Kirjoittaja Aihe: Villa-/kuitu- ja muut irtorastat  (Luettu 93402 kertaa)

teri

• Vieras
Vs: villa-/kuitu- ja muut irtorastat
« Vastaus #45 : 04.10.06 - klo:14:42 »
Tulipa nyt sitten kesällä (okei joo siitä on kauan) kokeiltua villarastoja. Laitto sujui ja tukka pysyi sen pari tuntia kunnes tajusin ettei kannata pesukoneväreillä villoja värjätä. Rastat pois ja pesukonevärit päästä pois.  ;D Että tälläistä tällä suunnalla. Seuraavaksi voisi noita kuiturastoja kokeilla, minäkin kiinnostunut tietämään noista silky dreadrastat. Onko joku omistanut? Minkälaisessa kunnossa hiukset sen jälkeen?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #46 : 11.10.06 - klo:02:33 »
silky dreadeista löytyy muuten erittäin paljoa infoa ihan googlettamalla ;)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

hairflowerrr

• Vieras
« Vastaus #47 : 12.12.06 - klo:17:06 »
Minä haluaisin tällaisia rastoja joskus hiuksiini pari laittaa (suorien sekaan siis): http://www.cybershop.fi/tuote.php?path=0,19,21&tuote=548
En kyllä tiedä onnistuuko tollanen.. ::)

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 12.12.06 - klo:23:56 »
^ Miksei onnistuisi? :) Letittää muutaman pötkön omien hiusten sekaan niin, ettei kiinnitys näy (jonnekin hiusten sekaan ettei ihan päälaelle) niin näyttää minusta ainakin todella kivalta, kunhan hiusten ja rastojen väri sopii toisiinsa. Tosin nuo tehdasvalmisteiset eivät tuppaa olemaan kovinkaan kestäviä, mutta kokeiluun ehkä ihan sopivia. Mieluiten suosittelisin tekemään kuitenkin itse kanelon-kuidusta, halpaa ja yhdestä puntista saa monta rastaa eli ei haittaa, vaikka muutama ensimmäinen olisikin harjoittelukappaleita.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

hairflowerrr

• Vieras
« Vastaus #49 : 23.12.06 - klo:14:52 »
^ Miksei onnistuisi? :) Letittää muutaman pötkön omien hiusten sekaan niin, ettei kiinnitys näy (jonnekin hiusten sekaan ettei ihan päälaelle) niin näyttää minusta ainakin todella kivalta, kunhan hiusten ja rastojen väri sopii toisiinsa. Tosin nuo tehdasvalmisteiset eivät tuppaa olemaan kovinkaan kestäviä, mutta kokeiluun ehkä ihan sopivia. Mieluiten suosittelisin tekemään kuitenkin itse kanelon-kuidusta, halpaa ja yhdestä puntista saa monta rastaa eli ei haittaa, vaikka muutama ensimmäinen olisikin harjoittelukappaleita.

Ookei. : ) Kiitos vinkistä, mietin tosiaan itsekin että voisi värkätä ihan itse niitä myöskin. Täytyypä katsella.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #50 : 05.01.07 - klo:21:22 »
mites kun tuollainen kaksipäinen rasta on sitten tukkaan kumilenkitetty, kauanko se siellä pysyy ??? en ole kovinkaan pro näiden irtonaisten vehkeiden kanssa, ei vaan ymmärrä ;D

Poissa dreadviolet

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Fakehair Artist
    • Dreadviolet Hair Creations
« Vastaus #51 : 06.01.07 - klo:10:02 »
Kyllähän se pysyy niin kauan että sen ottaa itse pois. Rastaraitojen kyseessä ollessa kannattaa tietysti kiristää vaikka kerran kuussa, kun ei se niin iso homma ole, ja koko pään rastoissa maksimi pitoaika on ehdottomasti 3kk. Itse en ole kyllä  kertaakaan tuohon 3kk:n yltänyt, vaan oon yks kerrallaan kiristellyt niitä pikkuhiljaa.

