Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 500876 kertaa)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
^juu, ei erottelun tarvetta ole, kunhan pörröttää :P Olisi kyllä kiva ettei tarvitsisi pelätä aikaansaavansa liimalettiä... Onkos jollain kokemusta Hard to getistä?

Ja miten muuten olette laittaneet vahaa, jotain tekniikkaohjeita? :D

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
Suosittelen L'anzan Molding pastea, ennen oli vihreässä pystytuubissa mutta en tiedä onko pakkaus vaihtunut. Toimii!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
^mahtaako olla kallistakin?

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
^ Saattaahan se olla kertaostona kalliin puoleinen, mutta puteli kesti käytössäni 2v päivittäin laitettuna eli on tosi riittoisa!

http://www.lookfantastic.com/hair/lanza/styling-products/l%27anza-art-elements-urban-molding-paste.html
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
Laitan tännekin nyt vielä nopeasti: Mikä on paras marketista saatava hiusvaha lyhyiden hiusten pörrötykseen?  Olen menossa parin tunnin päästä Prismaan ja olisi kiva tietää, ostan hätävaraksi sen kun Cheapsmellsistä tilaamani vaha (päädyin tilaamaan tigiä, oli halpaa :P)ei ehdi reissuun mukaan :)

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
Nyt olis hakusessa tuote, joka:

- silottaisi luonnonkiharasta tukasta ylimääräiset pörröt
- ei silti latistaisi tukkaa, vaan toisi jopa samalla pientä tyvikohotusta
- ei olisi lämpöaktivoituva
- ei sisältäisi alkoholia
- auttaisi luonnonkiharaa asettumaan nätisti ja kestämään koko päivän

Ehdotuksia, anyone? Tähän asti olen käyttänyt Tigin Small Talkia, joka kyllä auttaa tuohon pörrööntymiseen, mutta on myös niin silikoninen ja raskas, että lätsäyttää tukkaa jonkin verran.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
^ Mulla tuli mieleen nämä tällä hetkellä kuumimmassa huudossa olevat sea salt / beach -sprayt ym. Niillä saa kivasti tukea ja rakennetta, sekä kiharaan eroteltavuutta. Tuotteen voi suihkuttaa kuivaan tukkaan, eikä se tarvitse fööniä toimiakseen. Alkoholista en osaa sanoa, todennäköisesti sitä niistä löytyy.. Mutta kannattaa vilkaista, ainakin Lanzalla ja Davinesillä on tällainen tuote.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
Tigin Totally Beachin' on ainakin alkoholiton salt spray, mutta en osaa sanoa muuten sen toimivuudesta luonnonkiharassa tukassa.
1c F ii

Poissa Katariina

• Tukkaguru
Ehdotuksia, anyone? Tähän asti olen käyttänyt Tigin Small Talkia, joka kyllä auttaa tuohon pörrööntymiseen, mutta on myös niin silikoninen ja raskas, että lätsäyttää tukkaa jonkin verran.

Komppaan Tigin Totally beachiniä. Itselläni menee luonnonkihara todella käkkäräksi jos muotoilen sen niin. Suihke on hyvä: kihartaa, auttaa kiharaa pysymään nättinä ja kestää kun rutistelee kosteaan tukkaan. Kohottaa mielestäni myös. Itse tykkään, ei korputa ja pito ei liian vahvaa.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
Mä muuten edelleen kaipailen Fudgen Salt Sprayn ja Tigin Totally Beachinin vertailua, jos joku olisi kumpaakin kokeillut...  ;)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Horros

• Tukkaguru
Kuinka helppoa tämmöinen kampaus on tehdä ja miten sellainen käytännössä tehdään? Olen vähän ummikko kun olen lähinnä keskittänyt voimani noihin lettiviritelmiin.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
^ Youtube auki ja hakusanaksi victory rolls! Ainakin mun silmään näyttävät samantyyppisiltä  :).

Poissa Horros

• Tukkaguru
^Kiitos! Ei ollut mitään hajua, mikä tuon kampauksen nimi on niin eipä tullut haettuakaan.  :)
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa armi

• Tukkaguru
Minkä hiustuotemerkin pullot ovat valkoisia, joissa on paljon mustaa käsinkirjoitetun näköistä tekstiä? Testasin jouluna äidin kuivashampoota, joka osoittautui tosi hyväksi (reilusti parempaa kuin oma Klippoteketeni!). Sanoi ostaneensa kampaamosta ja hintaa olleen noin kympin, mutta merkistä ei ollut puhetta enkä itse sitä siitä sekavasta pullosta nopeasti katsottuna merkkiä löytänyt. ??? Korkki oli muistaakseni sellainen limenvihreä.
So it goes.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru