Kirjoittaja Aihe: Mitä väriä näissä kuvissa?  (Luettu 337285 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: Mitä väriä näissä kuvissa?
« Vastaus #225 : 19.03.09 - klo:13:15 »
Kiitos edelliseen kysymykseen vastanneille. :-* En taida kuitenkaan muuttua blondiksi...

Näettekö tässä jotain taittoa? Punertavuutta ei ainakaan mun silmään näy, mutta onko jotain muuta? Ja mitä sanoisitte tummuustasosta? Se nyt on kyllä sinänsä ihan sama, koska mun päässä värit vetää kuitenkin sairaan tummiksi, joten en varmaan uskalla tähän enää kutosta tummempaa lykätä, kun olen saanut haalistelun käyntiin.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #226 : 22.03.09 - klo:15:51 »
Mitä väriä Melissa Georgella on?

Näyttää joo aika samalta kun Lostin Juliet, mutta mielestäni on VÄHÄN erilainen, vähemmän keltainen ja jotenkin aavistuksen punertava? Voisko olla 8.32 vai mikäs?
« Viimeksi muokattu: 22.03.09 - klo:16:12 kirjoittanut nelma »
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Milana

• Vieras
« Vastaus #227 : 20.04.09 - klo:14:52 »
Miss USA:n hiukset on ihanan klassisen vaalean sävyiset...ei liian vaaleat tai luonnottomat. Jotain raitoja näyttäisi olevan...mutta mitäköhän sävyjä niihin on käytetty?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 27.04.09 - klo:12:07 »
« Viimeksi muokattu: 27.04.09 - klo:12:26 kirjoittanut Mena »

Poissa Emmuh

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #229 : 03.05.09 - klo:22:57 »
Mä haluaisin tietää, että mikähän mun tämän hetkinen värini on koodiltaan. :D Olisi tarkoitus alkaa värjätä kotona tilaten kampaamotukusta tutun kautta värit. Sen verran olen kampaajaani kuunnellut, että hän sekoittaa 6 ja 7, mutta osaako kukaan tarkemmin sanoa?

Olen siis kuvassa oikeanpuolimmaisin vihreäpaitainen ja tuota ruskean väritystä haluaisin tietää tarkemmin. Auttakee, pliis.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 04.05.09 - klo:09:03 »
Mikähän mahtais olla värikoodi tälle? http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=11633
Myös tämä kiinnostaisi: http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=11405

Mä en oo mikään asiantuntija, mut heitän omat veikkaukseni. Mun silmään tuo eka on tosi voimakas kultainen ruskea, melko vaalea, joten veikkaisin jotain 6.30 tai 6.33. Voisi olla myös vaaleutensa puolesta 7-astetta. Toisaalta siinä näkyy myös vaaleampia raitoja seassa, jotka antaa vaaleamman yleisilmeen. Mut pohjaväri vois olla tota luokkaa.
Toi toka kuva sit näyttää vähän semmoselta toffeenruskealta, mikä kuuluu niihin vaikeasti saatavien hiusvärien kategorioihin. :D Eli jotain 6-7 asteista lämmintä ruskeaa, ehkä aavistus tuhkaakin tuossa vois olla mukana. Ja takana latvoissa näköjään vielä jotain tummanruskeeta.

Emmuhin kuvassa taas tuo tukka näyttää musta kyllä joltain 5-6 asteiselta punaruskealta, en osaa tarkemmin sanoa. Voithan kysyä siltä kampaajaltasi mitä hän on tukkaasi laittanut.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Ninnu

• Vieras
« Vastaus #231 : 30.05.09 - klo:19:32 »
Moi,
Koitan kans ekaa kertaa saada viestini näkymää täälä... katotaan kuinka käy.

Voisiko joku helppiä ja kertoa minkä sävyiset hiukset linkin kuvan tytöllä on?

http://www.hairstylesdesign.com/gallery/prom_hairstyles_106.php

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
« Vastaus #232 : 31.05.09 - klo:16:10 »
http://img149.imageshack.us/img149/6074/128629xm5.jpg

mitäs sävyä tässä? lähinnä mietin että mikä markettiväri olisi paras tuollaisen sävyn aikaansaamiseksi? mulla on nyt vaalennetut hiukset ja punaiseksi pitäs siis saada. :)
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

nuu

• Vieras
« Vastaus #233 : 04.06.09 - klo:16:41 »
voisiko kukaan sanoa, että minkäköhän väriset/sävyiset hiukset mulla nyt on? näen oman hiustenvärin ensimmäistä kertaa moneen vuoteen, ja se on paljon tummempi kuin aikaisemmin, sillä lapsuudessani olen ollut aivan pellavapää..

Poissa essipessi

• Haiven
  • *
« Vastaus #234 : 23.06.09 - klo:21:51 »
http://rds.yahoo.com/_ylt=A0WTb_yjIUFK9kEAWWijzbkF/SIG=12hgd9ero/EXP=1245868835/**http%3A//entimg.msn.com/i/gal/AshleyOlsen/AshleyOlsen_1_410.jpg

mikähän mahtaisi tässä olla Ashleyn väri? montaahan siellä seassa on, mutta jotenkin on vaan niin kaunis sekamelska. Tahtoo!

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 24.06.09 - klo:17:41 »
(poistin kuvan itse)
Haluaisin tietää omieni hiuksien värisävyn, itsellä ei ole mitään hajua koko numerojutusta ;D.

EDIT// Kiitos Hunajapupu ja ChaosBlack ;D
« Viimeksi muokattu: 13.09.09 - klo:17:53 kirjoittanut SC »
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #236 : 26.06.09 - klo:12:19 »
^ Sanoisin, että 10-11, sama kuin mulla :) :ts
1bFii. Oma väri pian saavutettu, pitkien hiusten kasvattelija. Viileä vaniljaisen vaalea, joku 9 ja 10 tasoinen sävysekoitus. Nykyinen pituus: BSL. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #237 : 26.06.09 - klo:12:28 »
^^Veikkaisin että aste on jopa 11, on niin vaalea. Ja 11.1 vois olla lähellä sävykoodia, tuo on niin viileäsävyinen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #238 : 26.06.09 - klo:12:45 »
^ Ihan totta. Mietinkin, että 10.1 tai 11.1 on lähempänä. Kiva kun täällä on muitakin luomublondeja :D
1bFii. Oma väri pian saavutettu, pitkien hiusten kasvattelija. Viileä vaniljaisen vaalea, joku 9 ja 10 tasoinen sävysekoitus. Nykyinen pituus: BSL. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #239 : 01.07.09 - klo:11:26 »
Osaisiko joku kertoa, onko mahdollista saada millään markettivärillä näin täydellistä suklaanruskeaa  <3

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/warner_brothers/the_dukes_of_hazzard/rhona_mitra/dukespred.jpg
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm