Niin, mistäs se suoja tosiaan tulee, en ole asiaa miettinyt juurikaan..
ostin tresemmen ja kokeilin pikaisesti eilen, ainakin kivan tuntuiseksi jätti hiukset, mutta kihartamisesta ei edelleenkään tullut yhtään mitään tohon oikealle puolelle vaikka kuinka yritin vetää etuviistoon, en tajua...
no joo, hiukset ei olleet puhtaat ja ei toi lämpösuojakaan ehkä kerennyt täysin kuivua, siltikin olen jo alkanut epäilemään että toi mun suoristusrauta on jotenkin epäkelpo...(kampaajani luona kokeilin itse tehdä hänen raudallaan ja silloin onnistui kyllä?)
Ostin babylissin lämpörullat eilen kun olen niin epätoivoinen jo

. Saas nähdä miten niillä sitten saan kiharat ja oikeinpäin.
Miten kuumalla te normaalisti kiharratte? Kokeilin eilen tolla 180.
Tosiaan, lämpörullista saa antaa neuvoja miten itse käytätte

.
Mulla tossa näyttäs olevan paksuja rullia 6, samoin keskipaksuja ja sit ohuita. En yhtään nyt tiedä että miten kannattas laittaa..mulla on puolipitkät hiukset ja tosiaan pidennykset, eli ne vaatii sit pidemmän ajan kuin oma tukka joka on hetkessä käkkärä. Noh, sekaisinhan nuo omat nyt tuolla tietenkin on, joten pitänee mennä noiden pidennyshiusten mukaan.
Jaa, lämpörullien alle vois olla kyllä parempi nyt joku tukea antava lämpösuoja, onkohan mulla sellasta..
4R color mist löytyy, en tiedä millaseen käyttöön tuo loppujen lopuksi olisi hyvä, ei ainakaan latvoja selvitä.
Edit: peräkkäiset viestit yhdistetty. - ellen