Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 502192 kertaa)

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
Kuinka isoja rullia sulla on? Mikä sinulla mättää siinä rullaamisessa?

Jos haluat vain kohotusta niin ota paksumpi osio kuin rulla on ja rullan levyinen. Ota suortuva ja kampaa sitä hieman etuviistoon ja sitten vain rullaat. Piikkikampa on hyvä apu rullaamisessa siten että kiepautat välillä piikillä rullan ja hiusten välistä jos tuntuu että hiukset eivät pysy rullalla. Hiuksien kannattaa olla todella märät mikä helpottaa rullausta. Ei haittaa vaikka rullat vähän roikkuisivat tai hiukset eivät ole täydellisesti rullalla vaan pääasia on se että hiuksia on paljon yhdellä rullalla silloin kun halutaan vain kohotusta.

Poissa -j-

• Tukkaguru
^
Tukka on vaan niin pitkä, etten oikein yllä niitä rullaamaan sieltä latvasta asti! Eikä rullista tullut tiukkoja enkä saanut niillä tikuilla pysymään niitä päässä, vaan entiset rullat lähti tipahtamaan ja purkautumaan, kun aloitin seuraavia.

No, ehkä vain kaipaan harjoitusta... Äh. Ja täytyy koittaa märemmillä hiuksilla, kiitos vinkistä.

Edit. En osaa sanoa, kuinka isoja rullat tarkalleen on, ostin isoimpia mitä Sokoksesta löysin. Oisko halkaisija jotain 4 cm.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
^Noissa ei siis ole reunoilla yhtään tarraa vai? Luulenpa että parhaimmat rullat sulle ois rullat missä tarrat sivuilla tai samettilämpörullat jotka kiinnitetään isolla klipsillä. Kyllähän rullien laitto onnistuu kuinka pitkiin hiuksiin vain mutta vaatii harjoitusta ja oikeat rullat.

EDIT. Osiksen kouluttaja kertoi vinkin että kiiltosuihketta voi käyttää myös märkään tukkaan ja sitten föönata. Tuli todella hienoa ja kiiltävää jälkeä. Itse olen aina vain viimeiseksi suihkassut kampauksen päälle. Kiilto ei saa olla liian helposti lähmäämää.
« Viimeksi muokattu: 31.10.07 - klo:16:42 kirjoittanut tiizku »

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Mitkä ainesosat kuivattaa hiusta muotovaahdoissa? Mitä pitäisi välttää?
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
^Alcohol denatia on monissa heti toisena, sitä kannattaa kuivatukkaisen vältellä. Isopryl Alcohol on myös sellainen kuivattava alkoholi.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Tietäiskö joku jonku hyvän ja edullisen suoristusaineen, jossa ois vielä lämpösuojakin?
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
^Marketista, Loreal Hot Straight :) Siinä viiden euron paikkeilla maksaa ja on toimivaa ainakin minulla.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
^ En kyllä tykännyt tuosta yhtään. Mulle se ei ainakaan tehnyt muuta kun lähmännyt tukkaa vaikka kuinka vähän yritin annostella.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
^Jännä, koska mun mielestä tolla ei saa lähämtukkaa millään ;) Mutta mulla onkin toisaalta tosi paksut hiukset.

edittiä. J, ei ole alkoholia kuten Norppa sanoi, ei minkäänlaista kuivattavaa. Silikonia kyllä.
« Viimeksi muokattu: 06.11.07 - klo:13:01 kirjoittanut norah »

Poissa -j-

• Tukkaguru
^Marketista, Loreal Hot Straight :) Siinä viiden euron paikkeilla maksaa ja on toimivaa ainakin minulla.

Onkohan tuossa kuivattavaa alkoholia, kun ainakin saman sarjan kiharasuihkeessa sitä oli heti ekana INCIssä?
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Norppa

• Tukkaguru
Ei ainakaan denattia, mut ei musta muitakaan alkoholeja.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Lizine

• Vieras
outoa, koska siinä pinkissä lorealin hot curls, vai mikä nyt onkaan, niin on alkohol denat heti tokana incissä.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
Nyt on Lorealilta tulossa uusia Play Ball-suhkeita. Testasin eilen koulussa päähäni shiny sunrisea ja teki aika sileän ja kiiltävän tukan. Alkoa ei ainakaan tuossa suhkeessa ollut. Suihkeita on muistaakseni neljä erilaista. Yhdessä niissä on jumalattomasti isoja kultaisia hileitä ???

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
Mä tykkään tosi paljon Fudgen suoristusaineesta nimeltään Erect. Se on sellaista geeli-/hyytelömäistä. Ostin sitä muistaakseni 5 purkkia (joo, hamsteri oon... mutta hinta selittää ::)) jokunen vuosi sitten 1 eurolla purkki, kun uusittu sarja tuli tilalle. Tuota uutta en ole kokeillut, koska nuo ovat vieläkin koostumukseltaan ja hajultaan aivan ennallaan, joten oon niitä vieläkin käytellyt. Sisältävät lämpösuojan pakkauksen mukaan ja tekevät mun pehkoon suoraa jälkeä. Mun hiukset kyllä tuon luontaisen kiharuutensa ansiosta myös taipuvat helposti asentoon kuin asentoon, mut tuo erect pitää ne myös pitkään suorina. Tuota kun käytän niin en edes yleensä suorista föönauksen jälkeen raudoilla vaan saan tarpeeksi hyvän lopputuloksen pelkällä Erectillä ja föönillä. Tuo Erect vaan taitaa vaatia aina jonkun lämmityksen, muistaakseni purkis lukee jotain lämpöaktivoituvuudesta. Ja joo, tuo nimi on joskus herättänyt hilpeyttä (halvat huvit).  :P
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Merial

• HAIRahtanut
Kellään kokemusta Hairstoren kaupittelemista Eclipse -leikkausveitsistä? http://www.hairstore.fi/webstore/handlers/main.php?maingroup_id=5&subgroup_id=26

Ovatko mistään kotoisin ja pystyykö jostain myös yksityishenkilöt tilaamaan kohtuuhintaisia leikkuuveitsiä? Olen kokeillut tähän mennessä vain markettisarja Cailapin ohennusveistä, joka oli jo uutena täysi fiasko.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!