Kävin kampaajalla pitkin hampain eilen ja vastoin kaikkia ennakko-odotuksia olen todella tyytyväinen lopputulokseen

Näin ei ole käynyt ikinä ennen joten olen todella innoissani uudesta kuontalostani. Hoito-ohjeet ja laittovinkit ovat silti kateissa, ei ole ennen ollut kunnon otsista enkä juurikaan ole edes pitänyt hiuksia auki kun ne ovat niin mahdottomat. Tämä upea leikkaus kuitenkin houkuttelee kokeilemaan kaikkea uutta ja ennen kaikkea esittelemään sitä auki.

Tulos on melko lailla tuollainen:
http://s11.bdbphotos.com/images/orig/a/d/ad5scsockom4csoa.jpgOhut, lasimainen ja liukashiustyyppini asettui tähän malliin todella kauniisti, tosin latvoihin jätettiin enemmän paksuutta ja kerrostukset tehtiin pääasiassa vain eteen, kasvojen molemmille puolille. Oma vaalea väri jäi päähän ja sekin näyttää kirkkaammalta nyt uuden leikkauksen kanssa. Tänään ensimmäistä kertaa itse yritin saada aikaiseksi samanlaisen lookin kuin kampaajan jäljiltä ja se osoittautuikin hiukan vaikeammaksi kuin olin ajatellut. Pohjana minulla oli Paul Michellin muotovaahto, föönaus pyöröharjan räyskän kanssa ja sitten latvoissa silikonipitoista latvasuojaa, jolla erottelin nyppimällä vielä eri pituisia osioita kasvojen lähelle niin että kerrostus näkyy. Ja päällä lakkaa sitomassa otsis ja päälaen tupeerauksen paikalleen.
Föönini on ikivanha ja kahvasta rikki, joten uuden hankinta olisi edessä. Tätä voisi varmaan myös kauniisti laittaa suoristusraudalla, varsinkin otsista ja noita latvoja mutta sellaista ei minulla vielä ole. Ja sitten tietysti kunnon föönausmömmö (tukea ja mielellään karheuttakin antava) ja lämpösuoja tarvittaisiin jos alan tätä säännöllisesti laittaa. Takaraivolla on kaksi ärhäkkää pyörrettä, joiden taltuttamiseen tarvitaan tupeerauskampaa joten ainakin jollain mömmöllä olisi oltava kyky tehdä hiuksista käsiteltävän rouheat kuivattamatta liikaa. Ja uusi hyvä keraaminen föönausharja pehmeillä muoviharjaksilla olisi tarpeen koska tuo vanha takertuu liikaa pitkään hiukseen.
Osaatteko auttaa, mitä aineita, mitä laitteita ja missä järjestyksessä lähden hankkimaan?
Viesti yhdistetty aiempaan hiustenmuotoilua koskevaan ketjuun =)