Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 502117 kertaa)

Poissa -j-

• Tukkaguru
^
Kiitos neuvoista!

Tämä urpo jatkaa paplarikohellusta ja etsin isomman piipparin  :)
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Euphoria

• Vieras
Nyt kaipaan vinkkejä kunnon leijonanharjaan. Huomenna on meidän tanssinäytös ja tukan pitäisi olla tuuhea, eikä mikään lättänä. Esityspaikalle joudun kävelemään puolisen tuntia, koska tästä kaupunginosasta ei kulje sunnuntaisin bussia, enkä aio taittaa matkaa paljain päin. Mitä siis tehdä? Ajattelin itse, että vosin föönata hiukset, mutta jättää viimeistelyn paikan päällä suoriettavaksi. Mietin sitäkin, että voisin ottaa ilmakihartimen, jolla voin pelastaa pipon painamat hiukset ja sitten vasta laittaa vahan sekä lakkaa.

Poissa deko

• Tukkaguru
^ mahtuuko paplarit pipon alle?
this too shall pass.

Euphoria

• Vieras
Eipä taida paplarit näin lyhyessä tukassa pysyä  :-\, eivätkä kyllä mahtuisikaan.

Poissa deko

• Tukkaguru
^ sitten varmaankin on järkevintä ottaa arsenaali mukaan ja laittaa tukka paikan päällä kuntoon, puoli tuntia pipossa nollaa melko hyvin kaiken pöyhistyksen.
this too shall pass.

Poissa -j-

• Tukkaguru
Hommasin muotoilunestettä, kun ajattelin että voisin käyttää sitä suoristusrautojen kanssa kiharrukseen ja suoristukseen, lämpösuojallista.
Mutta siinä pullossa lukeekin, että aine pitäisi laittaa kosteisiin hiuksiin ja jos sen haluaa "uudelleenaktivoida", pitää kuivat hiukset kostuttaa uudelleen. Olen ymmärtänyt, että raudalla voi käsitellä vain kuivia hiuksia, joten mites nyt? Eikö toi käykään rautojen kanssa käytettäväksi?

Eikö kukaan vastaa?
Lisätään vielä, että mistähän löytäisi sellaisen suihkeen, joka suojaisi lämpökäsittelyltä ja jota voisi suihkia kuiviin hiuksiin JA jossa ei olisi kuivattavaa alkoholia ainakaan paljoa? Saa olla pelkkä lämpösuoja tai mieluummin muotoiluneste.
« Viimeksi muokattu: 09.12.07 - klo:11:57 kirjoittanut -j- »
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

MissWorld

• Vieras
Mistä johtuu, että hiuslakka 'haihtuu' hiuksista?  Mulla käy yleensä silleen, että vaikka laittaisin hiuksiin lakkaa todella paljon (varsinkin hiusten päälle) ja ne tuntuvat jämäköiltä ja siltä että niissä selkeästi on lakkaa niin jossain vaiheessa tuntuu ettei sitä lakkaa ole niissä enää ollenkaan?  ??? Tämä on siis käynyt jokaisen lakan kanssa mitä mulla on ollut, eli ei siis johdu mistään tietystä lakasta.

Tristy

• Vieras
-j-, mun logiikan mukaan sen lämpösuojan ei pitäisi kadota mihinkään, vaikka hiukset kuivuisivatkin? Onkohan tossa tarkoitettu, että jos haluaa uudelleenmuotoilla, niin silloin hiukset pitäisi kastella? Kyseessä on kuitenkin muotoiluneste, joka sisältää lämpösuojan, eli laitat ainetta hiuksiin ja kuivaat föönilla tai annat kuivua vapaasti, jos muotoilevalla ominaisuudella ei ole väliä. Suoristelet sitten kuivat hiukset. Eikö lämpösuojan pitäisi olla olemassa, kun sitä ainetta on hiuksissa. Lämpösuojalliseksi suihkeeksi voin suositella AC:n heat defence styling sprayta. Ei sisällä alkoholia. Sopii käytettäväksi kuiviin ja märkiin hiuksiin.

Lizine

• Vieras
Nyt tulee ehkä vähän outo kysymys mutta olen jo pidempään kattonut että miten ihmeessa osa tytöistä saa hiuksensa ihan peruukin näköiseksi? Eli siis sellasta tasasta jotenkin muovisen kiiltelevää massaa se hius  ??? siis sellaista miltä nyt peruukit näyttää?

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
^ Ensimmäisenä tulee mieleen tuhti annos kiiltosuihketta/seerumia? En kyllä ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit, koska en ole itse koskaan miettinyt että näyttääkö jonkun hiukset peruukilta :P Onko tuo siis sinun mielestä hyvä vai huono juttu?

Poissa Magia

• Tukkaguru
^^ Minäkään en kyllä Aquattaren tavoin kyllä oikein ymmärtänyt tuota kysymystä, tai siis tuota peruukkiasiaa. Ei minusta kellään ole peruukin näköisiä hiuksia? :P Mutta hyvä kampaaja ja luonnostaan suora ja kiiltävä hiuslaatu voivat olla osatekijöitä.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Nyt tulee ehkä vähän outo kysymys mutta olen jo pidempään kattonut että miten ihmeessa osa tytöistä saa hiuksensa ihan peruukin näköiseksi? Eli siis sellasta tasasta jotenkin muovisen kiiltelevää massaa se hius  ??? siis sellaista miltä nyt peruukit näyttää?

En kyllä Aquattaren enkä Magian tavoin ole itse tuollaista huomannut, mutta tässä yksi arvaus: jos kyse on sellaisesta tuuheasta, sileäpintaisesta hiusmassasta, joka kiiltää, niin tuollaisen voisi saada esim. tupeeraamalla hiuksia runsaasti, sitten harjaamalla päällimmäiset hiukset sileiksi ja lisäämällä hiuksiin kiiltoseerumia ja/tai suihketta reippaasti.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Margot

• Tukkaguru
Yritin etsiä tietoa, mistä ihmiset ostaa hyviä, metalliosattomia hiuslenkkejä, mutten löytänyt.

Poissa Merial

• HAIRahtanut
^ Itse ainakin bongailen noita itselleni ihan tavallisista päivittäistavarakaupoista. On pörröisempää, froteeta mutta sitten myös ihan yhtenäisiä kumilenkkejä, missä ei metalliosia ole. :) H&M:ssä sun muissa vaateliikkeissä en taas ole törmännyt metalliosattomiin ponnareihin ollenkaan vielä tähän mennessä.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Magia

• Tukkaguru
^^ Minä ostan ihan Prismasta, Citymarketista, Sokokselta.. ;D Ei tule mieleen sellaista kauppaa, mistä ei löytyisi. En kylläkään käytä mitään kumilenkkejä, vaan sellaisia tavallisia, missä ei vaan ole metallia.