Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta  (Luettu 502118 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Joku kevyt kiiltosuihke kampauksen päälle kevyesti suihkautettuna voisi olla paras apu ongelmaan. Kun laittaa lakan päälle, niin kihara ei latistu :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa SC

• HAIRahtanut
Kuulostaa hienolta, eli ei sitten kuin kiiltosuihketta etsimään :). Onko se nestemäistä geeliä vai minkälaista koostumukseltaan? Minulla kun on vahalakasta sellaisia kokemuksia, että ei lähde irti sitten millään ellei lähde hiuksia pesemään. Lähteekö tämä kiiltosuihke pois ihan kampaamalla vai pitääkö se pestä pois?

edit. Selvä juttu, suihkittava tosiaan kuulostaa pumpattavaa paremmalta. Pian saan tehtyä vähemmän kuivan näköiset kiharat :)
« Viimeksi muokattu: 16.03.12 - klo:12:20 kirjoittanut SC »
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
En suoraan sanottuna tiedä nykypäivän valikoimista mutta aerosolityyppinen suihke on löytynyt ainakin Wellan kampaamopuolelta ja se levittyi paljon kevyemmin kuin pumpattavista pulloista, joten sentyyppistä suosittelisin.

Kiiltosuihke on kevyttä silikonia, joten lähtee vasta pesussa kokonaan. Se ei kuitenkaan tunnu hiuksessa kuin liukastavalta, jollei tietty käytä lakan päälle, joten erillinen poisharjaaminen ei silloin tarpeellinen.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Hue

• Tukkaguru
Tigin Headrush on myös ihan pätevä aerosolityyppinen kiiltosuihke. Mun kampaaja käyttää Wellan kiiltosuihketta mun kampauksen viimeistelyyn ja sekin on tuntunut oikein hyvältä tuotteelta. Myös Lanzalta löytyy aerosoli-kiiltosuihke ja
se on myös oikein toimiva. Noissa aerosoli-kiiltosuihkeissa ei tunnu kauheasti eroja olevan. :) Itse nappaisin sen, jonka edullisimmin ja helpoiten käsiini saisin!

Kiiltosuihkeiden kanssa kannattaa olla aika varovainen alkuun. Oikean annostelun oppii hiljalleen! Itse laitan kiiltosuihketta aina kevyesti ja jälkeeni suin niitä pörröisiä latvoja sileämmiksi. Lakkaa laitan yleensä ennen, että jälkeen. Kiiltosuihke tuntuu syövän vähän pitoa, joten siksi lisään lakkaa vähän myös kiiltosuihkeen päälle.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Olen joskus laiska, enkä pese hiuksia joka ilta ja tekisi mieli siistiä hiuksia suoristusraudalla föönin sijaan. Jos käytän hiuspuuteria ja käytän suoristusrautaa sen jälkeen, niin palaako puuteri (tai muu muotoilutuote) kiinni hiukseen?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Tristy

• Vieras
SC, Klippoteketillä on myös kiiltosuihke, joka on mielestäni ihan samanveroinen kuin Tigin Headrush. Tuoksukin on ihan hyvä ja suihke hienojakoista. Eli tosiaan, eipä noissa aerosoleissa juuri eroa ole, halvemmalla varmaan pääset tuon Klippoteketin kanssa.

chai

• Vieras
Etsin suihketta, joka antaisi vähän rakennetta sileään ja raskaaseen polkkamittaiseen tukkaani, mutta joka ei tee hiuksista tönkköjä ja kovia. Tuotteen pitäisi olla sellainen, että se ei tarvitse fööniä toimiakseen ja jota voisi suihkaista myös kuivaan tukkaan. Olen ihan hukassa eli kaikki apu ja vinkit olisivat tarpeen.
« Viimeksi muokattu: 26.04.12 - klo:16:59 kirjoittanut chai »

Poissa Mindela

• Tukkaguru
^ Kokeiles kuule Fudgen Membrane Gasia. Se on hyvin erikoinen tuote, ehkä rakennelakka olisi paras kuvaamaan sitä? Sitä siis suihkitaan kuiviin hiuksiin ja se tekee eka tukan ihan koppuraiseksi, sit hiuksia hierotaan käsillä ja koppuraisuus katoaa ja jäljellä on vaan rakenne. Tää kuulostaa varmaan ihan tyhmältä, mutta on oikeesti ihan loistavan hyvä tuote  :ts

Edit. Ja tää ei siis ole hiuskiinnettä, eikä suihkutettavaa vahaa/geeliä. En keksi mitään, mihinkä voisi verrata.
« Viimeksi muokattu: 26.04.12 - klo:18:04 kirjoittanut Mindela »

chai

• Vieras
^ Kuulostaa jännältä, ehdottomasti laitan harkintalistalle!

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
Mulla oli aikoinaan tuota Membrane gasia, mutta en mä kyllä saanut sitä koppuraisuutta pois millään! Ihan kohtalaisesti se toimi hiusten väleihin suihkittuna, kunnes suutin tukkeutui lopullisesti.  ::)
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

chai

• Vieras
Hmm, tuo koppuraisuus ei kyllä kuulosta hyvältä.

Tajusin tänään, että en saa tätä polkkaa kuriin ilman föönausta. Mikä siis olisi hyvä tukea ja rakennetta antava tuote föönin kanssa käytettäväksi? Olen foorumin suositusten perusteella harkitsemassa L'Anzan Reflexin, Redkenin Layer Liftin ja KC:n Styling Fluidin välillä. Osaisiko joku kertoa näistä vähän lisää tai mikä vielä parempaa, vertailla niitä?  ???
« Viimeksi muokattu: 28.04.12 - klo:23:11 kirjoittanut chai »

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
Olisiko kellään vinkata jotain hyvää vahaa otsarin muotoiluun? Markettikamaa saisi mieluiten olla. Olen tykkäillyt enemmän sellaisista tahmeista vahoista, mitkä tuuheuttaa.
Kiiltovahoista en tykkää tuon rasvoittamis- ja lätsäytys-efektin takia.

Poissa Unnu

• Tukkaguru
Koitin harjoitella tällaista kampausta viikonloppua varten. Olisko kellään vinkkejä miten saan ton tyven noin koholleen? En omaa mitään laitetta minkä sinne voisi tunkea  :P

Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
^ Ootko kokeillu kuivashampoota tai hiuspuuteria, päälle tupeeraus ja viimeistely lakalla?

Poissa Unnu

• Tukkaguru
^ Tota yhdistelmää ajattelin käyttää, mietin oiskohan vielä muita kikkoja joita voisi hyödyntää.  :P
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.