Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 500783 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
^ Ootko kokeillut suoristusrauta kiharoita? Raudalla saa tosi nopeasti kivan näköistä kiharaa. Itse tykkään käyttää sellaista pikkurautaa itse kihartamiseen ja suoristamiseen isompaa rautaa.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
^^Mulla on Revolvitin 38mm piipparirauta - sillä saa pitkään pidennystukkaankin aivan täydelliset isot kiharat, paksummilla osioilla näyttävät surffilaineet. Aina onnistuu ja tapahtuu nopsaan aamutohinoissakin.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
Mä muuten edelleen kaipailen Fudgen Salt Sprayn ja Tigin Totally Beachinin vertailua, jos joku olisi kumpaakin kokeillut...  ;)
Minäkin kaipailisin vertailua näistä kahdesta ja lisäksi jos jollain on kokemusta Lanzan vastaavasta, niin siitä myös-
Tuoksu, lähmäävyys, käyttö..
^Mua kiinnostaa kans millainen lopputulos noilla pitäis tulla, miten ihmiset niitä käyttää ja millaiseen tukkaan.

Nostelenpa näitä kysymyksiä, jos osuisi jonkun tietävän silmään. :)

Ostin tuon Tigin Totally Beachin suihkeen ja olen ihan pihalla sen käytön kanssa. Ajatuksena oli, että sillä saisin nopeasti vähän volyymia, rakennetta ja karkeutta lasimaiseen tukkaan. Tuuheutta vähän tuleekin, mutta rakenteen ja karkeuden sijaan oikestaan vaan lähmää ja hiukset näyttävät todella likaisilta. Laitan ehkä liikaa, mutta vähemmällä määrällä taas ei tule lainkaan tuuheutta. Olen siis kokeillut kuivaan ja kosteaan tukkaan ilman fööniä. Tuoksu on kyllä ihanan trooppinen (kookos) ja jää kivan miedosti hiuksiin.
1bMii, vaalennettu.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Millaisia kampauksia huivilla voi tehdä hiuksiin? Perus pantaviritys on tuttu, mutta mitä muita voisi tehdä? Jossain muistelen nähneeni jonkun sivuston, mutta en nyt löytänyt sitä.

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
^ Ainakin tämä linkki on mainittu joskus jossain ketjussa.
1c M ii, tjsp

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
Kävin joku aika sitten kampaajalla ja hiukset muotoiltiin suoristusraudalla kiharoille. Kampaaja puristeli kiharoita hellävaraisesti jonkun vahan kanssa, en hoksannut katsoa että millä vahalla, mutta Tigiä oli kuitenkin ja turkoosi purkki. Kumpikohan se on mahtanut olla; Manipulator vai Hard to get? Mulla kun ei ole kuin satunnaista kokemusta vahoista, niin käykö noista molemmat siihen tarkoitukseen? Mun hukset on hennot, taipuisat ja kerrostetusti leikatut.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

lines

• Vieras
Tuossa mietin ylppärikampausta ja koska suurin osa tukasta jää lakin alle piiloon, etuhiuksille pitäisi jotain mielenkiintoista tehdä. Ajattelin pientä kiharaa tyyliin tämä.
Omat etuhiukset ei tietenkään ole noin pitkät, mutta näillä mennään. Babylissin suoristusraudan kanssa ne latvat kuitenkin jää tosin inhottavan näköiseksi: sähköisiksi, korppuiseksi, kuiviksi. Mikähän tuote auttaisi tähän? Hiukset on tosiaan niin lyhyet, että en ole latvasuojia käyttänyt, pelkään hiusten lässähtävän. Kiiltosiuhke olisi varmaan omiaan tähän, mutta olisiko kellään nopeaa vastausta mikä on paras tuote kun huomenna pitäisi nopeasti jokin aine löytää :)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Osaisiko joku suositella jotain voidemaista jätettävää jossa olisi myös muotoiluominaisuus? Sebastianin potion 9 on ihan tuttu tuote, mutta haussa jokin muu tällä kertaa.. Mieluiten markettikamaa (suht edullista) tai ainakin sellainen tuote minkä löytää helposti.

Tuote saisi olla mahdollisimman kevyt sillä en pidä muotoilutuotteista jotka ''tuntuvat käteen.''

Poissa riinam

• HAIRahtanut
^^ Toivottavasti ei tule liian myöhään, mutta jos tarkoituksenasi on laitella enemmänkin tukkaa suoristusraudalla, kehottaisin hankkimaan esim. Tresemmen lämpösuojan, joka tekee kyllä ihmeitä tukalle. Pehmentää ja helpottaa harjaamista. Tukea siinä ei oikeastaan ole, mutta siloittelee kyllä jonkin verran tukkaa, joten se ehkä auttaisi myös hieman ongelmaasi.

Poissa wilma

• Tukkaguru
Siinä Suomen huippumalli haussa mainoksessa on muutamalla likalla sellainen koko pään kiertävä lettikampaus. Kuinka sellainen tehdään? Ne letit oli siistin sotkuiset, ei mitkään kireät päätä kiertävät tasapaksut letit, vaan hienosti vähän pörrötetty ja sotkettu.
Varsinkin sen oranssi/kuparitukkaisen kampaus kiinnostaa, siinä se letti kiersi pään mutta sitten loppuhiukset roikkui ponnariletti viritelmällä alaniskassa. Vaikea selittää, mutta mainoksen nähneet varmaan ymmärtää mitä tarkoitan.  ;D

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
^Olen ihastellut samaa  ;D

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
uskallanko suoristaa hiukset vaikkakin niissä on muotoiluvaahtoa ja lakkaa pohjalla? Laittaisin jokatapuksessa lämpösuojaa ennen suoristamista.   En haluiasi vaurioittaa hirveästi hiuksia.
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Tässä linkissä on mun uudet suosikkinutturat puikkojen kanssa (tapa 3 ja 4): http://www.youtube.com/watch?v=0sBAz9Z_2uo&feature=related. Itse yllätyin miten tukevilta puikkonutturat tuntuu.

Poissa SC

• HAIRahtanut
Mikä on siinä, että märkiin hiuksiin laittaa muotovaahtoa ja föönaa ne kuiviksi pää alaspäin? Vaikka itsellä on tukassa kerrostuksia (että pitäisi olla helposti ilmavampi), niin ei tuo tukka alaspäin föönaaminen oikein tunnu auttavan edes hiusten kohottamisessa. Miten tämän siis kuuluisi toimia?
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
^Kuohkeuttahan sen on tarkoitus tuoda. Jos itse teen ton tempun tukalleni, tulee liikaakin tuuheutta ja näytän leijonalta. Periaate varmaan aikalailla sama, kun muussakin lämpömuotoilussa. En osaa sanoa, miksei sulla toimi, liian raskas tuote? Ihan märkinähän hiuksia ei kannata föönata, vaan sitten, kun ne ovat enää vähän kosteat.
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back