mutta latvat sojottavat suorina. Saako tuosta vieläkään minkäänlaista selvyyttä?

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
^edelleen, hyvä suoristusrauta. Kunnon aine tietenkin pohjalle, ja raudalla taivutat latvat sisäänpäin ja samalla suoristat.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
omat hiukseni ovan paljon tuota paksummat jä vähän lyhyemmätkin. mutta jotain tuontyylisiä laineita olisi kiva yrittää jollain tavalla väsätä. en nyt tiedä tajuaako kukaan mitä haen, mutta pääasiassa kaipaisin vinkkejä että millaista muotoilutuotetta kannattaisi käyttää? Muotoilunestettä? -vaahtoa? -vahaa?

Nuo laineet näyttää siltä kuin aavistuksen luonnonkiharaista hiusta olisi vain hiukan rutisteltu märkänä. Tuollaiset laineet on aika vaikea saada aikaan millään suoristusraudalla tai kihartimella. Hyvä keratiininen jätettävä, esim. Sebastianin Potion 9 saa ainakin mulla aikaan tuollaiset vähän kostean näköiset kiharat. Se on jätettävä, jossa on hiukan muotoilevuutta. Elikkäs ihan ilman muotoilutuotteitakin pärjää, mutta jos välttämättä haluaa jotain muotoilutuotetta käyttää, niin hyvä kiharanvirkistäjä toimii kans.

Poissa theodora

• HAIRahtanut
Apua, ensi viikolla olisi tärkeä työhaastattelu, ja minä edelleen kasvattelen tätä pehkoa, joten joka päivä = paha hiuspäivä. Miten saisin tämän siistittyä bisnestyyliseksi? Malli on jonkinlainen polkantapainen. Kerrostusta on ja lyhyt tasapitka otsatukka. Siististä polkasta ei kuitenkaan enää mene mm ylipitkien niskahiusten vuoksi. Vaan kun en haluaisi millään leikata yhtään! Syy venyneeseen kasvatusprojektiin taitaa nimittäin löytyä liian tiheästä leikkaamisesta - vaikka pituutta ei periaatteessa olekaan otettu, vaan siistitty ja ohennettu. Otsatukka on niin lyhyt, että taaksepäin kampaaminen ei toimi. Sivuun sen saa jotenkin vedettyä. Parhaan tuloksen tähän mennessä olen saanut kampaamalla otsiksen sivuun ja sivuhiukset taaksepäin. Ei ole silti niin huoliteltu kuin haluaisin! Pitäisikö kokeilla ihan kunnon wet lookia jollain geelillä? Toinen vaihtoehto olisi kammata otsis ja sivut alas/eteen ja suoristaa raudalla. Ei toimi oikein tuokaan, ongelmana on päälaen liian paksu pehko, jota ei saa laskeutumaan nätisti.