Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 501636 kertaa)

petomaani

• Vieras
^oisko jonkinmoinen vaha hyvä vaihtoehto? Mulle käy hyvin toi Cutrin Choozin Messy mud tai Muddy wax. Sillä saa aika hyvän pinnan ja pysyvyyden tukkaan.

psychohawk

• Vieras
^oisko jonkinmoinen vaha hyvä vaihtoehto? Mulle käy hyvin toi Cutrin Choozin Messy mud tai Muddy wax. Sillä saa aika hyvän pinnan ja pysyvyyden tukkaan.

Ainakin hairstorelta löytyvä H2O Wet wax kuvauksen perusteella voisi sopia: "Kevyen pidon antava vaha wet-look-muotoiluun. Ei tee hiuksia tahmeiksi tai raskaiksi."

petomaani

• Vieras
Mitenkäs sitä osais tehdä itelleen näppärän kampauksen tuttavan häihin, kun ei ole mahdollisuutta mennä kampaajan penkille? Pituutta ois se polkka, kuten useesti mainostettu  :D ja jotain hauskaa, sievää, erilaista pitäs saada ku normaali baaripörröttely.

Poissa Magia

• Tukkaguru
^  Tarkemmin en osaa tekotapoja neuvoa, mutta mieleen tuli sellainen jollain tavalla takaa nostettu ja vähän pallomainen muoto, sellainen vähän kekotyyppinen. En tiedä mistä tämä tuli mieleen, tai onko yhtään sinun tyyliäsi, mutta parempi kai tämä kuin ei mitään. ;D

petomaani

• Vieras
^ei oikeestaan kuulosta hullummalta, vielä kun löytys jotain kuvantynkää.. Taidan tietää, mimmosta tarkotat, mutta miten semmonen oikeen tehään?

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
Ohennussaksiin liittyen, kumpi leikkaa/ohentaa enemmän - molemmin puolin vai vain toiselta puolelta hammastettu?

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
Toiselta puolelta hammastettu leikkaa enemmän ja onkin muotoilusakset.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
Joico K-Pak Creme elixiriä omistavat/omistaneet juurekset: onko tuossa voiteessa luonnostaan epämiellyttävä lemu? En omista kuuluisaa rekkua, jossa on kuulemma se mädän banaanin lemu, mutta voin kuvitella sen lemun, jos se on tässä muotoilutuotteessa samanlainen. Otin ko. tuotteen käyttöön, ja meinasin oksentaa saman tien! Harvoin tulee vastaan noin pysäyttävää tuoksua. Joko tuote on pilalla tai sitten sen kuuluukin haista tuolta. Molempi pahempi, valitettavasti.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
^ Mulla on tota ja tuoksuu aika hedelmäiselle. Tosin muistelisin että jotkut aikanaan valitti sen haisevan kissan pissalle eli vissiin pilaantuneita ollu liikkeellä. Oma puteli ollu avattuna jo kauan eikä haju ole pahaksi muuttunu.

Tristy

• Vieras
Mun mielestä siinä Creme elixirissä on tosiaan aika pistävä ja inhottava haju ja jonkunlainen hedelmätuoksu siinä kuitenkin tuntuisi olevan pohjalla. Mun tuubin sisältö on haissut sille ihan alusta lähtien eikä tuoksu ole matkan varrella muuttunutkaan, joten oon ainakin kuvitellut, että sille sen kuuluu haistakin. Tuote kuitenkin toimii ihan ok:sti.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
^Kiitos Serenalle ja Tristylle vastauksista! Mä olen tutkinut voiteen koostumusta tosi tarkasti (sen mitä olen haistelematta pystynyt), ja mun mielestäni se on koostumukseltaan täysin priimaa tavaraa eli ei ole sakkautunut tmv., mikä viittaisi siihen, että tuote olisi mennyt pilalle. Ehkä täytyy vain uskoa, että se ominaistuoksu on aika hirveä. Hiusten muotoilussa se toimii moitteettomasti: tuuheuttaa ja antaa kevyttä pitoa, muttei lähmää hiuksia.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Hiukset olleen kuivat ja kuolleet niin pitkään että mitään muotoilutuotteita ei ole tullut pitkiin aikoihin käytettyä.. nyt kuitenkin ajattelin kun tätä pituutta alkaa jo olla jonkin verran, sen myötä painoa vieläkin enemmän sekä ehdoton lässäähtämis vaara..

Ostin garnierin moussen extra strong värjätyille hiuksille..
Paljonkohan nuo mahtaa hiuksia kuivattaa? Ja miten käyttäytyy jätettävän hoitoaineen kanssa?

Voisi varmaan löytyä vastaus jostain, mutta pahoittelut, olen vain niin väsynyt etten yksinkertaisesti jaksa etsiä.

petomaani

• Vieras
Tyhmä kysymys: miten root booster- tyvikohottajaa pitää käyttää??  :-[

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
Root boostit on minun kokemuksen mukaan yleensä vähän erityyppisiä suihkeita. Esim. Tigin Root Boost on aerosol-pullossa oleva hiuslakan näköinen pakkaus, kun taas Paul Mitchellin vastaava on ihan muovipullossa nokkasuuttimen kanssa. Noita suihkeita suihkutetaan suoraan hiusten tyveen eli päänahkaa kohti. Tuotteen voimakkuudesta riippuen mahdollisimman vähän suihkauksia (tyyliin 4 - 5) tai reilusti suihkauksia joka puolelle. Jotkut tuotteet tahmaavat helpommin kuin toiset, joten kannattaa aloittaa varovaisesti. Suihkutuksen jälkeen hiukset kannattaa harjata, niin ainetta leviää pituuksiinkin. Sitten vain föönataan pää alaspäin, sormilla puristellen tai (pyörö)harjaa apuna käyttäen. Root boostit on siitä hyviä, ettei ne tuo liikaa massaa ja painoa pituuksiin, vaan tuki tulee nimenomaan hiusten juuriin.

petomaani

• Vieras
Ok, kiitoksia. Voitin näet läjän hiustuotteita (Forme) ja mukana oli tommonen root booster, jota en ole koskaan kokeillut.  :)