^ Siis eihän se itse diffuusori hiuksia mitenkään ilmavemmin kuivaa, vaan sen kiharaefektin saa sillä nimenomaan sen takia, että se kiharaa kuivataan ns. osiona, jolloin ne hiusosioiden hiukset liimaantuvat toisiinsa

Eli kun hiusta supataan sinne sisälle ja kuivataan se "paikalleen", jolloin kihara pysyy paremmin kiharana ja osiossaan. Toki Kädellä pöyhiminen irroittaa hiuksia toisistaan ja päästää ilmaa hiusten väliin.
Mä suosin itse alhaalta päin föönaamista, niin että föönaan pelkän tyven alhaalta päin ja latvat harjan kanssa. Ilmavirta siis alaviistosta ja sormilla haron ja möyhin tukkaa koko ajan, jolloin hiuksista tulee tyvestä ilmavat. Latvat (mulla on pitkät hiukset) kuivaan aukikampausharjan kanssa, jolloin niistä tulee sileät ja kiiltävät. Toinen vaihtoehto on se, että sitä harjaa koko ajan vastakkaiseen suuntaan kun hiuksen halutaan laskeutuvan. En sinällään usko, että tuosta diffuurerista on mitään hyötyä tuuheuden tuomisessa, koska saman asian ajaa kädet. Mutta jos sä saat sillä mielestäsi parhaan tuloksen, niin mikäs siinä, eihän siitä mitään haittaakaan ole

Edit. Mutta siis mielestäni harjan kanssa hiusten kuivaus niin, että sillä koittaa koko ajan kohottaa hiuksia on aikaa vievää ja saman lopputuloksen saa käsillä pöyhimällä. Tietysti pyöröharja on ihan kingi tyven kohottamisessa, mutta sen käyttö vaati sitten opettelua ja rautaisia hermoja