Ajattelin kysyä josko jollain olisi (ollut) sama ongelma kuin mulla: hiukset on superpainavat, vahvat ja paksut, periaatteessa hyväkuntoiset ja kiiltävät mutta kuitenkin karheat ja jotenkin ikävän tuntuiset, helposti sähköistyvät, järjettömän pään myötä pitkin valuvat paksuudestaan huolimatta, jäykät.... eli siis ihan karmeat, jos haluaa näitä pitää auki kun on vaikka edellisiltana pessyt. Hiuslakalla ei tee mitään, enkä ole vielä löytänyt mitään tuotetta millä tekisi. Lisäksi varmaan raskautensa ja paksuutensa takia tuntuvat jotenkin "limaisilta", vaikka mulla ei hiukset sinänsä rasvoitu välillä kolmessakaan päivässä.
Mietin, että voiko vika vaan olla käyttämissäni hiustenhoitotuotteissa, tulisiko jollain suihkeella munkin hiuksista sellaiset.. normaalit hiukset?? Haluaisin pehmeyttä, käsiteltävyyttä, ilmavuutta... ettei tää olisi tämmöinen puuvillapehko joka sojottaa minne haluaa. Asiaa pahentaa malli, joka on ylikasvanut kerrostettu. Tai kerroksia enää hiusten loppupäässä, mutta ei nätisti latvoissakaan vielä, pitäisi vissiin käydä parturilla. Mutta se ei vie tätä raskaslättähiusongelmaa pois.
Jos vaikka kiharran hiukset tai olen juuri viisi minuuttia sitten ne föönannut, en valita. Mutta sitten arjessa käsittelemättä, huh! Sukkanuttura tai letit tms. yöksi antaa joka kerta jännittävän erilaisen tuloksen..