Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 113214 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #105 : 12.01.07 - klo:11:15 »
-j-, ehdottomasti MUS:n vaalein. Paljon vaaleampi mun mielestä ainakin. Toivonkin kovasti, että sitä myydään yksittäisenäkin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 12.01.07 - klo:11:37 »
-j-, ehdottomasti MUS:n vaalein. Paljon vaaleampi mun mielestä ainakin. Toivonkin kovasti, että sitä myydään yksittäisenäkin.

Täytynee mennä kauppaan katsastamaan MUS. Tosiaan, olisi kiva jos vaaleinta voidetta saisi yksittäisenä, munkaan mitään järkeä ostaa kolmen värin nappia, jos yhtä vain tarvitsen. Kävin MUS:n nettisivuilla katsomassa tuotteet, eikä mulle ihan selvinnyt, saisiko sitä yksittäisenä.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #107 : 12.01.07 - klo:11:44 »

Mulla on ainakin yksittäisenä tuo. Olen kyllä ostanut joskus yli vuosi sitten keskustan sokokselta, mutta ainakin on ollut myynnissä.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 12.01.07 - klo:11:56 »

Mulla on ainakin yksittäisenä tuo. Olen kyllä ostanut joskus yli vuosi sitten keskustan sokokselta, mutta ainakin on ollut myynnissä.

Jee!
Menenkin tänään shoppailemaan!!  :)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #109 : 12.01.07 - klo:12:39 »
Ja Fii, jos sulla on forget it:n vaalein sävy ja boi-ingin vaalein myöskin, niin kumpi niistä on vaaleampi?

Ompas visainen kysymys.. ne on mun mielestä aika saman sävyisiä molemmat... ehkä se biotherm on ihan ministi... mut siis tosi samanvaaleita molemmat... kauheen auttavainen vastaus  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #110 : 12.01.07 - klo:12:42 »
Kävin eilen katselemassa kaupassa Lumenen peiteväripalettia ja ylläyin aika lailla, mutta en positiivisesti. Nappi on ensinnäkin tosi pieni ja sävyt hirveän tummia. No eipähän ainakaan siihen tarvitse rahojaan laittaa..  :D
Koostumus vaikutti ihan hyvältä ja peittävältä, vielä kun markkinoille tulisi meille kalkkilaivan kapteeneillekin sopiva paletti, tuo nimittäin oli juuri sellainen että naamastani tulisi värikartta josta varmasti näkisi millä peitevärillä on mitäkin kohtaa yrittetty peittää  ;D
Mun mielestä ois kans kiva jos markkinoille tulisi peiteväripaletti jossa olisi todella vaaleita sävyjä, tummin sävy saisi olla sen suuntainen kuin Lumenen paletin vaalein, ehkä vähän tummempi siltä varalta että kesällä päivettyy vähän. :) Olen katsellut Lumenen peiteväritrioa ja MUS:n cover all mixiä, mutta enpä viitsi kumpaakaan hankkia kun ainakin se tummin sävy jäisi ihan käyttämättömäksi eikä keskimmäiselläkään sävyllä todennäköisesti olisi käyttöä, parempi laittaa rahat sellaiseen peiteaineeseen jota voi käyttää kokonaisuudessaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 12.01.07 - klo:12:45 »
Ompas visainen kysymys.. ne on mun mielestä aika saman sävyisiä molemmat... ehkä se biotherm on ihan ministi... mut siis tosi samanvaaleita molemmat... kauheen auttavainen vastaus  :D

No auttoi toi sikäli, että jos ne on about saman sävyisiä tai forget it snadisti vaaleampi, en sitten ala tilailemaan sitä boi-ingia, koska forget it oli jo himpun liian tumma. Kiitos tiedosta!

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 12.01.07 - klo:14:36 »
Kävin eilen katselemassa kaupassa Lumenen peiteväripalettia ja ylläyin aika lailla, mutta en positiivisesti. Nappi on ensinnäkin tosi pieni ja sävyt hirveän tummia. No eipähän ainakaan siihen tarvitse rahojaan laittaa..  :D
Koostumus vaikutti ihan hyvältä ja peittävältä, vielä kun markkinoille tulisi meille kalkkilaivan kapteeneillekin sopiva paletti, tuo nimittäin oli juuri sellainen että naamastani tulisi värikartta josta varmasti näkisi millä peitevärillä on mitäkin kohtaa yrittetty peittää  ;D

