Vastailenpa nyt näihin kysymyksiin, parhaani mukaan

.
1. Millä tuotteilla saisin todella pörröisen tukan?
-Itse tykkään käyttää mattavahaa, sillä ei saa niin helposti liimatukka efektiä, kun normaalilla vahalla ja se ei lähmääkkään niin paljon. Itse suosin OsIksen mess up vahaa, muutama muukin on täällä pitänyt kys. tuotteesta. Sopivasti pitoa lyhyeen hiukseen.
2. Mikä hiuslakka sopisi parhaiten pörrötukan
kiinnittämiseen?
Minulla on tällä hetkellä Tigin Hard head ja suosittelen sitä todella, pito on aivan mahtava ja hiukset pysyy pystyssä koko päivän

3. Millä tekniikalla saisi hyvän pörrötukan?
-Noh, itse pidän hieman "emohenkisestä" pörrö tukasta, ja siinä siis ehdottoman tärkeää, että hiukset ovat suorat. Itse asiassa monet suorahiuksisetkin suoristavat hiuksiaan halutessaan ihan piikki suoran ja pörröisen ilmeen. Itse teen siis näin, mutta nuo suoristus jutut voi toki jättää väliin ja hypätä suoraan vahakohtaan:
1.pesen / kastelen hiukset
2.Laitan jätettävän hoitoaineen ja lämpösuojan sisältävän suihkeen. Föönaan hiukset mahd suoraksi ja niin ettei mahdollisia pyörteitä tule. Eli esim. otsa hiusten kohdalla föönaan ne päin vastaiseen suuntaan, ettei sitten pyörrettä muodostu kun hiukset ovat ns. "oikein"...
3. Suoristan hiukset kokonaan
4. Otan mattavahaa sormiin ja levitän sen hiuksiin nin, että yritän saada sen kaikkialle päätä tasaisesti ja erityisesti hiusten tyveen. Muotoilen hiukset pörröttämällä ja ns. nyppimällä osioita erilleen...
5 Jos esim otsahiuksiin haluaa lisää kiiltoa laitan lisäksi hiukan normi vahaa ja samalla voi siloitella ns. irtohiuksia takaisin muotoonsa...
6. Lakka koko päähän ja erityisesti taakse.
Lopputulos voi olla kova, mutta ainakin pysyy hyvänä koko päivän

. En ole ainakaan vielä keksinyt keinoa, miten saada pehmeät pörröhiukset, jotka eivät läsähdä...
4. Mitä shampoota suosittelisitte minulle (värjätyille hiuksille)?
-Joku mieto shampoo ei kuluta niin paljon väriä, kannattaa tutustua esim. MOP hydrating sarjaan... Kys. shampoo on myös hyvin kosteuttava joten sopii siten myös hyvin värjäyksen kuivattamiin hiuksiin. Kannattaa hakea tästä lisää haulla, kokemuksia löytyy paljon.
5.Mistä liikkeistä (ei netistä..) saisi tällaisia tupeerauskampoja:
http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=348-
6. Onko Tigin HEADBANGER vaha hyvä hiusten pörrötysvaha /
Wellan High hair Ocean Sprizz suihke /
Tigin Manipulator vaha ?
-maniputor on ainakin turhan kevyt ja purkkamainen omaan tyyliini ja sillä tulee helposti koko päähän laitettuna rasva efekti
7. KUMPI PAREMPI HIUSLAKKA?
Goldwell Styling - Trendline Sprayer hiuslakka (Wild) /
Tigin Hard Head ?
- Hard Head on pidetty muidenkin kun minun keskuudessa, sitä kannaattaa ainakin kokeilla