Please, auttakaa minua tämän tukan kanssa.
Hiustilanne. Postaan tähän Lyhyitä hiusmalleja-ketjusta alunperin Aquattaren ja Katajaisen lähettämän kuvan Chralize Theronin pixie-tukasta, koska tukkani on leikattu aika lailla noin. Kuva kertoo paremmin lookin kuin pitempi selitys :
Ongelma: Tukkani on näin lyhyenä osoittautunut hyvin paksuksi ja jäyhäksi, sitä on vaikea saada muotoiltua "sileäksi", koska se nousee ylöspäin eikä vain luonnollisesti mene sileästi kuten esim. Dawson Creekin Michellellä tuntuu pixie-tukka menevän. Eli haluaisin saada sen menemään sileän kauniisti, mutta koska tukkani on paksua ja jäyhää, suoran suoraa, ongelma on valmis.
Olen kokeillut kastella tukan ja muotoilla sitä sitten KC:n hiusvahalla ja Wellan kampausnesteellä, Tigin Cocky-pastalla ja lopuksi olen suihkuttanut KC:n voimakasta hiussprayta, mutta tuntuu siltä että vähemmälläkin vaivalla voisi päästä, jos mulla vain olisi oikeat aineet käsissä.
Miten saisin pixie-tukan menemään sileämmin? Jos mahdollista, kertokaa jokin todella loistava tuote tähän. Shampoo/hoitoaine-vinkit sileämmäntukan saamikseksi ovat myös tervetulleita, esim.jokin hoitis joka siis litistäisi tukan (ei siis pöyhistäisi) ja antaisi kivan kiillon samalla.