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011

RUDER

• Vieras
« Vastaus #52 : 28.01.07 - klo:06:03 »
tyhmä kysymys (tm). en ole ennen kuiturastojen kanssa pelleillyt, pelkkien lettikuitujen vaan. kuinka paljon omaa tukkaa menee suunnilleen yhden kaksipäisen rastan kiinnittämiseen niin, että näyttää siistiltä? mietin vaan montako noita pötköjä pitää ostaa, rastat tulee pelkästään takatukkaan mutta kun tukka on niin turkeleen paksua. ja joo, takatukkarastat ideana kuulostaa tyhmältä, mutta on se nyt kokeiltava.

Lumi

• Vieras
« Vastaus #53 : 31.01.07 - klo:09:34 »
Kymysys. Eilen kattelin Tampereen Backstreetillä erivärisiä irtorastoja.. Mietin siinä, että onko niiden idea vaan laittaa niitä muutama päähän omien hiuksien sekaan  ??? Kuinka niitten kanssa pystyy elään, kun eikö omien hiuksien harjaaminen ja hoitaminen mee melkosen hankalaksi ku niit rastoi on siellä täällä?

Poissa dreadviolet

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Fakehair Artist
    • Dreadviolet Hair Creations
« Vastaus #54 : 31.01.07 - klo:12:42 »
ruder: Koko päälliseen menee noin 60 kaksipäistä, jos ne ovat kovin ohuita. Katsopa tuo, jos siitä olisi apua: http://www.afrocare.com/trd/pages/steps/ESD/index.html

gia: Eiköhän ne ole pääsääntöisesti tarkoitettu koko päähän laitettaviksi, tai irtolisäkkeiksi. Mutta mikä ettei, kyllä vaan muutamakin toimii. Mulla oli kymmenisen yksipäistä kiinni muutamia vuosia sitten. Pestessä ja harjatessa niitä piti toki nostella pois tieltä, mutta ei se mitenkään ongelmallista ollut.

Pidä vaan mielessä, että päähän letitettyinä nuo valmisrastat ei kestä kovin kauaa.

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #55 : 31.01.07 - klo:19:09 »
niin siis selvennän vielä, ettei se oma hius sielä seassa vapaana liehu jos rastat koko päässä ovat :)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #56 : 24.02.07 - klo:18:04 »
Huusin äsken huudosta valmiita vaaleita rastalisäkkeitä 10kpl  ( 20 latvaa)
Mietin vaan et onko toi määrä ihan orpo? Haluan hiuksiini pituus -efektiä, en niinkään massaa.
Mutta kannattaisko ottaa heti toinen 10kpl satsi, vieläkun niitä saa?
« Viimeksi muokattu: 24.02.07 - klo:18:06 kirjoittanut Kis Kis »
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #57 : 24.02.07 - klo:18:48 »
^ melkein ottaisin sen toisen satsin, riippuu millä lailla meinasit ne laittaa ja mihin kohtiin

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #58 : 24.02.07 - klo:19:10 »
Ajattelin että laittais korvien taakse molemmille puolille yhdet kaksinkertaiset rastat, sit vaikka siitä se  vaakarivi harvakseltaan ja alemmas toinen.. Toisaalta en halua silti  mitään "harva-rasta" vaikutelmaakaan..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 01.03.07 - klo:13:12 »
Mulla oli joskus vaikka mitä kuiturastaviritelmiä päässä ja vähän aikaa sitten harkitsin noita villarastoja, mutta sitten muistin että olen vähän allerginen villalle ja se kutittelee ilkeästi. Kuiduillekin herkistyin sen verran, että ei niitä enää kärsi koko päähän laittaa. Surettaa.

Villarastoja ei tarvitse huovuttaa itse. On olemassa sellaista jumbolankaa, mikä soveltuu sellaisenaan rastoiksi.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977