Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 502220 kertaa)

Poissa Amilo

• Tukkaguru
Ostin sitten puolen vuoden pähkäilyn jälkeen Babyliss Wet and Dry -raudan. Mutta muotoilutuote/lämpösuoja puuttuu, osaisitteko neuvoa jonkin voiteen tms. jossa ei nyt ole silikonia ihan kauheesti? Tigin Small Talkia kokeilin joskus mutta aivan liian raskas tukalleni, tulee tosi liimaletti. Jotain muuta ???
Osiksen suoristussuihke on aika tehokas, en kyllä muista nyt sisältöjä, mutta ei ainakaan lässäytä. Kerrothan onko tämä rauta tehokas, itsekin sitä mietiskelin hankkivani.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
^Eikös joku Osiksen suoristaja sisältänyt alkoholia reippaasti.Itse tykkän Lorealin Hot Straightista ja on ihan markettikamaa.Moni muukin täällä on pitänyt tuosta.

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
^ Tuosta Lorealista tykkään minäkin. Saman sarjan kiharasuihke on myös ihan hyvää, kun opin sitä käyttämään. Sillä voi saada tosi korppuisen lopputuloksen.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
Olen miettinyt, onkohan hiuslakoissa sitä enemmän alkoholia, mitä voimakkaampia ne ovat pidoltaan?  ???

Poissa Erykah

• Tukkaguru
^ Tuosta Lorealista tykkään minäkin. Saman sarjan kiharasuihke on myös ihan hyvää, kun opin sitä käyttämään. Sillä voi saada tosi korppuisen lopputuloksen.

Miten laitat tuota niin ettei se korputa?

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
^ Laitan aivan kuiviin hiuksiin, ja vain hiusten puolivälistä alaspäin, en halua sellaista koko pään säkkärää. Vähän kuumennan sitten föönillä jokaista paplaria erikseen ja haron kiharoita hieman erilleen paplareiden poisoton jälkeen, jos on vähän koppuraa...Kun vähän aikaa sitten laitoin tällä reseptillä, tuli hienot kiharat. Joskus laitoin suihketta ja paplarit puolikuivaan tukkaan, mutta kiharoista tuli rumat lötköt. En kyllä hirveän usein jaksa kiharoita vääntää, että en ole mikään guru.

Euphoria

• Vieras
Olen saanut sellaisen käsityksen, että täällä on useitakin henkilöitä, jotka eivät käytä hiustenkuivaajaa kuin satunnaisesti. Miten saatte hiuksenne aamulla laitettua? Minä pesen hiuseni illalla (aamu-uninen) ja aamulla muotoilen. Minun on kuitekin pakko föönata, sillä tukkani menee usein pitkin päätä tai sojottaa joka suuntaan, eikä siihen pelkkä geeli tai muu muotoiluaine riitä. Hiukseni ovat lyhyet, ohuet ja piikkisuorat.

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
^ Euphoria, jos föönäät vasta aamulla, niin kostutatko tukkaa sitten uudestaan vai miten föönäät?

Euphoria

• Vieras
Kostutan hiukset suihkimalla vettä suihkepullosta (sellaisesta, jolla kastellaan kukkia  ;) ). Sitten laitan jotain muotoiluainetta, muotovaahtoa tai muotoilunestettä.

Vapaapäivinä annan hiusten olla muotoilematta tai laitan ne ilman mitään föönausta, geelillä tai vastaavalla.

maikku

• Vieras
Mua kiinnostaa sama kuin Euphoriaa, tukka ei näytä miltään muulta kuin törkeältä tukkakasalta, joka valuu päätä myöten tai menee sähköiseksi ilman fööniä. Jos en föönaa, niin hiusten on pakko olla kiinni. Föönin kanssa käytän jotain tuuheuttavaa nestettä, muotovaahtoa ja lakkaa päälle.
Miten te sen teette?  :o ( ;))

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
Mun kans täytyy kyllä föönata aamuisin.Ensinnäkin tukka menee tosi kivasti aamulla pyörteiden kohdalta eikä niitä saa muuten aisoihin.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
Pesen joka aamu, sitten muotoilu. Ei mitään mahiksia olla kahta päivää samalla tukalla, enkä myöskään saa lettiä laitettua mitenkään jos pesen illalla. Iltapäivällä on jo likainen, ja aamulla kasteluun menee sama aika kuin pesuun.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Euphoria

• Vieras
Minunkin pitää pestä tukka joka päivä, vaikken muotoilua käyttäisikään. Perjantai on yleensä sellainen päivä, jolloin en pese hiuksia (ellei ole menoa) ja lauantaina on kyllä kunnon rasvaletti. Pesen illalla, koska en tykkää nukkua muotoiluaineet päässä.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
Mäkään ei voi pitää tukkaa auki jos en ole föönannut, mutta aamu-unisena en jaksa sitäkään tehdä eikä tukka edes kestäisi jokapäiväistä fööniä. Siispä mulla on koulussa aina hiukset kiinni. Viikonloppuna on kivaa kun on aikaa pestä tukka aamulla ja rauhassa föönailla ja suihkia muotoiluaineita.

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
Pesen joka aamu, sitten muotoilu. Ei mitään mahiksia olla kahta päivää samalla tukalla, enkä myöskään saa lettiä laitettua mitenkään jos pesen illalla. Iltapäivällä on jo likainen, ja aamulla kasteluun menee sama aika kuin pesuun.

Ihan sama juttu mulla. Jos pesisin illalla ja laittaisin muotoilutuotteet vasta aamulla niin hiukset olisi ihan varmasti likaiset ja päätä myöten jo iltapäivällä. Ja joutuisin näkemään melkeinpä paljon enemmän vaivaa kuin jos pesen ja muotoilen hiukset aamulla. Tuohon joka aamuiseen pesuun ja muotoiluun on jo vuosien varrella tottunut, vaikka aamu-uninen olenkin. Ei vaan ole muita vaihtoehtoja...
1bFii