Minulla on tuo paletti ja periaatteessa se on ihan käytännöllinen, mutta minusta se ei peitä tarpeeksi, liukuu tosi helposti pois ellei puuteroi todella hyvin ja on tosi ohutta. Tietty se voi olla hyväkin asia, mutta minusta se peittokyky nyt ei mitään ihan parasta ole. Jos ei ole juurikaan peitettävää ja haluaa silloin tällöin peittää yhden näpyn sieltä täältä ja ehkä käyttää tuota vaaleaa väriä luomenpohjustuksessa, niin sitten voi olla ihan hyvä valinta, mutta noin muuten en ehkä suosittelisi ainakaan "suurempien" ihon virheiden peittoon erityisemmin. On kyllä siis ihan toimiva, mutta sen jälkeen kun olen käyttänyt MUSin palettia, niin tämä vain tuntuu niin paljon huonommalta. Hyvä puoli ainakin tuossa Lumenessa on se, että nuo värit ovat aika rasvaisia, eli kuivuutta eivät korosta silmänalusilla ainakaan. Minulle ne värit olivat sopivat, mutta olenkin aika tumma. Toisekseen minulta myös hajosi sen purkin muovinen "läpyskä" siitä kannen ympyrästä, jonka jouduin sitten teippaamaan kiinni. ::)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #113 : 12.01.07 - klo:22:18 »
Lisättyä:
BTW, miten te muut onnistutte levittämään peiteaineet silmänalusille oikein? Mun mielestä homma on hankalaa, ensin tähtään itse aineen tietty siihen tummaan kohtaan, mutta kun häivytän, melkein aina se häivytys onnistuu menemään myös "silmäpussin" päälle niin, että olematon pussikin korostuu...
Kuinkas jollain tosi pienellä siveltimellä? Mulla ainakin on sellaisia tarkkuussiveltimiä, jotka ovat joku 0,5cm leveitä tai vaikka huulipunasiveltimellä? Luulis saavan tarkasti.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 15.01.07 - klo:09:40 »
^
Voisi kokeilla sivellintäkin.

Ei muuten ole (enää) myynnissä sen MUS:n paletin vaalein sävy yksittäisenä.
Kaikki yksittäiset peitevoiteet on eri sävyisiä, kuin siinä cover all mix-paletissa. Myyjä sai mut ostamaan yksittäisen cover all blue:n, joka on vaaleampi, kuin paletin vastaava, muttei kuitenkaan yhtä vaalea, kuin paletin vaalein. Tää vaikuttaa purkissa melko tummalta, iholla ei niin tummalta, mutta luulenpa, että vaaleampi voisi taaskin toimia paremmin... Että ties vaikka jossain vaiheessa hakisin vielä sen paletinkin. Olis varmaan suoraan pitänyt ostaa se, mutta kun hinta olikin yllättävän korkea. Voisin tietty venata vielä parisen kk, Bangkokista cover all mix:n saa 22,50 eurolla, kun Suomessa se maksaa 27e.

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #115 : 15.01.07 - klo:19:53 »
Make up storen Cover all mix on musta kyllä ihan tosi hyvä tuote, parempi kuin mikään muu aiemmin kokeilemani. Mulla on   siitä se vaaleampi versio, joka on kyllä ehkä hieman tummahko jos on kovin vaaleaihoinen... Itse saan paletilla kyllä kaiken tarvitsemani peittoon (en ole kalkkilaivan kapteeni mutten kovin tummaihoinenkaan) :). Hinta tosin on aika suolainen, mutta toisaalta tuote tuntuu todella riittoisalta.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 16.01.07 - klo:12:32 »
^^ Eipäs, kun kuvaston mukaan all cover mix maksaakin Bangkokissa vain 20e, taidanpa ostaa sieltä itselleni tuliaisia.  ;D

Tänään huomasin, että ihan kuin mun silmänaluset hilseilisi siitä kohtaa, johon olen MUS:n peitevoidetta käyttänyt. Onko muilla rapahtunut tällaista??

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #117 : 16.01.07 - klo:17:50 »
J: artdecolla on ainakin todella vaaleaapeiteväriä saatavilla. Hyvin vaaleaihoinen ystäväni on mm. löytänyt heiltä sopivan sävyn. Tosin saatavuus voi suomessa olla hieman hankalaa :) Itsekin olen kokeillut juuri tuota heidän vaalea sävyä jonka ostin Tallinnasta, mutta annoin pois kun oli ihan liian vaalea minulle, vaikka olenkin hyvin vaalea :)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #118 : 16.01.07 - klo:18:13 »
Biothermin Forget It:iä minäkin käytän, sävynä on nyt tuo 20. Ehkä se vaaleampi olisi kuitenkin ollut parempi, ainakin näin talvisaikaan. Tykkään tuosta kyllä paljon, ihana koostumus ja peittokyky. Eikä hintakaan niin paha ole, kun kestää todella kauan.

Minkäs hintasia nuo on muuten Biothermin Forget it ja Rubinsteinin magic concealer, ihan Stockalla tai Sokoksella?

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 16.01.07 - klo:18:30 »
Tuo Biothermin Forget It on siinä 20 euron kieppeillä.