Mena, sen verran muistan että meidän kuontaloille sopii ihan eri tuotteet, mutta antaahan sekin jotain käsitystä

Mutta siis heti kättelyssä voi todeta että kaikki tuotteet jotka lupaavat kiiltoa, eivät sitten taas pidä niin hyvin. Kiiltoa tuovat vahat toimii paremminkin juuri siihen - ei varsinaiseen muotoiluun.
Kuituvahat on yleensä ottaen melko hyviä koska niitä pystyy kohentelemaan päivän mittaan. Heh....tuli mieleen että mulla oli yksi vaha joka ei mulla toimi, olis sulla varmaan ihan napakymppi

Wellan Shockwaves'lla on joku kuituvaha, en muista mikä sen nimi olikaan.
Ainiin, tsekkaapas siitä sun olemassaolevasta vahasta voiko laittaa kosteisiin hiuksiin. Mulla nimittäin hiukset nousi ihan uusiin sfääreihin kun tajusin levittää/nyppiä kosteisiin hiuksiin. Vielä kun fööniä hetken näyttää niin on kyllä todella mahtikuontalo! Sen jälkeen pystyy hyvin vielä muovailemaan hiuksia. Kuituinen vaha olisi tästä syystä kyllä ihanteellinen. Mulla on tästä märkätukka-levityksestä loistavia kokemuksia catfight'sta, Thrill'stä ja Superegosta. Tosin noi on kaikki kampaamotuotteita. Superegon satuin kerran nappaamaan Hairstoren alekorista 4e.
Lookfantasticin sivuilla luin käyttäjien kommentteja Catfight'sta ja monet siellä antoivat hiusten kuivua itsekseen (siis kosteisiin hiuksiin levityksen jälkeen) ja kuulemma korostaa luonnonkiharaa/laineikasta hiusta. Itse tein kerran niin etten näyttänyt fööniä, Superegolla puristelin hiuksia pitkin kuivumista, mutta koska alla oli todella massiivinen tehohoitokäsittely kutristo päätti illemmalla jo taipua päätä myöten......sen jälkeen ei ole tullut kokeiltua vielä uudelleen ilman fööniä.
Roksane, ei tuossa vaiheessa kyllä oikein muu taida oikeasti auttaa kuin pieni pätkäisy. Silikoniset suojat tietysti ihan ehdottoman tärkeitä latvoille, mutta ne lähinnä vain naamioivat.