Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143272 kertaa)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #120 : 16.01.07 - klo:19:31 »
Rubistein n.30e.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #121 : 05.02.07 - klo:17:40 »
Onkohan Maybellinen anti-cernes peiteaineen valmistus lopetettu? Sellanen kynämallinen versio ainakin näyttäis olevan nyt kaupoissa uutuutena, mutta ei kai se korvannut sitä nestemäistä peiteainetta? Täältä Jyväskylästä ainakin tuota oli todella vaikea löytää. Muutamassa kaupassa oli vaan se light beige clair -sävy, joka on mulle liian tumma. Kumma juttu, että beige clair on siis vaaleampi, mitä light beige clair...

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 06.02.07 - klo:09:38 »
Oon ihan ihastunut Lily Lolon piteaineeseen, sävynä vaalein Blondie. Tuolla saa oikeasti peitettyä isommatkin näpyt, se ei karise tai häivy iholta päivän mittaan kuten nestemäisille usein käy. Aluksi epäilin tuon koostumusta, kun ei aiemmin jauhemaisista ollut kokemusta. Mutta nyt en kyllä vaihtaisi tuota pois! Ja sävykin on juuri sopiva, ja se on tosi vaalea.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 09.02.07 - klo:09:28 »
Saatteko te muut putsattua peitevoiteet silmänympäryksistä ihan kasvojen putsareilla, vai mitä käytätte?
Mulla nimittäin ei lähde MUS:n cover all blue Erisan-puhdistusgeelillä + Daily-kasvovedellä, vasta YR:n vedenkestävän silmämeikin poistoaineella lähtee.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 09.02.07 - klo:10:45 »
Saatteko te muut putsattua peitevoiteet silmänympäryksistä ihan kasvojen putsareilla, vai mitä käytätte?
Mulla nimittäin ei lähde MUS:n cover all blue Erisan-puhdistusgeelillä + Daily-kasvovedellä, vasta YR:n vedenkestävän silmämeikin poistoaineella lähtee.

Kyllä mullakin nuo vahamaiset peittävämmät peiteaineet vaatii vedenkestävän silmämeikinpoistoaineen että ne saa täysin pois iholta vaikka äkkiä tulee katsoneeksi että ne lähti pelkässä puhdistuksessa mutta toisin on...

Pakko jatkaa vähän OT luin jostain lehdestä että useat ihmiset ei puhdista meikkejään kunnolla eli esim. ripsiväriä jää helposti silmänalusiin ja monet turhaan valittaa tummia silmänalusia kun ne oikeasti ovat vähän likaisia. Mene ja tiedä mutta on tuossa varmasti hitunen tottakin.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #125 : 09.02.07 - klo:11:29 »
OT jatkuu... Tuo on varmasti joidenkin kohdalla totta. Lukiossa eräs ystäväni käytti todella vahvaa meikkiä päivittäin (kajalia ja muita rajauksia) eikä koskaan oikeastaan pessyt kunnolla sitä pois. Aina jossain reissulla jolla oltiin yön yli, oli hänen pesunjälkeinen look lähinnä pandakarhua muistuttava. Ja tätä siis jatkui vuosia, teki varmaan todella hyvää silmänympärysiholle ::)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 09.02.07 - klo:11:37 »
^
^^
Minä en meinaa saada kunnolla kajaleita ja ripsaria putsattua edes vedenkestävän putsausaineella, melkein aina on pv-pari meikkauksen jälkeen rippeitä silmissä.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #127 : 09.02.07 - klo:13:21 »
Joo kyllä mullakin on aina seuraavana aamuna rippeitä siellä täällä silmissä jos on ollut vahva meikki. Tähän auttaa hyvin meikinpoistoaineeseen kastetulla topzilla viimeistely ja tosiaan dagen efter-uudelleenputsaus  :) Ja onpahan noissa poistoaineissakin melkoisia eroja.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #128 : 10.02.07 - klo:16:51 »
Itse olen tykästynyt No7 Quick Cover -peitepuikkoon. Hinta siinä kympin tienoilla. Sävyjä tasan kolme: Fair, Medium ja Dark. Jättää iholle sellaisen jännän, terveennäköisen, hiukan läpikuultavan pinnan  :) Ei siis mitään kauhean peittävää tavaraa, mutta esim. punoituksen peittää hyvin
1c M ii BSL

