Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 502191 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
^ Taitavat yleensä olla parinkympin kieppeillä, Potion 9 on kyllä alennuksissa halvemmalla.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
^^ Potion 9 on pieni pullo n. 14 e ja iso n.32 e.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
Ostin täältäpäin kampaamosta tarjouksessa Potion 9:ä 150ml + 50ml 28,90€.
Joskus marraskuussa taisin ostaa, ja edelleen on vaikka kuinka paljon jäljellä tuota pienempää, isoa en ole edes avannut vielä.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Leikkautin tämmöisen mallin ennen joulua ja on muuten kiva, mutta hirveä laittaminen. Itselläni on tosi taipuisat hiukset ja oon etsinyt tuotetta, jolla olis helppo puristella hiukset muotoon, mutta joka ei tahmais hiuksia. Lakka tekee niin karhean ja kiillottoman lopputuloksen.

Wella Jelly waver voisi myös toimia, paksu pinkki geeli lämmitetään käsissä ja puristellaan kuiviin hiuksiin.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Margot

• Tukkaguru
Luin, että joku ei laita kiharakampauksen päälle lainkaan lakkaa. Voiko kiharat todella saada silti pysymään? Tykkään kiharoista, mutten millään tahtoisi käyttää lakkaa.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
^Mulla kyllä pysyy kiharat ilman lakkaa siihen saakka että hiukset kastuvat, johtunee varmaankin hiuslaadusta (kihara/ taipuisa). Joku pitävä muotoilutuote kampauksen alle auttanee asiaa, mulla pysyy millä tahansa muotovaahdolla tmv. niin olen huono ehdottamaan mitään.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa -kata-

• Tukkaguru
Tää menee vähän OT, mutta menkööt... (töissä tylsää niin kaikenlaista tulee mieleen, heh)

Mietin vain tässä viikonloppuna kaverini hiustenlaittoa katsellessa, että voiko jollain olla hiuslakasta samanlaista pakkomiellettä kuin esim. huulirasvan käytössä, ei nyt ihan verrainnollista siis, mutta että periaate sama, lisätään ja lisätään vaikka todellakaan ei tarvitsisi...

Se pesee puolipitkän ohuehkon suoran tukkansa päivittäin. Föönaa kuivaksi ja tunkee sitä lakkaa tosi paljon kerralla. Sen jälkeen saattaa vielä monta kertaa lisäillä ennenkuin lähtee ulos. Eikä edes pahemmin tukkaansa pöyhi, kuhan suihkuttelee siihen päällisosaan. Ja lopputulos näyttää ihan samalta, vaikka olis sen puol pulloo lakkaa jättänytkin laittamatta, joten mitähän hyötyä tosta on...

En mä ainakaan käytä lakkaa noin mielettömiä määriä, koska en koe siitä olevan mitään hyötyä. Tukan ollessa suorana, en käytä lakkaa juuri ollenkaan, joskus käytän joskus en. Kiharoihin sitten laitan itsekkin reiluhkosti, mutten nyt sentään mielettömiä määriä.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Josi

• Hiushörhö
^ Oon huomannut ihan saman "ongelman" muutamalla kaverillani. Kuljettavat lakkapulloa aina mukanaan ja sitä sitten lisäillään ja suihkutellaan joka ikisessä välissä. Pitäisi tuosta ystävällisesti vähän vihjaista, että ei ole tarpeellista..  ::)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
^Tuttua myös omassa kaveripiirissäni. Tuttu tyttö ruiskii Sunsilkkiänsä blondattuun, kuivaan hamppuunsa ainakin pullon viikossa. Ei tee sille pehkolle ainakaan hyvää, kiitos alkoholin... ::)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

MissWorld

• Vieras
Tää menee vähän OT, mutta menkööt... (töissä tylsää niin kaikenlaista tulee mieleen, heh)

Mietin vain tässä viikonloppuna kaverini hiustenlaittoa katsellessa, että voiko jollain olla hiuslakasta samanlaista pakkomiellettä kuin esim. huulirasvan käytössä, ei nyt ihan verrainnollista siis, mutta että periaate sama, lisätään ja lisätään vaikka todellakaan ei tarvitsisi...

Mulla oli joskus tällänen ongelma. Laitoin varmaan ainakin kerran tunnissa lakkaa hiuksiin, vaikkei tosiaan ois tarvinnutkaan. Kesti varmaan yks lakkapullo 2 viikkoa.  ::) Mut onneks oon nykyään päässy tästä tavasta eroon, ei kyllä millään pystyis enää laittamaan semmosia määriä.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
Haluaisin kokeilla jotain näitä rantatukan loihtivia tuotteita. Muistaakseni yksi tällainen tuote olisi Wellan Ocean Spritz -niminen. Hakusessa siis sellainen karhea, "osiomainen" ja kevyesti pörröisä tukka. Mikä näistä rantalook-tuotteista, mitä nyt markkinoilta löytyy, olisi tähän tarkoitukseen sopiva ja toimiva? Osaako joku vertailla näitä tämän tyyppisiä eri tuotteita?

Poissa Iia

• HAIRahtanut
Mikähän olis hyvä aine saada tuommoset loivat, luonnostaan märkänä tulevat laineet pysymään? Märkänä siis tulee loivaa kiharaa varsinkin jos vähän puristelee, mutta kuivuessa suoristuu oikeastaan kokonaan. Joku tavallinen muotovaahto vai jotain muuta?

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
Ocean sprizz tekeää hiuksista karheat ja merisuolan tuoksuiset. Aika kivasti tuo pitoa, liukkaita hiuksia on myös helpompi käsitellä tämän jälkeen (tehdä lettejä tms). Itse käytän sitä pitkään tukkaani kesällä rannalle lähtiessä, siinä kun on UV-suojakin. En tiedä miten toimii lyhyeen tukkaan, mutta voisin kuvitella tämän toimivan yllättävän hyvin.

Ocean Sprizzin sain joululahjaksi. Helpottaa paljon hiusten käsittelyä, kun ne ovat liukkaat.

Olen todennut saman jutun. Etenkin ihana kesätuote, kun voi suihkuttaa pyyhekuivaan tai kuivaan hiukseen eikä välttämättä tarvi hirveää muotoilusessiota päälle. Olen käyttänyt tätä joskus sormikiharoiden pohjana myös enkä ole aiemmin saanut millään tuotteella yhtä hyvää pitoa. Ajattelin kevään kunniaksi ostaa tätä seuraavaksi, mikäli hiuksien pituus pysyy nykyisellään.

Tuossa oli muutama, mitä haulla löytyi. Paljoa ei tosiaan löytynyt, mutta sen perusteella mitä lukasin niin oli kyllä ranta-tukka efekti onnistunut :)

Paikalla Mena

• Tukkaguru
Mikähän olis hyvä aine saada tuommoset loivat, luonnostaan märkänä tulevat laineet pysymään? Märkänä siis tulee loivaa kiharaa varsinkin jos vähän puristelee, mutta kuivuessa suoristuu oikeastaan kokonaan. Joku tavallinen muotovaahto vai jotain muuta?
Oletko kokeillut puristella alhaalta ylöspäin hiuksia muotovaahdon kanssa ja antaa kuivua ilman fööniä? Noin mä teen omat kiharani. Tosin mulla onkin luonnonkihara, sekin jo riittää että suihkutan vettä ja vähän puristelen.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
^Olen puristellut tuollai, mutta laittanut samalla vain Bonacuren latvasuojaa ja siinähän ei mitään pitoa ole. Mikähän olisi hyvä tuote joka kävisi latvasuojana sekä muotoilijana? Ei haluttaisi montaa eri tuotetta päähän aina laittaa.  :)