Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 500771 kertaa)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
^ghd:t on mullakin toivelistalla... Mä saan kuohkeutta tukkaan niin, että en käytä vahaa latistamaan tukkaa ja suoristuksen jälkeen puhallan viileällä föönillä alhaalta ylös juuriin ja samalla suihkutan kohtiin lakkaa. Lopuksi puhallan hiukset paikoilleen ylhäältä ja lakat vielä päälle. Tämä on siis mun kampaajan keino ja on toiminut ihan hyvin. Hiuksetkin pysyy puhtaamman tuntuisena, kun olen jättänyt vahan pois.

citykani

• Vieras
Uusimmassa Trendi-lehdessä on mainittu sellainen tuote, kun Joicon Humidity Blocker -viimeistelysuihke. Onko jollain kokemusta, olisko tosta apua luonnonkiharan hiuksen suoristamiseen, tai lähinnä suoristuksen pysyvyyteen Suomen oloissa? :)

Mistä Joicoa muuten saa Helsingissä?

Lynnei

• Vieras
Hakusessa olisi joku kätevä muotoilutuote, jonka voisi lätsäistä illalla pesun jälkeen tukkaan ilman sen kummempia föönäilyjä. Itselläni on melko ohut ja nopeasti rasvoittuva tukka, joten ainakin tuuheutta sekä ilmavuutta, siis yksinkertaisesti massaa tuotteelta tovoisin. Jotain ohuemmille hiuksille soveltuvaa jätettävääkin olen etsiskellyt, mutta hoitsikka-asiat eivät tähän ketjuun taida kuulua..? ::)

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
^En tiedä miten noin käytettynä toimisi Tigin Small Talk, mutta itse käytän sitä pesun jälkeen (pesen kylläkin aamuisin) tukkaan, annan kuivua itsekseen ja sitten harjaan tukan ennen vahaa. Toimii myös föönin kanssa, jos haluaa sitä käyttää. Tuo tosiaan sitä massaa minusta mukavasti.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa SH

• Tukkaguru
^^^Löytyisköhän googlella kaikki Helsingin jälleemyyjät? Kuvittelisin, että saa hyvinkin monesta paikasta. Tai jonkun tietyn kampaamon sivulta voi kattoo myös, monestihan ne mainostaa sivuillaan heillä myytäviä tuotesarjoja.

Mikähän Tigiltä on sellainen ihmevoide/ -tuote, jota laitetaan kuivaan tukkaan ja vähän käsillä pyöräytetään niin voluumia tulee 10-kertaisesti? Kaveri puhui tuollaisesta, mutta ei yhtään muistanut tuotteen nimeä.

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
^ Yksi vaihtoehto voisi olla Tigin Bed Head Thickening Paste Cocky. Sillä tulee volyymia, mutta en osaa sanoa tuleeko noin paljon.

Poissa SH

• Tukkaguru
^Muistaakseni kaveri sanoi, ettei ollut Bed head. Sit kysyin onko Catwalk ja sanoi et saattaa olla (mutta ei noistakaan mitään varmuutta).

Poissa MAS

• HAIRahtanut
Pitäisi äidin tukkaan saada joku fiksu juhlakampaus. Hiukset ovat lyhyet ja niissä on ihan tuore "mummopermis" eli aika tiukkaa kiharaa. Ajattelin ihan jollain ilmakihartimella tai kiharrin+fööni yhdistelmällä vähän suoristaa ja muotoilla, mutta mitä muotoilutuotetta tuohon kannattaisi laittaa alle?

Varastossa on muotovaahtoa, erilaisia geeleja, superstaria ja uptightia ynnä muuta omaan tukkaan tarkoitettua, mutta ei taida mitään varsinaisesti suoristukseen tarkoitettua löytyä  :-\
1b F ii

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
^ Tarkoititko tuolla superstarilla sitä sellaista blow dry lotionia? Se ainakin mielestäni kävisi tuohon tarkoitukseen, kun on lämpöaktiivinen föönausneste.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
^^Mä kyllä ksns kallistuisin tuon Superstar Blow Dry lotion puoleen jos se siis sitä on, se on kuitenkin hyvä muotoiluneste ja sopii kyllä suoristeluunkin varsinaisten suoristustuotteiden sijasta..
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
^ ja ^^ On juu tuo föönausneste, tuppaa unohtumaan että niitä on samalla nimellä niin montaa tuotetta.  Pitänee sen kanssa sitten kokeilla että minkälainen kampauksesta tulee.
1b F ii

Carmela

• Vieras
Eli jos kenelläkään olisi mitään hajua kuinka tällainen tehdään olisin kiitollinen;

http://beauty.glam.com/photos/features/updo_celebrity_hairstyles/lauren_conrad/

Kiitos kaikille jotka (ehkä) jaksavat vastata!  :)

Yhdistin tähän keskusteluun. -Luomo-
« Viimeksi muokattu: 09.12.08 - klo:16:01 kirjoittanut Luomo »

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
itsekin olen ihaillut tota kampausta! en ole kyllä itse kokeillut, mutta netistä löytyy kyllä ohjeita sen tekoon.
esim.

http://www.sprig.com/Lauren_Conrads_Loose_and_Elegant_Up_Do tai

http://www.peoplestylewatch.com/people/stylewatch/gallery/0,,20187290_20508774,00.html

ehkä noiden avulla onnistut  :)

Carmela

• Vieras
Kiitos sulle Kaisuli! Ensimmäisen linkin ohjeistus vaikutti hieman turhan monimutkaiselta, mutta toinen oli loistava! Taidankin kokeilla tuota heti seuraaviin kekkereihin!  :)

petomaani

• Vieras
Miten sais polkkatukkaan (lähes hartioille) semmosen 60-lukulaisen tukan, pöyhee ja pullee päältä, silkkisen tasainen etutukan osalta? Ja miten saan pinneillä laitettua takaosan siististi silleen "pallomalliin"?
Vähä niinku näin.. muttei noin korkeeta palloo niskaan?
http://www.updoprincess.com/images/hairstyle-1960's-audrey-hepburn.jpg