Muotoilutuotteet on mulle suht tuntematonta aluetta, joten nyt tarvisin neuvoa tuotteista, joilla saisi sopivasti pitoa hiuksiin.
Inhoan lakan tuntua hiuksissa, mutta etsiskelen kokeiluun jotain (hiuslakka-ketjusta löytyy mun pitkähkö vaatimuslista) eikä muotovaahdoistakaan ole hyviä kokemuksia.
Mun hiukset taitaa olla sitä laatua, joka menee herkästi koppuraksi, kuivuu ja suoristuu lopulta. Hentoa, helposti lätistyvää, katkeilevaa, klimppiintyvää ja suoristuvaa sorttia.
Tämän hetkinen rutiini: pesen hiukset, kuivaan päänahan föönillä, annan latvojen kuivata omia aikojaan, jätettävä, harjaaminen ja pikkuisen öljyä latvoihin ja niskavilloihin, yökampaus. Sopisiko mun hiuslaadulle parhaiten joku kosteisiin hiuksiin jätettävä tuote vai kuiviin hiuksiin joku lakka, vaha tms., mitä näitä nyt onkaan? Pitoa pitäisi löytyä sen verran, että hiuspanta- ja nutturalaineet ei suoristu viidessä minuutissa, mutta joka suortuvan ei tarvitse pysyä tiukasti paikallaan kellon ympäri. Tuotesuosituksiakin saa heitellä