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #129 : 10.02.07 - klo:21:16 »
Kyllä mulla lähtee kaikki peiteaineet Anytimen silmämeikinpoistogeelillä. Ja millä muulla putsarilla vaan.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #130 : 10.02.07 - klo:21:22 »

mulla lähtee ainakin ihan vaan sebamed pesunesteellä... muita meikinpoistoaineita en edes omista... tuolla on lähtenyt myös diorin waterbroof kajal... tai voihan se kajal olla vaan surkee  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #131 : 12.02.07 - klo:22:16 »
Mä oon käyttänyt nyt pari-kolme kuukautta Cliniquen All about eyes -peitevoidetta sävyssä 03 - Light Petal. Sävy on just sopiva (tilasin Strawberrynetistä sokkona), mulla on hieman normaalia suomalaista ihoa tummemman sävyinen iho (esim. sopiva sävy Lumenen Hydra Drops -meikkivoiteesta on 014).

Tää toimii mulla tosi hyvin kuivaan ja välillä atooppiseen silmänympärysihoon, ei tee ihoa hilseisen näköiseksi ja peittää hyvin (tosi) tummat silmänaluset. Tuubi tulee varmaan kestämään ikuisuuden, tää on sellainen 10ml "silmänympärysvoidetuubi" jossa on ohut annostelukärki. Ainut mistä vois vähän valittaa on se, että tää tuntuu keräytyvän jonkun verran luomivakoon (käytän tosin yleensä sy-voiteen kanssa, joten sekin voi vaikuttaa) mutta muuten kyllä ihan loistokamaa.

Poissa Christine

• HAIRahtanut
  • Blondi Vammavarvas
« Vastaus #132 : 12.02.07 - klo:23:24 »
MUS:n trio peiteväri on ihan ykkönen. Saa itse mixailtua sopivan sävyn. Peittää hyvin näpyt, tummat silmänaluset jne..

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #133 : 20.02.07 - klo:13:33 »
Nyt löyty mun tummille silmienalusille vielä parempi peittäjä (jota täälläkin on hehkuteltu) elikäs L'Orealin valokynä! Tuossa on tosiaankin peittävyyttä ja valonhohdetta myös sopivasti. Voisin sanoa, että tämä on Biothermin Forget It:ä parempi. Mutta silti käytän tuon kiltisti loppuun ennen kuin ostan valokynän. Kokeilin tuota nimittäin ystävälläni ja yllätyin suuresti. Ja korostettakoon vielä sitä, että mun silmänaluset on tosi tummat, siniliilansävyiset.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 25.02.07 - klo:20:24 »
Musta tuntuu että mun Forget It on mennyt vanhaksi! Eikä ole kun ehkä alle vuoden vanha (pitää viel haulla koittaa hakea täältä et millon sen ostin). Purkissa kyllä lukee että säilyy 9kk mutta on tää nyt aika perseestä että liruuntuu jo nyt. Koostumus on muuttunut sellaiseksi vetiseksi, eikä tietenkään sitten peitä yhtä hyvin. Mietin sitä että johtuisko siitä että kun en ole meikannut aikoihin niin se on jotenkin kerännyt sitä nestettä siihen purkin alkupäähän (esim. Lumenen Vita-Nectar-sy-voide tekee tätä jos sitä ei pariinkaan päivään käytä), mutta kun tuotetta käyttää kerralla kuitenkin niin vähän niin ei tää oo oikein hyvä :-X

Edit. Olen näköjään kirjannut sen tänne 11.02.06 eli ihan oikein muistin. Argh.
« Viimeksi muokattu: 25.02.07 - klo:20:26 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com