Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 501637 kertaa)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
Mä olen parhaiten löytänyt metalliosattomia hiuslenkkejä maxi makasiinista ja muista saman ketjun kaupoista.
3a F ii

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
Jos tarkoitatte niitä perinteisiä pompuloita, niin mä ostan omani ihan läpi-Alepasta. 5 kpl maksaa 3,95€, keskipaksuja, kestävät suht hyvin venymättä metrin pituisiksi ja katkeamatta.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
Jos tarkoitatte niitä perinteisiä pompuloita, niin mä ostan omani ihan läpi-Alepasta. 5 kpl maksaa 3,95€, keskipaksuja, kestävät suht hyvin venymättä metrin pituisiksi ja katkeamatta.

Mä olen kans ostanut jotain Alepasta, niitä oli muistaakseni 6 kpl ja hinta 2,95 euroa. Ja sitten olen onnistunut löytämään metallittomia hiuslenksuja myös H&M:ltä.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
^ Ai törrrrkeetä ku meilläpäin myydään ylihintaan :D Ja oonpa noita metallittomia lenksuja nähnyt myös Tarjoustalossa.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
Kun suoristatte hiuksenne, niin nostatteko te esimerkiksi ensin päällimmäiset hiukset jollain klipeillä ylös, ja aloitatte suoristamaan alahiuksia pieni osio kerrallaan, ja sitten tiputatte sieltä ylhtäältä niitä hiuksia sitä mukaa kun alemmat on suoristettu, vai mitenkä? :)

Itselle helpoimmaksi tavaksi on osoittautunut sellainen, että jaan ensin hiukset jakauksen kohdalta puoliksi, ja pistän sen toisen puolen kiinni. Sitten rupean suoristamaan sitä toista puolta siten, että aloitan päällimmäisistä hiuksista, ja kun osio on suoristettu, käännän sen sinne toiselle puolelle ja klipsillä kiinni sitten kun meinaa hiukset rueta tipahtelemaan siltä toiselta puolelta takaisin sille puolelle, joka on sillä hetkellä käsittelyssä.

Olisi mielenkiintoista kuulla mitenkä te muut hiuksenne suoristatte. :)
3a F ii

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
^ No ite teen just niinkun tuossa ehotit, eli otan aina osan hiuksista, ensin alimmat jne. Tykkään tästä siksi, että voin esim. kääntää alimmat ja pisimmät hiukset ulos päin, ja seuraavat sisään ja sitten kolmannet ehkä ulos, tai tehdä kolmansiin kiharoita tai kääntää sekaisin. Ja olen päätellyt että noin ne on helpoin tehdä, omasta mielestäni :)

-Ansku-

• Vieras
Mä jaan ensin puoliks. Laitan toisen puolen pompulal kiinni ja aloitan toisen puolen alimmista hiuksista. Loput laitan klipsillä pään päälle... Etuhiukset suoristan kun kaikki muut on suorina. Sitten saatan ihan lopuksi vielä latvoja käydä läpi jos ne on pörröset.  ::)

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
Mihin muotoilutuotteiden kosteussuoja perustuu?
Onko olemassa oikeasti toimivaa kosteussuojaa, siis että kampaus todellakin säilyisi haluttuna vesisateen jättämässä utuisessa ilmanalassa?
Olen kokeillut marketti- ja kampaamotuotteita laidasta laitaan mutta en ole huomannut yhdenkään todella toimivan.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
^ Ainakin Sebastianin Shaper -hiuslakassa on kosteussuoja (mulla on myyntiketjussa myynnissä tuollainen).

-Ansku-

• Vieras
Jossain kiiltosuihkessa on myös mutta mä en oo kyl huomannu mitää merkittävää hyötyä.. Jos on kostea ja tuulinen ilma niin kyllä hiukset alkavat pörröön mennä oli päässä mitä ainetta tahansa... etuhiukset tosin pysyvät vähän paremmin suorassa.  :)

Poissa Malva

• Tukkaguru
Tuota, voiko Mopin curl enhancing kiharanvirkistäjää käyttää jos tekee kiharoita suoristusrautojen kanssa?  :-[ ;D

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
Mulla on kerrostetut hiukset ja haluaisin oppia laittaan niitä sillee vähän ku Farraw Fawcettilla konsanaan, eli kasvoilta taaksepäin taivutetusti.
Olisko kellään tiedossa mitään hyvää linkkiä missä tälläisen kampauksen teko opetettaisiin..? Tai muuten vaan vinkkejä?
Suoristusraudalla en oo kauheen hyvä tekeen kiharaa tai mitään muuta ylipäätään kuin suoristaan.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
^ Vau aika hieno tukka Farahilla :) Täytyy varmaan tosiaan aika kerrostettu tukka olla. Heti ekana tuli mieleen, että föönilla puhaltamalla päin näköä jonkin aikaa vois näyttää jotain sinne päin, mutta Google ehdotti helpompaakin keinoa ;D :

Start with a long-layered haircut that is texturized throughout and angled sharply from your cheekbone to the bottom.

Apply a holding mouse or hair gel to your wet hair, making sure to cover your hair from the root area to the ends. You will need it at the root area to help it to lift off the scalp when you blow it dry and you will need it on the ends when you hold the flip.

Blow your hair dry, upside down if you need fullness.

Next, use a flat-iron to smooth and cause the hair to flip without curling.
To do this clamp your flat iron onto the hair, high on the hair shaft. Then draw the iron down the hair (this smoothes it) until you are about four inches from the end. Then, turn the flat iron in an upward motion, creating a slight upward bend in the hair. This is your “flip.”

Finish your Farah Fawcett with a light flexible hair spray to help keep the shape. You may also use a pomade, spray wax or hair crème to cause separation or the pieces and add texture to your hair.

http://www.bellaonline.com/articles/art3304.asp

« Viimeksi muokattu: 09.01.08 - klo:18:33 kirjoittanut Kemuli »

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
^Mulla on aika rajut kerrostukset (pituusero yli 20cm), niin toi varmaan toimis hyvin.
Joten kiitos Kemuli! Ei olis osuvampaa voinut löytää :)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Mie puristelen mun luomulaineikkaat kutrit kiharoille tai laineille L'anzan Hair Repair Leave-In Protectorin tai Sebastian Potion 9: avulla. Varsinkin Potion 9:llä on helppo tehdä kiharakampaus ilman, että hiukset näyttävät rasvaisilta tai lakan kovettamilta.