Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 149113 kertaa)

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
Peiteaineet
« : 05.05.06 - klo:13:30 »
Tänne kokemuksia hyvistä peiteaineista!
Itse ainakin kaipaisin suosituksia jostakin tosi hyvästä peiteaineesta näppylöille ja jota sais myös kesävärissä.
Omas suokkari ja tosi hyvä juuri tähän tarkoitukseen on se maybellinen anti-cernes hommeli, mutta se alkaa olla jo nyt liian vaalee, saatikka sitten kesällä. Vastavaa siis kaipailisin.
Oo kokeillut jo biothermin forget it (liian ohut tähän tarkoitukseen), joku rimmelin hydrasense tai vastaava (en edes kommentoi), joku maybellinen puikkopeiteaine (ei pysy näpyn päällä, väärän värinen) ja viimeksi eilen ostin max factorin erase peitepuikon, joka ei sekään ole kovin hyvä.
Oisko kellään ideaa? En voi olla ainut, joka tarvii peiteainetta yksittäisille näpyille! Eilen kosmetiikkaostoksilla neuvoja kysyessä tuntui kyllä siltä. Myyjät katsoi kuin tyhmää kun kyselin sellaista paksumpaa, joka oikeesti peittäis. Vastaus oli vaan, että eikös kesällä ois kiva joku tällainen ohuempi...

Edit: Semmoinen ois oikein mainio, jossa ois useampaa sävyä, niin vois vaikka sekoittaa...

(Siirtäkää jos on jo vastaava ketju, en löytänyt)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #1 : 05.05.06 - klo:14:51 »
MUSilla ainakin on sellainen missä on useampia värejä. MUSin peiteaineet on hyviä, itselleni vaan turhan tummia.
Mä haluaisin vaalean peiteaineen joka EI tummu kuivuessaan. Mullakin on tuo Maybellinen Non Stop Anticernes, se ois putkilossa ja märkänä hyvän värinen, mutta kun kuivahtaa niin tummenee ihan liian tummaksi! Eli samaa etsin kuin Koiruli, mutta vaaleampaa ja joka EI tummu.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 05.05.06 - klo:14:53 »
Mun pitäis tummille silmänalusille joku hyvä peiteaine löytää.. Ja kun ihoni on vaalea, pitäisi peiteaineenkin olla.. Tuo biothermin forget-it kuulostaa ihan hyvälle, on vaan turhan kallis jos ei olekaan hyvä..  :-X Muita suosituksia?

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #3 : 05.05.06 - klo:14:57 »
Musta tuo Forget It on liian lirua. Riippuu tietysti kuinka paljon tarvitsee peittää. Finneille ei musta ole hyvä ja silmänalusille ei peitä tarpeeksi.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 05.05.06 - klo:15:22 »
Pelkille silmänalusille sitä kaipaisin, finnejä kun ei onneksi usein ole.. Mutta jos tuo sitten tosiaan on liian luirua, eikä peitä hyvin, niin turha ostoshan se sitten olisi. Mutta eipä kai se silmänalusille laitettava peiteaine saa kovin paksuakaan olla, ei muuten levity hyvin ja näkyy pian hirveänä pakkelina  :-X

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 05.05.06 - klo:17:07 »
Viime viikolla ollessani Sokoksessa Make up storen hyllyllä, joka muija kyseli siltä meikkaajalta peiteainetta tummille silmänalusiile. Myyjä suositteli make upo storen jotain peiteainetta, joka sisältää sinertävyyttä poistavia pigmenttejä. Kuuntelin vieressä hörvä höröllä sillä itsellekin olisi käyttöä tuollaiselle. Hitto kun en tiedä tuotteen nimeä ja sitten myyjä olikin jo poissa enkä voinut enää kysyä.  :-\ Tuota meinana kokeilla silmänalusille.

Näppyjen peittoon olen havainnut hyväksi ihan Anytimen peitevoiteen. Sävy sekoittuu omaan ihonsävyyni hyvin ja peittää hyvin. Ohuelti levittämällä häviää pienet näpyt ja paksumpi kerros peittää kaiken. Ei kuitenkaan ole pakkelimaisen näköisen paksulti levitettynä. Todella halpaa, hyvää ja riittoisaa :)

Psaikku

• Vieras
« Vastaus #6 : 05.05.06 - klo:17:30 »
Täällähän on mielenkiintoista juttua, oli pakko rekistöröityä kans :) Onko kellään tiedossa jotain tosi hyvää peitevoidetta tummille silmänalusille? Mulla on sellasta punertavuutta silmien alla ja kamala näkyvä sininen verisuoni joka menee vielä silleen että näyttäis että ois oikee turbosilmäpussi :/ Ois kiva löytää sellanen aine joka ei pahemmin näkyisi iholla, poika kun olen  :D

Poissa HMK

• Haiven
  • *
« Vastaus #7 : 05.05.06 - klo:17:39 »
Mulla on peiteaineissa kaksi lempparia, ohuempi ja "paksumpi". Eli ohuemmaksi lemppariksi on löytynyt Biothermin Forget it, mutta se tosiaan yleensä toimii vain meikkivoiteen ja puuterin kanssa.

