L'oréal Hot Straightin käytöstä kyselisin.. Ostin sitä ja nyt epäsäännöllisen säännöllisesti käytettyäni en ole hirveän tyytyväinen. Mulla se tuntuu vetävän latvat todella hamppumaiseksi ja pörröikseksi, silottavasta vaikutuksesta ole mitään tietoakaan. Onko kenelläkään muulla käynyt näin?
Kannattaako tuota laittaa ihan kuiviin vai vielä hieman kosteisiin hiuksiin? Mä olen laittanut sitä kosteisiin hiuksiin ja antanut vapaasti kuivua välillä harjaa näyttäen. Sen jälkeen sitten suoristellut. Tätä ennen mulla oli Osiksen Flatliner, mutta ei se ikinä tuolla lailla latvoja hamppuun ole vetänyt, vaikka alkoholista onkin.
Luin Tigin Control Freak Serumista jostain, ja toisaalta se kiehtois.. Oikeastaan enää olis tarvetta etuhiusten suoristeluun, joten toimiskohan tämä siinä? Eikä kyllä mitään vikaakaan olis, jos tällä loppujen hiusten pörröisyyttäkin sais hieman kuriin

Mulla on siis luonnonkiharat hiukset, jotka vapaasti kuivuessaan vetää melko säkkärälle ja harjalla saa sitten taltutettua ihan kivoille laineille, mutta pörrösyyttä niihin silti vielä jää.