Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 501632 kertaa)

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
^ Volume Styler. Hiuskoruketjussa on ollut juttua, ainakin sivuilla 7 - 10.
1c M ii, tjsp

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
Myöhäisherännäinen ilmoittautuu, miltä merkiltä löytyy hintalaatusuhteeltaan paras suolavesitökötti? Oon harmitellut kun käytän nykyään paljon lettikampauksia ja yleensä niistä tulee ihan mukiinmenevät laineet, jotka ei tässä lasitukassa kuitenkaan kestä tuntia kauempaa.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
^ Mulla on Wellan Ocean Spritz, enpä olekaan ainakaan vuoteen kokeillut... Voisin testata kun pääsen täältä kotiin ja kertoa tunnelmia! Jos se ei sovi mulle tähän lyhyempään tukkaan niin sen saa sitten ostaa halvalla pois. :)
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Tanya

• Hiushörhö
Mulla nykyään haisee hiukset ihan palaneelle kun oon ghd:llä suoristanu hiukset. Silloin kun oli tummat hiukset niin en huomannu palaneen hajua, mutta nytten blondina hiukset haisee ihan palaneelta joka kerta. Lämpösuojatuotteet ovat pysyneet ihan samoina ja suoristan osion nopeasti että rauta rasittaisi mahd. vähän hiuksia. Voiko vaalennetut hiukset vaikuttaa tohon jotenkin? Hiukset ovat kuitenkin tosi hyväkuntoisetkin... Pitäiskö niitä ghd:n levyjä jotenki puhistaa tai jotain? ???
1cFii

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
^

Niin tulee kyllä mieleen et jos ei ole puhdistettu niin vois siksi tulla käryn haju.. Mutta en tiedä miten oikeaoppisesti kuuluu rauta putsata. Omaa ghd:ta olen käyttänyt vasta jokusen kerran, mutta olis kyllä kiva tietää tuosta puhdistuksesta.

Sitten oma kysymys: Eli kun laitan lämpösuojaa (tigin smooth&shine) niin laitanko alle ensin muotoilutuotteen ja sitten päälle tuon lämpösuojan? Siinä kun ei ole mitään (?) muotoilu/rakennetta antavaa ominaisuutta.

En edes tiedä onko Sebastian potion 9 light:ssa lämpösuojaa..Kyllä pullo kyljessä lukee föönaamisesta, mutta onko muotoilutuotteissa automaattisesti aina lämpösuoja jos sanotaan, että föönaa tai anna kuivua vapaasti?
Mulla on puurot ja vellit sekaisin :P

muoks. löysin jo vastauksen potion 9:iin eli eipä tuosta ole lämpösuojaksi.
« Viimeksi muokattu: 03.09.10 - klo:16:33 kirjoittanut Henrietta »
1b Fii

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
Rautaa voi puhdistaa ainakin kostealla liinalla, esim. mikrokuituliinalla. Ehkä ihan vähän voi laittaa jotain astianpesuainetta jos rautaan on palanut kiinni jotain töhnää.

Olisiko kenelläkään hyvää niksipirkkaehdotusta tukkeutuneen pumppupullon korjaamiseen? Olen yrittänyt jo kuumalla vedellä huuhtelemisella, mutta ei toimi. Ostin ihan uuden Sebastianin spraysuihkeen josta tuli muutama pumppaus mutta sitten stoppasi, eli vaikka painaa spraytä niin pumppu ikäänkuin menee sisäänpäin mutta mitään ainetta ei tule ulos. Tietysti yksi vaihtoehto on vaihtaa tavara toiseen pulloon, mutta jos saisi oikean pullon pumpun korjattua niin aina parempi.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
^Oletko kokeillut laittaa sitä suihkuttimen "putkea" esim. lasiin jossa on fairyvettä ja sitten suihkutellut? Mulla aukeaa tukokset viimeistään noin kun saippuavesi liuottaa tukkeumat ja kulkee paremmin putkessa.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Elinaelina

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Toivottavasti tää on oikea ketju tälle kysymykselle, mutta katselin hiusmalliketjussa noita hallonnikkaan linkkaamia paria mallia, ja niissähän oikeastaan koko pointti on muotoilussa. Itsellä olis potentiaalisesti kullanpunertava pitkähköksi kasvanut vähän A-linjaa tavoitteleva reuhka, mutta millä setillä sen muotoilee näin:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=13202&month1=&pg=1&styl1=Web

mallin hiuslaatukin näyttäis suht samalta kuin oma. ei ohut, ei paksu, ärsyttävän lasimainen vaalennuksista huolimatta. tein hiljattain kolme värinpoistoa niin pelkkä tupeeraaminen ja lakalla kyllästäminen kuulostaa tarpeettoman rajulta jos tukkaa sais pörröön yhtään hellävaraisemmin?

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
Mistä te muut tilaatte nykyisin aerosolituotteet? Uusia lakkoja pitäisi saada ja tunnetusti netistä saisi superpaljon halvemmalla. Mutta noi mulle tutut putiikit eivät enää toimita Suomeen aerosoleja.

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
Heip! Mulla ois erikoislaatuinen kymysys. Oma tukka on siis allekirjoitukseni mukainen.

Mun pitäis keksiä itselleni kampaus kasaribileisiin jotka on lauantaina! Kääk! Ainakin kreppirauta pitää kaivaa esiin, mutta mitä muuta? Miten muuten laittaisin tukan sen lisäksi? Joku mahdollisimman ällöttävä kampaus kiitos. Ja olisko tommoinen supervahva geeli hyvää kreppauksen alle, vai mikä?

Joudun (tai oikeastaan saan) olla itseni lisäksi kolmen muun tytön hovimeikkaaja ja -kampaaja sillon lauantaina.. :D
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa kleio

• Tukkaguru
http://www.lemondrop.co.uk/2009/02/25/80s-hairstyles/

Hehe, itse kans olen ollut kasaribileissä ja mä laitoin vähän tolla tavalla. Otsatukka siis tolleen sivulle ja nostaa  sen geelillä pystympään, mutta jättää sen vapaaks, korvan eteen roikkumaan. Ponnarin voi laittaa epäsymmetrisesti toiselle laidalle päätä, ja siihen sellanen pinkki donitsi. Krepatut hiukset saa hyvin sprayn kanssa tajuttomalle pörrölle. Niin! Onnea!
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
Mistä te muut tilaatte nykyisin aerosolituotteet? Uusia lakkoja pitäisi saada ja tunnetusti netistä saisi superpaljon halvemmalla. Mutta noi mulle tutut putiikit eivät enää toimita Suomeen aerosoleja.

en oo ite tuolta tilannut mutta täältä oon kuullut muiden tilaavan
http://www.fruugo.com/fi/fi/eur/index.htm?intref=productpage-header-frontpage

lenskis

• Vieras
Olisiko kellään suositella jotain megapitävää vahaa?
Hiukset leikattu kerroksittain ja muuten pysyy suorina, edestäkin toiselta sivulta,
mutta toiselta kääntyy aina "eteenpäin" vaikka mitä aineita laittais ennen rautaa ja vielä lakkaa päälle niin ei vaan pysy piikkisuorina 5min kauempaa! Anyone??

Poissa Tintu

• Tukkaguru
Laitetaas tännekin, eli mitä vahaa suosittelisitte tämän nykyisen hiusmallini pörröttämiseen? Kuva muutosketjussa :) Haluaisin pörröttää lyhyttä osaa tuuheammaksi, ja olisi aika jees jos se pysyisikin niin :P Olisiko Tigin Hard to get mitään? Ehdotelkaa, olisi kiva saada pian kun tukka on ihan sileästi pitkin päätä koska omistan vain silottavia tuotteita ::)

Poissa Antur

• Tukkaguru
^Miulla on käytössä enimmäkseen Manipulator ja joskus Hook Up taikka L'Oréalin Playball (vihreä kansi, joku muinaisjäänne ties miltä ajalta mutta hyvin pelittää...), ja olen tykännyt että noista etenkin Manipulator on ok ainakin tähän tukkaan. Tekee kyllä aika helposti liimaletin jos liikaa käyttää, mutta sopivasti (=varovasti) käytettynä ok. Muista vahoista nyt ei hirveästi kokemusta olekaan... :P Muutkin pelittävät kivasti, kunhan käytön ensin oppii, mutta Manipulator on nuista se paras, tykkään koostumuksesta kun on helppo levitellä (Playball on ihan järkyttävä jankki). Sillä saa kans kivasti erottelua jos sitä efektiä kaipaa, mutta sinun tukkamallissasi ei taida juuri kaivata :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.