Paksumpana ja kiireaamuina käytän pelkästään Make Up Storen Cover All Mixiä. Se on kolmeen osaan jaettu nappi, jossa on punertava sävy tummille silmänalusille, vihreä sävy punoittaville kohdille ja yksi "normaali" sävy. Ja niistä pystyy tietysti sekoittelemaan sopivaa. Tuo cover all mix on ainakin mun iholle sen verran tuhdimpaa, että meikkivoiteen kanssa menee helposti liiankin "pakkeliksi", mutta ainakin se on peittävä ja hyvin pysyvä. Ilman meikkivoidetta mulle tulee sopivan luonnollinen tulos.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 05.05.06 - klo:17:58 »
Onko kukaan kokeillut tummiin silmienalusiin ko. tuotetta tai vastaavaa:

http://www.cosmeshop.fi/pd.php?p=261
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

menna

• Vieras
« Vastaus #9 : 05.05.06 - klo:18:17 »
Minullakin on se Make Up Storen cover all mix, missä on siis kolmea väriä. On tosi tujua, saa vaikka mitä peittoon.
Muistaakseni valikoimissa on kyllä Cover all blue/red, eli yksittäinen nappi.
« Viimeksi muokattu: 05.05.06 - klo:18:18 kirjoittanut menna »

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 05.05.06 - klo:18:37 »
Mutta kun meillä  ei ole täällä pohjoisessa make up storea :'(

Munkaan mielestä se forget it ei  peitä ainakaan näppyjä. Silmänaluksiksille ihan hyvä, mutta voisin elää ilmankin.

edit: Mulla alkoi kauheena kiinnostaa noi MUSin jutut! Tietääkö kukaan saako niitä tilattua mistään netistä tai mistään tännä periferiaan? Mulla kun ei edes asu yhtään kaveria hesassa, että vois postittaa. voi surku!
« Viimeksi muokattu: 05.05.06 - klo:20:40 kirjoittanut Koiruli »

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #11 : 05.05.06 - klo:20:19 »
Viime viikolla ollessani Sokoksessa Make up storen hyllyllä, joka muija kyseli siltä meikkaajalta peiteainetta tummille silmänalusiile. Myyjä suositteli make upo storen jotain peiteainetta, joka sisältää sinertävyyttä poistavia pigmenttejä. Kuuntelin vieressä hörvä höröllä sillä itsellekin olisi käyttöä tuollaiselle. Hitto kun en tiedä tuotteen nimeä ja sitten myyjä olikin jo poissa enkä voinut enää kysyä.  :-\

Myyjä puhui varmaan Eazy Cover Blue:sta. Mulla on MUS:n Eazy Cover Red ja on kyllä hyvää ainetta. Peittää hyvin, mutta tuntuu iholla kevyeltä. Levittyy nätisti. Eikä hintaakaan ollu ku muistaakseni 12e, joka on suunnilleen saman verran mitä Lumenen surkeahko peiteväri maksaa.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 05.05.06 - klo:20:43 »
Mulla on toi Make Up Storen Cover All Blue. Muuten ihan hyvä, mutta mun kuiville silmänalusille toi on liian paksua/kuivaa. Kerääntyy paakuiksi silmien alle. Nyt mulla on käytössä Biothermin Forget it, joka on hyvä koska ei jätä paakkuja. Tosin peittävämpi saisi olla mun tummille silmänalusille. Finneille käytän Maybellinen peitevoidepuikkoa. Se on aika keskinkertainen, ei kovin hyvin peitä ja tuntuu että liukuu jotenkin pois finnin päältä.

muoks. typoja...
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 05.05.06 - klo:23:00 »
Hyvin vaalea peiteväri on juuri MUS:n huulikiiltoputkilomaisessa oleva peiteaine. Peittää ihan hyvin ja sävy on ihanan vaalea, mutta on ihan tajuttoman rasvaista. Mä käytän silmänalusille ja yksittäisille virheille Infalliblea siveltimellä levitettynä, se kun on liian keltaista ja paksua muulle naamalle. Mulla on myös jossain tuo Easy Cover Blue, mutta en osannut käyttää, oli liian tummaa ja teki kamalan pakkelikerroksen silmien alle.
1a F ii

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #14 : 06.05.06 - klo:12:48 »
Itse käytän Lancomen Palette Mixiä. Se sisältää kolme eriväristä peiteainenappia joista voi sitten sekoittaa itselleen sopivan sävyn :) Tosi kiva ja kätevä tuote, helppo levittää sormin silmänalusiin ja vaikka tops-puikon päällä näpyille.
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti